Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er een drug waar je bang voor bent?

Is er een drug waar je bang voor bent?

315 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk topic! Voor mij is salvia en yopo een no-go en dmt doe ik pas als ik er klaar voor ben.. In de verre, verre toekomst :relieved: Buiten dat blijf 'k af van sterke stims, denk aan meth en pyro's. Gaat sowieso een probleem worden, dat weet 'k nu al
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
MaddMonkey zei:
Een echte psychonaut kent geen angst voor psychedelica aangezien hij of zij niks heeft om te verbergen.
Klik om te vergroten...
Ah, is dat het
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Drugs waar ik echt bang van ben en hierdoor ook nooit zal nemen, zijn heroïne, crack, krokodil, crystal meth en opiaten en opioïden tout court.

En een gore drug die ik wel heb gebruikt, nl GHB, heeft me 2 x zeer slechte en angstige ervaring opgeleverd. Dus da's totaal een no go voor mij. O-DSMT ook enkel nare ervaringen mee (2x) en eveneens giga STOP op dit spul.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Liefde, gevaarlijkste drug die er is
Klik om te vergroten...
Lekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
MaddMonkey zei:
Lekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
Klik om te vergroten...

Tot je met je smikkel op de bodem smakt in een donker gat 🤷‍♂️🤣. Gelukkig mijn relatie zit wel goed 👌.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
MaddMonkey zei:
Lekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
Klik om te vergroten...
Moet je wel je zwemdiploma hebben
P
Pluto41Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Salvia en HBW zaden zijn in ieder geval twee soorten drugs die ik nooit meer ga nemen. Op beide heb ik slechte ervaringen gehad
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blyatman zei:
O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Pfoe, dit brengt echt even veel herkenning naar boven.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Salvia heeft geen benzeenring
Misschien dat daarom zo’n rare drug is?
(@Neo-Shulginist )
Klik om te vergroten...
Misschien is salvia wel een normale drug en zijn wij gewend om rare middelen te gebruiken
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
MaddMonkey zei:
Lekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
Klik om te vergroten...

nou-nee.gif

Niet altijd aapje. Niet altijd
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...

Dat was sowieso geen O-dsmt mag je toch wel 100% zeker van zijn.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl drugsforum.nl
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Dat was sowieso geen O-dsmt mag je toch wel 100% zeker van zijn.
Klik om te vergroten...
Hoezo die zekerheid dat dit geen O-DSMT was? Ikzelf ging ook giga slecht op O-DSMT, had eerder dosissen Tramadol 400mg (vloeistof) genomen (had dit vr nierkolieken). En 50mg O-DSMT geeft eerst indd Tramadol achtig effect, om je dan mee te sleuren in een urenlange (8u) hel vol giga buikkrampen, giga misselijkheid, huilen, totaal fucked up, über angst, en kotsen aan de lopende band.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Testosteron en adrenaline, zeker als ze uit de natuurlijke bron komen.

Fight or flight modus en pure boosheid voor sommige.

Voorderest zou ik kwa chemische drugs car-fentanyl echt doodeng vinden als er een zak in de hoek staat want dat is echt ultra potent dus die moet niet omvallen ofzo haha.

Voorderest geen angst, ja voor mezelf. Doe het uiteindelijk zelf toch 🙏
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
vader zei:
zelfgemaakt extract vd Brugmansia, die trompetplant, een ingekookte thee van de bloemen.
Onvrijwillig.
danzij een doorgedraaide paranoia bekende van me, dacht dat ik cameras in zn huis had geplaatst, met zijn vrendin sliep enz. Ben ik later via-via te horen gekomen. ik merkte dat er iets niet pluis was, kort nadat ik een glas fris ophad.. meteen weggegaan.
Klik om te vergroten...

