#1
aah gelukkig maar dan zit ik safe met 3 soorten pyros en 3 maanden lang dagelijk!
Ach je bent niet de enige. Ik heb na de kliniek nog X-thorax foto's laten maken en alles was prima in orde!
Ik moet altijd wel lachen om de 'junken' visies lol
De drinker vind de blower een junk
De blower vind de pillenvreter een junk
De pillenvreter vind de snuifduif een junk
De snuifduif vind de spuitert een junk
En de spuitert zegt: ach, die onder de brug da's pas echt een junk
Lucid Lucy zegt: als je 2000+ posts op drugs forum hebt, dan ben je pas echt de badass junk 🤪
(Is natuurlijk als geintje bedoeld hè)