#1
Leuk topic! Voor mij is salvia en yopo een no-go en dmt doe ik pas als ik er klaar voor ben.. In de verre, verre toekomst
Buiten dat blijf 'k af van sterke stims, denk aan meth en pyro's. Gaat sowieso een probleem worden, dat weet 'k nu al
Ah, is dat hetEen echte psychonaut kent geen angst voor psychedelica aangezien hij of zij niks heeft om te verbergen.
Lekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk tochLiefde, gevaarlijkste drug die er is
Lekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
Moet je wel je zwemdiploma hebbenLekker in het diepe springen met iemand. Heerlijk toch
Pfoe, dit brengt echt even veel herkenning naar boven.O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:
O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?
“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...drugsforum.nl
Misschien is salvia wel een normale drug en zijn wij gewend om rare middelen te gebruiken
O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:
O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?
“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...drugsforum.nl
drugsforum.nl
Hoezo die zekerheid dat dit geen O-DSMT was? Ikzelf ging ook giga slecht op O-DSMT, had eerder dosissen Tramadol 400mg (vloeistof) genomen (had dit vr nierkolieken). En 50mg O-DSMT geeft eerst indd Tramadol achtig effect, om je dan mee te sleuren in een urenlange (8u) hel vol giga buikkrampen, giga misselijkheid, huilen, totaal fucked up, über angst, en kotsen aan de lopende band.Dat was sowieso geen O-dsmt mag je toch wel 100% zeker van zijn.
zelfgemaakt extract vd Brugmansia, die trompetplant, een ingekookte thee van de bloemen.
Onvrijwillig.
danzij een doorgedraaide paranoia bekende van me, dacht dat ik cameras in zn huis had geplaatst, met zijn vrendin sliep enz. Ben ik later via-via te horen gekomen. ik merkte dat er iets niet pluis was, kort nadat ik een glas fris ophad.. meteen weggegaan.
Klinkt een beetje zoals mijn stimulanten psychoses er aan toe gingen. Echt niet vet als je zo gedrogeerd wordt zeg.'ze kwamen me halen'; straat afgezet, stemmen ,megafoons, hekwerk en linten aan beide zijdes vd straat, lawaai. levensecht.
Wow, dat is inderdaad een aparte reactie op O-DSMT. En dat het bij jullie allebei zo was, vraag ik me toch ook af hoe zuiver die vendor heeft gehandeld. Nooit issues gehad met dat stofje, buiten het aparte semi-misselijke gevoel. En de jeuk.... maar die kwam bij mij altijd pas na 2 dagen gebruik.O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:
O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?
“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...drugsforum.nl
Krokodil is gewoon een mediahype over heel onzuivere heroïne die met vuile naalden geïnjecteerd wordt op vaak de verkeerde manier (intramusculair in plaats van intraveneus), wat leidt tot onderhuidse ontstekingen; abcessen.Drugs waar ik echt bang van ben en hierdoor ook nooit zal nemen, zijn heroïne, crack, krokodil, (..)
En een gore drug die ik wel heb gebruikt, nl GHB, heeft me 2 x zeer slechte en angstige ervaring opgeleverd. Dus da's totaal een no go voor mij. O-DSMT ook enkel nare ervaringen mee (2x) en eveneens giga STOP op dit spul.
Krokodil is gewoon een mediahype over heel onzuivere heroïne die met vuile naalden geïnjecteerd wordt op vaak de verkeerde manier (intramusculair in plaats van intraveneus), wat leidt tot onderhuidse ontstekingen; abcessen.
Hbw zaden maken me zo misselijk dat het de ervaring verpestSalvia en HBW zaden zijn in ieder geval twee soorten drugs die ik nooit meer ga nemen. Op beide heb ik slechte ervaringen gehad
Brakka Mang, zo ken ik je helemaal niet haha (niet lullig bedoeld, bedoel het juist positief)Zeker, bij mij was mijn hart geeneens gebroken. Was vooral boos om hoe alles uiteindelijk was verlopen. Was ook een bijzondere situatie laten we het daar maar op houden. Maar andersom, karma is een bitch. Ik heb ook veel harten gebroken dus ja, i rest my case![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."