Wow, heftig... Gedrogeerd worden met zo'n sterk deliriant lijkt me verschrikkelijk. Heel naar.
En dan te bedenken dat ik in het illegale circuit weleens aanbiedingen heb gezien van pure scopolamine in poedervorm. Beetje creepy.


vader zei:
'ze kwamen me halen'; straat afgezet, stemmen ,megafoons, hekwerk en linten aan beide zijdes vd straat, lawaai. levensecht.
Klik om te vergroten...
Klinkt een beetje zoals mijn stimulanten psychoses er aan toe gingen. Echt niet vet als je zo gedrogeerd wordt zeg. :fearful:

Blyatman zei:
O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Wow, dat is inderdaad een aparte reactie op O-DSMT. En dat het bij jullie allebei zo was, vraag ik me toch ook af hoe zuiver die vendor heeft gehandeld. Nooit issues gehad met dat stofje, buiten het aparte semi-misselijke gevoel. En de jeuk.... maar die kwam bij mij altijd pas na 2 dagen gebruik.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#16
zelfgemaakt extract vd Brugmansia, die trompetplant, een ingekookte thee van de bloemen.
Onvrijwillig.
danzij een doorgedraaide paranoia bekende van me, dacht dat ik cameras in zn huis had geplaatst, met zijn vrendin sliep enz. Ben ik later via-via te horen gekomen. ik merkte dat er iets niet pluis was, kort nadat ik een glas fris ophad.. meteen weggegaan.
1 dag mezelf verstopt in een keukenkastje, 'ze kwamen me halen'; straat afgezet, stemmen ,megafoons, hekwerk en linten aan beide zijdes vd straat, lawaai. levensecht. geen rare visuals maar een levensechte horrortrip. stressniveau en hartslag maxed out. Je hebt niet door dat je tript. Daarna weken last van mijn ogen, geen focus, geen licht kunnen verdragen; gigantische pupillen, en verder totaal van m'n apropos, paar dagen ziek gemeld. Gelukkig een flesje pupilverkleiner vd oogarts weten te scoren, maar heb er toch maanden last van gehad.

Daarom ook totaal geen interesse in DOC/ LSD/ PCP achtige stoffen en analogen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nihilist88 zei:
Drugs waar ik echt bang van ben en hierdoor ook nooit zal nemen, zijn heroïne, crack, krokodil, (..)

En een gore drug die ik wel heb gebruikt, nl GHB, heeft me 2 x zeer slechte en angstige ervaring opgeleverd. Dus da's totaal een no go voor mij. O-DSMT ook enkel nare ervaringen mee (2x) en eveneens giga STOP op dit spul.
Klik om te vergroten...
Krokodil is gewoon een mediahype over heel onzuivere heroïne die met vuile naalden geïnjecteerd wordt op vaak de verkeerde manier (intramusculair in plaats van intraveneus), wat leidt tot onderhuidse ontstekingen; abcessen.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Krokodil is gewoon een mediahype over heel onzuivere heroïne die met vuile naalden geïnjecteerd wordt op vaak de verkeerde manier (intramusculair in plaats van intraveneus), wat leidt tot onderhuidse ontstekingen; abcessen.
Klik om te vergroten...

Water uit straatputjes gebruiken bijvoorbeeld ja,
Mooi uitgelegd, 100% waar.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Pluto41 zei:
Salvia en HBW zaden zijn in ieder geval twee soorten drugs die ik nooit meer ga nemen. Op beide heb ik slechte ervaringen gehad
Klik om te vergroten...
Hbw zaden maken me zo misselijk dat het de ervaring verpest
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Brakka Mang zei:
Zeker, bij mij was mijn hart geeneens gebroken. Was vooral boos om hoe alles uiteindelijk was verlopen. Was ook een bijzondere situatie laten we het daar maar op houden. Maar andersom, karma is een bitch. Ik heb ook veel harten gebroken dus ja, i rest my case:upsidedown:
Klik om te vergroten...
Brakka Mang, zo ken ik je helemaal niet haha (niet lullig bedoeld, bedoel het juist positief)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."