#1
drug of love ben ik bang voor
kost veel teveel
en het geeft alleen maar stress en hoofdpijn
kost veel teveel
en het geeft alleen maar stress en hoofdpijn
Hmmm kan ik me niet in vinden. Ja de hartkloppingen lijken minder aanwezig of je raakt er meer vertrouwd mee. Zo ook minder kaakschaatsen en strak staan. Toch blijft er in de rest van het lichaam veel spierspanning aanwezig.Herkenbaar, moet zeggen dat de lichamelijke bijwerkingen minder worden bij vaker gebruik
Ja of een onverwerkt jeugdtraumaPsychedelica zijn een harde klap en kunnen de wereld letterlijk op zijn kop zetten, maar vooral als je nog in een bubbel leefde eerst.
Een echte psychonaut kent geen angst voor psychedelica aangezien hij of zij niks heeft om te verbergen.
Zelf schrik ik hoevaak ik salvia hier zie staan.
Ik drink met plezier af en toe een thee genaamd Jungle Chill, waar dat een bestanddeel van is.
Maar ik denk dat de thee dan heel mild valt en het ook om de andere onderdelen gaat.
Coke had ik dat vroeger ook, tegenwoordig pak ik weinig en heb ik nergens last van. 3MMC alleen icm GHB ziekelijke hoeveeelheden. Ook nooit last gehad van maar waars door de GHBCocaine en 3mmc. Ik neem het af en toe maar ben er altijd zo bang voor. Mn hart slaat telkens op hol en voel me kei onrustig. Altijd blij als ik de dag erna nog leef 😜
Mee eens man.... Een gebroken hart blijf ik gewoon te moeilijk vinden om te kunnen handelen.Ja en toch moet ik het eens zijn met liefde....de meest gevaarlijke en dodelijke drugs die er is. Gelukkig ben ik maar 1 keer echt verliefd geweest en daarna ben ik er ver bij uit de buurt gebleven, verliefdheid dan![]()
Ik ben meerdere keren verliefd geweest, maar de enigste keer dat het (dacht ik) wederzijds was ben ik als een baksteen laten vallen door haar. Op het verlies van mijn moeder nan de ergste pijn ooit.Ja en toch moet ik het eens zijn met liefde....de meest gevaarlijke en dodelijke drugs die er is. Gelukkig ben ik maar 1 keer echt verliefd geweest en daarna ben ik er ver bij uit de buurt gebleven, verliefdheid dan![]()
Zeker, bij mij was mijn hart geeneens gebroken. Was vooral boos om hoe alles uiteindelijk was verlopen. Was ook een bijzondere situatie laten we het daar maar op houden. Maar andersom, karma is een bitch. Ik heb ook veel harten gebroken dus ja, i rest my caseMee eens man.... Een gebroken hart blijf ik gewoon te moeilijk vinden om te kunnen handelen.
Brakka Mang, zo ken ik je helemaal niet haha (niet lullig bedoeld, bedoel het juist positief)Zeker, bij mij was mijn hart geeneens gebroken. Was vooral boos om hoe alles uiteindelijk was verlopen. Was ook een bijzondere situatie laten we het daar maar op houden. Maar andersom, karma is een bitch. Ik heb ook veel harten gebroken dus ja, i rest my case![]()
Weet ik, ja ik ben nuchter al een tijdje en veel met mezelf bezig geweest. Daarom was ik ook tijdje afwezig maar thnx voor de love hahaBrakka Mang, zo ken ik je helemaal niet haha (niet lullig bedoeld, bedoel het juist positief)
Verliefd op jezelf? Dat van moeder is herkenbaar alleen die van mij leeft nog, maar niet meer voor mij. En voor mij is het 'ontbreken' van mijn moeder ook de reden om nooit verliefd te worden, gewoon hechtingsproblematiek. En toen ik het eenmaal wel toeliet heeft het me veel gegeven, een hart die open ging. Ik ben er een 'mindere' klootzak van geworden. Daar ben ik wel dankbaar voor hahaIk ben meerdere keren verliefd geweest, maar de enigste keer dat het (dacht ik) wederzijds was ben ik als een baksteen laten vallen door haar. Op het verlies van mijn moeder nan de ergste pijn ooit.
Dat was een pijn die zo intens was dat ik bang ben om nog voor echte liefde te gaan. Ik wil dat gevoel van verdriet niet nog een keer meemaken, want dat gun ik mijn ergste vijanden niet.
Maar nu ga ik lekker hoor.
Hoe bedoel je? Haha, nee ik ga gewoon lekker op MVerliefd op jezelf?
Dan ben ik ook altijd nog verliefder op mezelf dan normaalHoe bedoel je? Haha, nee ik ga gewoon lekker op M
Oh op die fiets. Ja, ik slinger ook altijd het lekkerst aan mijn eigen liaan dan welke andere vrouw dan ook. Of bodoel je dat niet?Dan ben ik ook altijd nog verliefder op mezelf dan normaal![]()
Hahaha nee nee nee niet op die manier.....ik heb veel eigndunk dus ben standaard verliefd op mijzelf hahaOh op die fiets. Ja, ik slinger ook altijd het lekkerst aan mijn eigen liaan dan welke andere vrouw dan ook. Of bodoel je dat niet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."