#1
Speelt ze zo goed
Lijkt me ook niet heel leuk maar ik tel deze eigenlijk niet omdat dit is eerder op het randje van vergiftigen is sinds de recreatieve dosis en dodelijke dosis zo dicht bij elkaar ligt dat je in principe een soort ijlende doods delier krijgt.Scopolamine / atropine
Devils breath / angel's trumpet / datura
In het Nederlands bekend als Doornappel. Ik weet niet of deze uitleg behoeft. Een psychedelisch deliriant die ik ken van de meest wilde verhalen. Niet iets wat ik me voor kan stellen om recreatief of zelfs spiritueel te gebruiken.
Wat voelde je?+1 voor salvia haha
De eerste psychedelica die ik ooit nam. Dat was zo bizar en angstaanjagend. Daarna nog een paar keer gedaan zelfs, maar ben toen altijd 'hier' gebleven.
En terecht. Helaas ben ik daar dan weer niet bang voor. Zou ik wel moeten zijn na alle ongein die ik ermee heb meegemaakt 🤔A-pvp en soortgelijken blijf ik ook ver vandaan
Goed dat je er alleen maar aan geroken hebt.dat van clona herken ik wel toen ik het aan het uitproberen was, haalde ineens me stash erbij en ging vollop aan de 3mmc ruiken
Pff ik wilde net gaan slapen. Maar eigenlijk is dit sowieso niet fatsoenlijk onder woorden te brengen.Wat voelde je?
Ah! Nu heb ik een beeld, ik slaap al jaren in een kliko.het gevoel alsof m'n hoofd tussen het deksel van de kliko zat en constant keihard dichtgeslagen werd.
Los van niet kunnen slapen vond ik de alcohol ontwenning vrij mild. En kom niet met dat ik niet veel dronk om genoeg ontwenning te krijgen, ik dronk echt wel stevig en lang. En na, je voelt het wel maar zodra je de alcohol ziet als puur gif en dat elk aspect in je leven verbeterd als je stopt met het te te drinken dan is het een cakewalk.Ook toevallig. De ontwenning van alcohol was ook vrij heftig vannacht dus greep ik naar de ket!
Mag in vragen waarom, niks wat door de neus gaat? Vanwaar die no go?Zelf schrik ik hoevaak ik salvia hier zie staan.
Ik drink met plezier af en toe een thee genaamd Jungle Chill, waar dat een bestanddeel van is.
Juist omdat ik me altijd eerst wil verdiepen in wat ik doe en dus weet wat ik kan verwachten, schrik ik van de kijk op salvia.
Maar ik denk dat de thee dan heel mild valt en het ook om de andere onderdelen gaat.
Mijn no-go is heel lang, kan beter noemen wat ik wel zou doen, maar dat was de vraag niet.
No-go: Heroïne (eigenlijk alles met een naald), Cocaïne, sos, 3MMC, Ketamine (en alle andere poeders door de neus).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."