Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er een drug waar je bang voor bent?

Is er een drug waar je bang voor bent?

315 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1

Speelt ze zo goed
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Verliefdheid🤢 Hele explosieve highs en withdrawals vergeleken de pillen en heroine die me heel langzaam doden
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#3
- Clonazolam. Ik heb eens tijdens een black-out twee naaktfoto's van me op Snapchat geplaatst. Volgende dag In de ochtend een bericht van mijn tiener zoon gekregen: "WTF HEB JIJ OP SNAPCHAT GEZET???" 😳
- Heroïne. Omdat dat zeker heeeerlijke spul is.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Door een andere post net schoot deze vraag door mijn hoofd. Is er of zijn er middelen waar je oprecht bang voor bent.
En een uitleg waarom zou ook wel interessant zijn 😊

Ik zal er zelf met twee aftrappen:
Clonazolam - bizar potent spul. Bij mij is er geen ruimte tussen recreatief gebruik en intense blackout waarbij ik echt niet meer weet wat ik allemaal uithaal. Als ik nou gewoon knock out zou gaan zoals andere benzos. Maar nee, in eens sta je om 5 uur snachts een eitje te bakken en o-pce te vapen terwijl je zo moet werken. En dan is dat nog relatief onschuldig.

Scopolamine / atropine
Devils breath / angel's trumpet / datura
In het Nederlands bekend als Doornappel. Ik weet niet of deze uitleg behoeft. Een psychedelisch deliriant die ik ken van de meest wilde verhalen. Niet iets wat ik me voor kan stellen om recreatief of zelfs spiritueel te gebruiken.

Dit topic kan weinig goeds brengen bedenk ik me nu ik dit schrijf. Maar ik ben weleens benieuwd.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat van clona herken ik wel toen ik het aan het uitproberen was, haalde ineens me stash erbij en ging vollop aan de 3mmc ruiken



o-dmst, 1 avond gebruiken wil ik t elke keer gebruiken... dus als ik het bestel, bestel ik ook maar voor 1-2 avondjes per zo veel tijd hehe
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Salvia. Dat gaan we niet doen. Ben je helemaal betoeterd.

Een sterke atypische dissociatieve psychedelic. Normaal zou ik er wel een lusten maar deze sla ik echt over.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Scopolamine / atropine
Devils breath / angel's trumpet / datura
In het Nederlands bekend als Doornappel. Ik weet niet of deze uitleg behoeft. Een psychedelisch deliriant die ik ken van de meest wilde verhalen. Niet iets wat ik me voor kan stellen om recreatief of zelfs spiritueel te gebruiken.
Klik om te vergroten...
Lijkt me ook niet heel leuk maar ik tel deze eigenlijk niet omdat dit is eerder op het randje van vergiftigen is sinds de recreatieve dosis en dodelijke dosis zo dicht bij elkaar ligt dat je in principe een soort ijlende doods delier krijgt.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Salvia no problemo. Vond het oprecht een leuk avontuur de keren dat ik het gebruikt had.

Je soulmate ontmoeten daarentegen? Fucking angstaanjagend.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lsd durf ik niet meer nadat ik van spacecake en truffels al een mental collapse krijg

A-pvp en soortgelijken blijf ik ook ver vandaan
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Datura

Bij deze een bedankje voor de idioten die dit wel doen en mij voorzien van de meest bizarre tripreports die ik ooit heb gelezen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
+1 voor salvia haha

De eerste psychedelica die ik ooit nam. Dat was zo bizar en angstaanjagend. Daarna nog een paar keer gedaan zelfs, maar ben toen altijd 'hier' gebleven.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
+1 voor salvia haha

De eerste psychedelica die ik ooit nam. Dat was zo bizar en angstaanjagend. Daarna nog een paar keer gedaan zelfs, maar ben toen altijd 'hier' gebleven.
Klik om te vergroten...
Wat voelde je?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
AlteredState5862 zei:
A-pvp en soortgelijken blijf ik ook ver vandaan
Klik om te vergroten...
En terecht. Helaas ben ik daar dan weer niet bang voor. Zou ik wel moeten zijn na alle ongein die ik ermee heb meegemaakt 🤔
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
mitchieee zei:
dat van clona herken ik wel toen ik het aan het uitproberen was, haalde ineens me stash erbij en ging vollop aan de 3mmc ruiken
Klik om te vergroten...
Goed dat je er alleen maar aan geroken hebt.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
AlteredState5862 zei:
Wat voelde je?
Klik om te vergroten...
Pff ik wilde net gaan slapen. Maar eigenlijk is dit sowieso niet fatsoenlijk onder woorden te brengen.

Eerst dacht ik dat ik het verneukt had. Dat ik de pijp uit was. Toen was er niks, nooit bestaan ook. En daarna zag ik rare visuals waar geen touw aan vast te knopen was.
En het gevoel alsof m'n hoofd tussen het deksel van de kliko zat en constant keihard dichtgeslagen werd.

Even snel de woorden die ik eraan kan koppelen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
het gevoel alsof m'n hoofd tussen het deksel van de kliko zat en constant keihard dichtgeslagen werd.
Klik om te vergroten...
Ah! Nu heb ik een beeld, ik slaap al jaren in een kliko.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
MaddMonkey zei:
Ook toevallig. De ontwenning van alcohol was ook vrij heftig vannacht dus greep ik naar de ket!

Klik om te vergroten...
Los van niet kunnen slapen vond ik de alcohol ontwenning vrij mild. En kom niet met dat ik niet veel dronk om genoeg ontwenning te krijgen, ik dronk echt wel stevig en lang. En na, je voelt het wel maar zodra je de alcohol ziet als puur gif en dat elk aspect in je leven verbeterd als je stopt met het te te drinken dan is het een cakewalk.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sisyphus zei:
Zelf schrik ik hoevaak ik salvia hier zie staan.
Ik drink met plezier af en toe een thee genaamd Jungle Chill, waar dat een bestanddeel van is.
Juist omdat ik me altijd eerst wil verdiepen in wat ik doe en dus weet wat ik kan verwachten, schrik ik van de kijk op salvia.
Maar ik denk dat de thee dan heel mild valt en het ook om de andere onderdelen gaat.

Mijn no-go is heel lang, kan beter noemen wat ik wel zou doen, maar dat was de vraag niet.
No-go: Heroïne (eigenlijk alles met een naald), Cocaïne, sos, 3MMC, Ketamine (en alle andere poeders door de neus).
Klik om te vergroten...
Mag in vragen waarom, niks wat door de neus gaat? Vanwaar die no go?
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Xanax --> deed het 2 keer, allebei de keren een blackout en allebei de keren rare dingen gedaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."