Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er een drug waar je bang voor bent?

Is er een drug waar je bang voor bent?

315 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Brakka Mang zei:
Ja en toch moet ik het eens zijn met liefde....de meest gevaarlijke en dodelijke drugs die er is. Gelukkig ben ik maar 1 keer echt verliefd geweest en daarna ben ik er ver bij uit de buurt gebleven, verliefdheid dan :imp:
Klik om te vergroten...
Mee eens man.... Een gebroken hart blijf ik gewoon te moeilijk vinden om te kunnen handelen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Brakka Mang zei:
Ja en toch moet ik het eens zijn met liefde....de meest gevaarlijke en dodelijke drugs die er is. Gelukkig ben ik maar 1 keer echt verliefd geweest en daarna ben ik er ver bij uit de buurt gebleven, verliefdheid dan :imp:
Klik om te vergroten...
Ik ben meerdere keren verliefd geweest, maar de enigste keer dat het (dacht ik) wederzijds was ben ik als een baksteen laten vallen door haar. Op het verlies van mijn moeder nan de ergste pijn ooit.

Dat was een pijn die zo intens was dat ik bang ben om nog voor echte liefde te gaan. Ik wil dat gevoel van verdriet niet nog een keer meemaken, want dat gun ik mijn ergste vijanden niet.

Maar nu ga ik lekker hoor.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Mee eens man.... Een gebroken hart blijf ik gewoon te moeilijk vinden om te kunnen handelen.
Klik om te vergroten...
Zeker, bij mij was mijn hart geeneens gebroken. Was vooral boos om hoe alles uiteindelijk was verlopen. Was ook een bijzondere situatie laten we het daar maar op houden. Maar andersom, karma is een bitch. Ik heb ook veel harten gebroken dus ja, i rest my case:upsidedown:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Brakka Mang zei:
Zeker, bij mij was mijn hart geeneens gebroken. Was vooral boos om hoe alles uiteindelijk was verlopen. Was ook een bijzondere situatie laten we het daar maar op houden. Maar andersom, karma is een bitch. Ik heb ook veel harten gebroken dus ja, i rest my case:upsidedown:
Klik om te vergroten...
Brakka Mang, zo ken ik je helemaal niet haha (niet lullig bedoeld, bedoel het juist positief)
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Brakka Mang, zo ken ik je helemaal niet haha (niet lullig bedoeld, bedoel het juist positief)
Klik om te vergroten...
Weet ik, ja ik ben nuchter al een tijdje en veel met mezelf bezig geweest. Daarom was ik ook tijdje afwezig maar thnx voor de love haha
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Ik ben meerdere keren verliefd geweest, maar de enigste keer dat het (dacht ik) wederzijds was ben ik als een baksteen laten vallen door haar. Op het verlies van mijn moeder nan de ergste pijn ooit.

Dat was een pijn die zo intens was dat ik bang ben om nog voor echte liefde te gaan. Ik wil dat gevoel van verdriet niet nog een keer meemaken, want dat gun ik mijn ergste vijanden niet.

Maar nu ga ik lekker hoor.
Klik om te vergroten...
Verliefd op jezelf? Dat van moeder is herkenbaar alleen die van mij leeft nog, maar niet meer voor mij. En voor mij is het 'ontbreken' van mijn moeder ook de reden om nooit verliefd te worden, gewoon hechtingsproblematiek. En toen ik het eenmaal wel toeliet heeft het me veel gegeven, een hart die open ging. Ik ben er een 'mindere' klootzak van geworden. Daar ben ik wel dankbaar voor haha
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Brakka Mang zei:
Verliefd op jezelf?
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je? Haha, nee ik ga gewoon lekker op M
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Hoe bedoel je? Haha, nee ik ga gewoon lekker op M
Klik om te vergroten...
Dan ben ik ook altijd nog verliefder op mezelf dan normaal :tearsofjoy:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brakka Mang zei:
Dan ben ik ook altijd nog verliefder op mezelf dan normaal :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Oh op die fiets. Ja, ik slinger ook altijd het lekkerst aan mijn eigen liaan dan welke andere vrouw dan ook. Of bodoel je dat niet?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Oh op die fiets. Ja, ik slinger ook altijd het lekkerst aan mijn eigen liaan dan welke andere vrouw dan ook. Of bodoel je dat niet?
Klik om te vergroten...
Hahaha nee nee nee niet op die manier.....ik heb veel eigndunk dus ben standaard verliefd op mijzelf haha
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Cocaïne,

