Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er een drug waar je bang voor bent?

Is er een drug waar je bang voor bent?

315 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
aah gelukkig maar dan zit ik safe met 3 soorten pyros en 3 maanden lang dagelijk!
Klik om te vergroten...

Ach je bent niet de enige. Ik heb na de kliniek nog X-thorax foto's laten maken en alles was prima in orde!

Ik moet altijd wel lachen om de 'junken' visies lol

De drinker vind de blower een junk
De blower vind de pillenvreter een junk
De pillenvreter vind de snuifduif een junk
De snuifduif vind de spuitert een junk
En de spuitert zegt: ach, die onder de brug da's pas echt een junk

Lucid Lucy zegt: als je 2000+ posts op drugs forum hebt, dan ben je pas echt de badass junk 🤪

(Is natuurlijk als geintje bedoeld hè)
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zeemeerman zei:
Mijne is langer 😜
Klik om te vergroten...
tja nu nog wel,
referentie kader heet dat
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Ach je bent niet de enige. Ik heb na de kliniek nog X-thorax foto's laten maken en alles was prima in orde!

Ik moet altijd wel lachen om de 'junken' visies lol

De drinker vind de blower een junk
De blower vind de pillenvreter een junk
De pillenvreter vind de snuifduif een junk
De snuifduif vind de spuitert een junk
En de spuitert zegt: ach, die onder de brug da's pas echt een junk

Lucid Lucy zegt: als je 2000+ posts op drugs forum hebt, dan ben je pas echt de badass junk 🤪

(Is natuurlijk als geintje bedoeld hè)
Klik om te vergroten...
ja die mensen met meer dan 4.589 posts zijn de echte echte junks!
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
LucidLucy zei:
Ach je bent niet de enige. Ik heb na de kliniek nog X-thorax foto's laten maken en alles was prima in orde!

Ik moet altijd wel lachen om de 'junken' visies lol

De drinker vind de blower een junk
De blower vind de pillenvreter een junk
De pillenvreter vind de snuifduif een junk
De snuifduif vind de spuitert een junk
En de spuitert zegt: ach, die onder de brug da's pas echt een junk

Lucid Lucy zegt: als je 2000+ posts op drugs forum hebt, dan ben je pas echt de badass junk 🤪

(Is natuurlijk als geintje bedoeld hè)
Klik om te vergroten...
ik veroordeel geen enkel gebruiker (misschien als echte junk soms moeilijk te zien hoe alle mensen er net als ik en vele andere altijd intrappen wat je ook zegt en deelt, maar dat had ik ook en toch belande ik er, dus ook dat ligt bij mezelf. Enkel mijn eigen keuzes en misstappen verjunkie en verordeel ik enorm nog van tijd tot tijd. Maar he I did it and de weg blijft lang en zwaar tijd tot tijd maar de eerste stap is het zwaarst en die is al meer dan geslaagd en achter de rug!!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zeemeerman zei:
Mijne is langer 😜
Klik om te vergroten...

Pas maar op de je niet te diep graaft 😜
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
ik veroordeel geen enkel gebruiker (misschien als echte junk soms moeilijk te zien hoe alle mensen er net als ik en vele andere altijd intrappen wat je ook zegt en deelt, maar dat had ik ook en toch belande ik er, dus ook dat ligt bij mezelf. Enkel mijn eigen keuzes en misstappen verjunkie en verordeel ik enorm nog van tijd tot tijd. Maar he I did it and de weg blijft lang en zwaar tijd tot tijd maar de eerste stap is het zwaarst en die is al meer dan geslaagd en achter de rug!!
Klik om te vergroten...
ohja,

benzos benzos en benzos waren vele mare erger om te kicken dan welke pyro dan ook.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ohja @CuriousExplorer is misschien geen drug maar ben ik op humor gebied wel bang voor want hij spreekt net die mensen aan met zijn humor die ik niet kan bereiken qua Vlaamse simpelheid.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#8
Datura lijkt me echt verschrikkelijk, staat wel op mijn lijstje
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
ohja @CuriousExplorer is misschien geen drug maar ben ik op humor gebied wel bang voor want hij spreekt net die mensen aan met zijn humor die ik niet kan bereiken qua Vlaamse simpelheid.
Klik om te vergroten...
Simpelheid?
Als mijn grap al ietwat intelligent denkvermogen nodig heeft snap je het al niet meer.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Plucky Duck zei:
Datura lijkt me echt verschrikkelijk, staat wel op mijn lijstje
Klik om te vergroten...
uuuh, WHY??? waarom zou je dat dan doen?????
een vakantie naar België lijkt mij ook verschikkelijk maar die staat dan ook op geen een lijstje van mij logischerwijs....
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Dan zou ik uitkijken.

