Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er een drug waar je bang voor bent?

Is er een drug waar je bang voor bent?

315 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl drugsforum.nl
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Dat was sowieso geen O-dsmt mag je toch wel 100% zeker van zijn.
Klik om te vergroten...
Hoezo die zekerheid dat dit geen O-DSMT was? Ikzelf ging ook giga slecht op O-DSMT, had eerder dosissen Tramadol 400mg (vloeistof) genomen (had dit vr nierkolieken). En 50mg O-DSMT geeft eerst indd Tramadol achtig effect, om je dan mee te sleuren in een urenlange (8u) hel vol giga buikkrampen, giga misselijkheid, huilen, totaal fucked up, über angst, en kotsen aan de lopende band.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Testosteron en adrenaline, zeker als ze uit de natuurlijke bron komen.

Fight or flight modus en pure boosheid voor sommige.

Voorderest zou ik kwa chemische drugs car-fentanyl echt doodeng vinden als er een zak in de hoek staat want dat is echt ultra potent dus die moet niet omvallen ofzo haha.

Voorderest geen angst, ja voor mezelf. Doe het uiteindelijk zelf toch 🙏
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
vader zei:
zelfgemaakt extract vd Brugmansia, die trompetplant, een ingekookte thee van de bloemen.
Onvrijwillig.
danzij een doorgedraaide paranoia bekende van me, dacht dat ik cameras in zn huis had geplaatst, met zijn vrendin sliep enz. Ben ik later via-via te horen gekomen. ik merkte dat er iets niet pluis was, kort nadat ik een glas fris ophad.. meteen weggegaan.
Klik om te vergroten...

Wow, heftig... Gedrogeerd worden met zo'n sterk deliriant lijkt me verschrikkelijk. Heel naar.
En dan te bedenken dat ik in het illegale circuit weleens aanbiedingen heb gezien van pure scopolamine in poedervorm. Beetje creepy.


vader zei:
'ze kwamen me halen'; straat afgezet, stemmen ,megafoons, hekwerk en linten aan beide zijdes vd straat, lawaai. levensecht.
Klik om te vergroten...
Klinkt een beetje zoals mijn stimulanten psychoses er aan toe gingen. Echt niet vet als je zo gedrogeerd wordt zeg. :fearful:

Blyatman zei:
O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Wow, dat is inderdaad een aparte reactie op O-DSMT. En dat het bij jullie allebei zo was, vraag ik me toch ook af hoe zuiver die vendor heeft gehandeld. Nooit issues gehad met dat stofje, buiten het aparte semi-misselijke gevoel. En de jeuk.... maar die kwam bij mij altijd pas na 2 dagen gebruik.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#5
zelfgemaakt extract vd Brugmansia, die trompetplant, een ingekookte thee van de bloemen.
Onvrijwillig.
danzij een doorgedraaide paranoia bekende van me, dacht dat ik cameras in zn huis had geplaatst, met zijn vrendin sliep enz. Ben ik later via-via te horen gekomen. ik merkte dat er iets niet pluis was, kort nadat ik een glas fris ophad.. meteen weggegaan.
1 dag mezelf verstopt in een keukenkastje, 'ze kwamen me halen'; straat afgezet, stemmen ,megafoons, hekwerk en linten aan beide zijdes vd straat, lawaai. levensecht. geen rare visuals maar een levensechte horrortrip. stressniveau en hartslag maxed out. Je hebt niet door dat je tript. Daarna weken last van mijn ogen, geen focus, geen licht kunnen verdragen; gigantische pupillen, en verder totaal van m'n apropos, paar dagen ziek gemeld. Gelukkig een flesje pupilverkleiner vd oogarts weten te scoren, maar heb er toch maanden last van gehad.

Daarom ook totaal geen interesse in DOC/ LSD/ PCP achtige stoffen en analogen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nihilist88 zei:
Drugs waar ik echt bang van ben en hierdoor ook nooit zal nemen, zijn heroïne, crack, krokodil, (..)

En een gore drug die ik wel heb gebruikt, nl GHB, heeft me 2 x zeer slechte en angstige ervaring opgeleverd. Dus da's totaal een no go voor mij. O-DSMT ook enkel nare ervaringen mee (2x) en eveneens giga STOP op dit spul.
Klik om te vergroten...
Krokodil is gewoon een mediahype over heel onzuivere heroïne die met vuile naalden geïnjecteerd wordt op vaak de verkeerde manier (intramusculair in plaats van intraveneus), wat leidt tot onderhuidse ontstekingen; abcessen.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Krokodil is gewoon een mediahype over heel onzuivere heroïne die met vuile naalden geïnjecteerd wordt op vaak de verkeerde manier (intramusculair in plaats van intraveneus), wat leidt tot onderhuidse ontstekingen; abcessen.
Klik om te vergroten...

