#1
Mee eens man.... Een gebroken hart blijf ik gewoon te moeilijk vinden om te kunnen handelen.Ja en toch moet ik het eens zijn met liefde....de meest gevaarlijke en dodelijke drugs die er is. Gelukkig ben ik maar 1 keer echt verliefd geweest en daarna ben ik er ver bij uit de buurt gebleven, verliefdheid dan![]()