Heb gisteren met een slammende Satanist (Satanic Bible heb/had ik ook) op een homo dating app gesproken over mijn eerste Crystal Meth slam. Hij zei me dat het zou wennen.

Is mij nu de rand van de afgrond getoond... waar ik vrolijk straks over ga?

Staan we straks als homogemeenschap allemaal weer achter Amsterdam CS te pijpen voor een tientje en met een spuit in ons scrotum omdat de rest van alle aders al verpest zijn?
Klik om te vergroten...
Dit lijkt me een prima moment om te stoppen. Waarom zou je dit willen?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Dit lijkt me een prima moment om te stoppen. Waarom zou je dit willen?
Klik om te vergroten...
Ik wil deze neerwaardse spiraal niet volgen. Maar ik ben werkelijk al jaren met het onderwerp Crystal Meth bezig, vooral via documentaires.

Nu ben ik nooit aan welke drug dan ooit verslaafd geweest en ik ging nu niet beginnen, maar ik hoor de ellende al weer aan rommelen aan de horizon hier in Nederland. Moet ik daar aan meedoen door die gevaarlijke criminelen te sponsoren?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Dit lijkt me een prima moment om te stoppen. Waarom zou je dit willen?
Klik om te vergroten...
Vraag dat aan de Tina verslaafden.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Ik wil deze neerwaardse spiraal niet volgen. Maar ik ben werkelijk al jaren met het onderwerp Crystal Meth bezig, vooral via documentaires.

Nu ben ik nooit aan welke drug dan ooit verslaafd geweest en ik ging nu niet beginnen, maar ik hoor de ellende al weer aan rommelen aan de horizon hier in Nederland. Moet ik daar aan meedoen door die gevaarlijke criminelen te sponsoren?
Klik om te vergroten...
Nee.

Als je graag gevaarlijke spelletjes doet kan ik je aanraden mee te doen met een potje Weerwolven hier op het forum. Ga je ook om met een hoop idioten en ga je ook waarschijnlijk dood, maar dan alleen fictief:wink:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
Vraag dat aan de Tina verslaafden.
Klik om te vergroten...
Neuh :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
Dan zou ik uitkijken.

Heb gisteren met een slammende Satanist (Satanic Bible heb/had ik ook) op een homo dating app gesproken over mijn eerste Crystal Meth slam. Hij zei me dat het zou wennen.

Is mij nu de rand van de afgrond getoond... waar ik vrolijk straks over ga?

Staan we straks als homogemeenschap allemaal weer achter Amsterdam CS te pijpen voor een tientje en met een spuit in ons scrotum omdat de rest van alle aders al verpest zijn?
Klik om te vergroten...
Ik ga het ook zeker niet proberen. Is het risico niet waard voor mij. De effecten trekken mij ook totaal niet als ik uitga van mijn visie op drugs (feestjes en festivals). Dit spul smeekt er gewoon om misbruikt te worden en dat heb ik lang genoeg gedaan.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Nee.

Als je graag gevaarlijke spelletjes doet kan ik je aanraden mee te doen met een potje Weerwolven hier op het forum. Ga je ook om met een hoop idioten en ga je ook waarschijnlijk dood, maar dan alleen fictief:wink:
Klik om te vergroten...

Ikzelf vind het ook niet erg goed dat bij ons (Nederland) de xtc laboratoria omgebouwd worden voor de Crystal Meth productie. En ik begrijp ook niet dat dat met(h) uitgeleende leden van Mexicaanse Kartels moet (lachen/gieren/brullen) die zooi was toch al decennia in Duitsland?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
Ikzelf vind het ook niet erg goed dat bij ons (Nederland) de xtc laboratoria omgebouwd worden voor de Crystal Meth productie. En ik begrijp ook niet dat dat met(h) uitgeleende leden van Mexicaanse Kartels moet (lachen/gieren/brullen) die zooi was toch al decennia in Duitsland?
Klik om te vergroten...

Een heel groot percentage van de productie in xtc labo's is sowieso bestemd voor het buitenland. Met Crystal Meth is dat net hetzelfde. Wat in eigen land op de markt komt is een klein deeltje van wat voor export gebrouwen wordt.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Een heel groot percentage van de productie in xtc labo's is sowieso bestemd voor het buitenland. Met Crystal Meth is dat net hetzelfde. Wat in eigen land op de markt komt is een klein deeltje van wat voor export gebrouwen wordt.
Klik om te vergroten...
Ja volgens mij maken ze voornamelijk gretig gebruik van het prachtige distributienetwerk in verdovende middelen vanuit ons kleine kikkerlandje. Neemt niet weg dat die opmars aan invloed van mexicaanse kartels best zorgelijk kan zijn. Ik herinner me nog een nieuwsitem van een drijvend lab dat zonk toen het ontdekt werd. En dat is dan nog relatief onschuldig.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jenkem. Maybe one day.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."