Water uit straatputjes gebruiken bijvoorbeeld ja,
Mooi uitgelegd, 100% waar.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Pluto41 zei:
Salvia en HBW zaden zijn in ieder geval twee soorten drugs die ik nooit meer ga nemen. Op beide heb ik slechte ervaringen gehad
Klik om te vergroten...
Hbw zaden maken me zo misselijk dat het de ervaring verpest
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alles waarvan ik IV zou overwegen als ROA.
En Datura
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Alles waarvan ik IV zou overwegen als ROA.
En Datura
Klik om te vergroten...
en IM?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Apotheker zei:
en IM?
Klik om te vergroten...
Je snapt wel wat ik bedoel.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Alle pyro's, clonazolam
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Je snapt wel wat ik bedoel.
Klik om te vergroten...
ja maar nu ben ik oprecht serieus (leuk dat ik dat moet vermelden want ik moet wel)
maar ik vind de drempel naar IM juist enger laag als IV.

IV is echt never nooit een optie maar juist de openheid van IM vind ik enger.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
ja maar nu ben ik oprecht serieus (leuk dat ik dat moet vermelden want ik moet wel)
maar ik vind de drempel naar IM juist enger laag als IV.

IV is echt never nooit een optie maar juist de openheid van IM vind ik enger.
Klik om te vergroten...
Ooh okee dan. Sorry dat ik het verkeerd opvatte.
Nee, beide niet. Teveel risico's, en gewoon, ja, mentaal is dat voor mij de grens naar junkie.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
AlteredState5862 zei:
Alle pyro's, clonazolam
Klik om te vergroten...
Kan ik enigszins beamen maar dan wel nadat ik een bezoek aan een je mag geen drug hier gebruiken en je mag niet naar buiten gebouw had bezocht.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
ja maar nu ben ik oprecht serieus (leuk dat ik dat moet vermelden want ik moet wel)
maar ik vind de drempel naar IM juist enger laag als IV.

IV is echt never nooit een optie maar juist de openheid van IM vind ik enger.
Klik om te vergroten...
IM = intramusculair ?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Ooh okee dan. Sorry dat ik het verkeerd opvatte.
Nee, beide niet. Teveel risico's, en gewoon, ja, mentaal is dat voor mij de grens naar junkie.
Klik om te vergroten...
non taken afcourse!

duidelijk! respect en houden zo want die angst is heel gezond haha.
Ik heb juist dat ik IV dood eng vind maar IM weer net een drempel lager waardoor ik het eng genoeg vind alleen omdat de gedachten er al een paar keer is geweest. Alleen al dat ik het opzocht na het vinden van een EHBO kit met insuline spuiten die ik toevallig tegenkwam na een wond te willen afplakken.... het feit dat ik er al 5 % open voorstond het op te zoeken was al reden genoeg om er never nooit mee te gaan spelen al is het maar met het idee!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Apotheker zei:
non taken afcourse!

duidelijk en respect en houden zo want die angst is heel gezond haha.
Ik heb juist dat ik IV dood eng vind maar IM weer net een drempel lager waardoor ik het eng genoeg vind alleen omdat de gedachten er al een paar keer is geweest. Alleen al dat ik het opzocht na het vinden van een EHBO kit met insuline spuiten die ik toevallig tegenkwam na een wond te willen afplakken.... het feit dat ik er al 5 % open voorstond het op te zoeken was al reden genoeg om er never nooit mee te gaan spelen al is het maar met het idee!
Klik om te vergroten...
Als je die mini insuline prikkers al eng vind! 🤣🤣
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zeemeerman zei:
IM = intramusculair ?
Klik om te vergroten...
yes zoals steroïden, insuline en steroïden worden gezet.
Korte naalden die je in spieren zoals de kont, armen en bovenbenen kan zetten met een veelal verminderd risico op gevaar bij injectie als dat van IV. De tijd van inwerking is ietsje langzamer als IM maar dat maakt mij juist weer nieuwsgieriger dan ik zou moeten zijn. Met andere woorden, makkelijker, safer en toegankelijker als IV maar net zo verslavend. ( in verhouding met iv dan niet met andere ROA's)

Nou denk ik ook dat na een pyro rook/vape +benzos verslaving te hebben doorlopen waar ik voor altijd mee moeten leren blijven gaan de drempel naar IM verlaagd is maar ook weer hoger maakt want het roken van drugs is wat mijn leven in een stroomversnelling heeft doen kapotgaan en dat in enkele weken tot rock bottom. Ik wil never nooit weten wat de schade van dat net iets hogere stapje is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."