#1
O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage:
drugsforum.nl
O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?
“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang...
drugsforum.nl