Omdat ik de lange termijn gevolgen bij anderen heb gezien, je hersenen worden gewoon die van een klein kind.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is het echt een drug, nee, maar slaap te kort.
holyfuck wat kan dat je gek maken. Echt dagen lang geen slaap wil ik nooit meer, verschrikkelijk
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jesse Pinkvrouw zei:
Is het echt een drug, nee, maar slaap te kort.
holyfuck wat kan dat je gek maken. Echt dagen lang geen slaap wil ik nooit meer, verschrikkelijk
Klik om te vergroten...
Ik heb tijdens mijn alohol cold turkey detox heel lang wakker gebleven en heb echt hele nare hallucinaties gezien. Niet van echt te onderscheiden. Ik zat toen bij de dokter half naar adem te happen, alles golfde en ik voelde me de hele tijd alsof ik ket op had.

Kijk uit want het slapen is echt veel belangrijker dan je denkt!
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Ik heb tijdens mijn alohol cold turkey detox heel lang wakker gebleven en heb echt hele nare hallucinaties gezien. Niet van echt te onderscheiden. Ik zat toen bij de dokter half naar adem te happen, alles golfde en ik voelde me de hele tijd alsof ik ket op had.

Kijk uit want het slapen is echt veel belangrijker dan je denkt!
Klik om te vergroten...
Oef ja dat gevoel van ket is heel herkenbaar, ik had vaak in het donker ook vaak de vervormingen van 2cb. Hele nare hallucinaties inderdaad, paranoia, dingen horen die er absoluut niet zijn. Dan hebben we het nog niet eens over het echte geestelijke aspect.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ik heb tijdens mijn alohol cold turkey detox heel lang wakker gebleven en heb echt hele nare hallucinaties gezien. Niet van echt te onderscheiden. Ik zat toen bij de dokter half naar adem te happen, alles golfde en ik voelde me de hele tijd alsof ik ket op had.

Kijk uit want het slapen is echt veel belangrijker dan je denkt!
Klik om te vergroten...
Ook toevallig. De ontwenning van alcohol was ook vrij heftig vannacht dus greep ik naar de ket!

D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
MaddMonkey zei:
Ook toevallig. De ontwenning van alcohol was ook vrij heftig vannacht dus greep ik naar de ket!

Klik om te vergroten...
Los van niet kunnen slapen vond ik de alcohol ontwenning vrij mild. En kom niet met dat ik niet veel dronk om genoeg ontwenning te krijgen, ik dronk echt wel stevig en lang. En na, je voelt het wel maar zodra je de alcohol ziet als puur gif en dat elk aspect in je leven verbeterd als je stopt met het te te drinken dan is het een cakewalk.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sisyphus zei:
Zelf schrik ik hoevaak ik salvia hier zie staan.
Ik drink met plezier af en toe een thee genaamd Jungle Chill, waar dat een bestanddeel van is.
Juist omdat ik me altijd eerst wil verdiepen in wat ik doe en dus weet wat ik kan verwachten, schrik ik van de kijk op salvia.
Maar ik denk dat de thee dan heel mild valt en het ook om de andere onderdelen gaat.

Mijn no-go is heel lang, kan beter noemen wat ik wel zou doen, maar dat was de vraag niet.
No-go: Heroïne (eigenlijk alles met een naald), Cocaïne, sos, 3MMC, Ketamine (en alle andere poeders door de neus).
Klik om te vergroten...
Mag in vragen waarom, niks wat door de neus gaat? Vanwaar die no go?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sisyphus zei:
Cocaïne, sos, 3MMC, Ketamine (en alle andere poeders door de neus)
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk gaat het erom wat er in je bloed komt, niet hoe het er komt. Ketamine is bijvoorbeeld iets heel anders dan cocaïne en om ze over een kam te scheren omdat ze doorgaans gesnoven worden vind ik zelf niet helemaal fair.

Wel goed dat je harde grenzen stelt voor jezelf!

Ohja coke = SOS trouwens :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hiyou zei:
Mag in vragen waarom, niks wat door de neus gaat? Vanwaar die no go?
Klik om te vergroten...
Eigenlijk is de neus niet gemaakt om stoffen op te snuiven in poeder, net als roken, dus het lichaam ontwikkelt een natuurlijke tegen reactie
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Xanax --> deed het 2 keer, allebei de keren een blackout en allebei de keren rare dingen gedaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."