Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs er een drug waar je bang voor bent?

Is er een drug waar je bang voor bent?

315 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
drug of love ben ik bang voor
kost veel teveel
en het geeft alleen maar stress en hoofdpijn
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
AlteredState5862 zei:
Herkenbaar, moet zeggen dat de lichamelijke bijwerkingen minder worden bij vaker gebruik
Klik om te vergroten...
Hmmm kan ik me niet in vinden. Ja de hartkloppingen lijken minder aanwezig of je raakt er meer vertrouwd mee. Zo ook minder kaakschaatsen en strak staan. Toch blijft er in de rest van het lichaam veel spierspanning aanwezig.

Maar bij vaker gebruik komen uiteindelijk steeds meer bijwerkingen om de hoek kijken. Vooral de vermoeidheid, neerslachtigheid e.d. speelde een grote rol bij mij. En ik denk dat het bij mij te maken had omdat mijn hart vrijwel altijd in 'de sportstand' stond. Alleen tijdens slaap kwam die misschien onder de 100bpm.
Maar ja, dan spreken we ook meer over misbruik dan gebruik natuurlijk 😅
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een worstje
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#4
LSD, speed ook angstaanjagende ervaringen op gehad na een enorme high, maar dat is nu, ik heb wel periodes gehad dat ik niet kon slapen zonder een tik te nemen, gewoon alles wat paniek op kan roepen, geen zin in
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#5
MaddMonkey zei:
Psychedelica zijn een harde klap en kunnen de wereld letterlijk op zijn kop zetten, maar vooral als je nog in een bubbel leefde eerst.

Een echte psychonaut kent geen angst voor psychedelica aangezien hij of zij niks heeft om te verbergen.
Klik om te vergroten...
Ja of een onverwerkt jeugdtrauma
S
SisyphusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zelf schrik ik hoevaak ik salvia hier zie staan.
Ik drink met plezier af en toe een thee genaamd Jungle Chill, waar dat een bestanddeel van is.
Juist omdat ik me altijd eerst wil verdiepen in wat ik doe en dus weet wat ik kan verwachten, schrik ik van de kijk op salvia.
Maar ik denk dat de thee dan heel mild valt en het ook om de andere onderdelen gaat.

Mijn no-go is heel lang, kan beter noemen wat ik wel zou doen, maar dat was de vraag niet.
No-go: Heroïne (eigenlijk alles met een naald), Cocaïne, sos, 3MMC, Ketamine (en alle andere poeders door de neus).
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sisyphus zei:
Zelf schrik ik hoevaak ik salvia hier zie staan.
Ik drink met plezier af en toe een thee genaamd Jungle Chill, waar dat een bestanddeel van is.

Maar ik denk dat de thee dan heel mild valt en het ook om de andere onderdelen gaat.
Klik om te vergroten...

Een van de angstaanjagende factoren van salvia is dat je hele wereld, nee beter gezegd je hele universum, letterlijk in luttele seconden compleet vervaagd. Mits je dit natuurlijk rookt uit een bong. Het slaat in als een flash, is mega intens en is na 7 tot 15 minuten weer klaar. Je krijgt géén kans om te wennen, je zit er in een keer in. En als je eruit komt heb je geen flauw idee wat er zojuist gebeurt is. Dat duurde naar mijn ervaring meestal een week voor dat een beetje landde.

Ik heb de thee ff opgezocht. Kans is groot dat het aandeel salvia niet gek groot is. En o.a. de wild lettuce zorgt denk ik ook voor een kalmerende werking. Daarnaast orale inname, maakt het best verschillend met het roken van salvia extract.

Er zijn maar heel weinig mensen die ik heb horen zeggen dat ze salvia (extract roken) leuk vonden. De meesten vonden het wel interessant en leerzaam, maar niet voor herhaling vatbaar.
De terugkerende aspecten over zeer oncomfortabele bodyload, vaak (niet altijd) rare tot enge visuals, compleet de controle verliezen (je hebt werkelijk 0,0 controle meer over je lichaam. Je zou zo het raam uit kunnen springen en het niet eens doorhebben volgens mij), maken dit middel toch niet zo geschikt voor recreatief gebruik. Meer iets als medicijn / spirituele groei.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hiyou zei:
Cocaine en 3mmc. Ik neem het af en toe maar ben er altijd zo bang voor. Mn hart slaat telkens op hol en voel me kei onrustig. Altijd blij als ik de dag erna nog leef 😜
Klik om te vergroten...
Coke had ik dat vroeger ook, tegenwoordig pak ik weinig en heb ik nergens last van. 3MMC alleen icm GHB ziekelijke hoeveeelheden. Ook nooit last gehad van maar waars door de GHB:tearsofjoy:
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja en toch moet ik het eens zijn met liefde....de meest gevaarlijke en dodelijke drugs die er is. Gelukkig ben ik maar 1 keer echt verliefd geweest en daarna ben ik er ver bij uit de buurt gebleven, verliefdheid dan :imp:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Brakka Mang zei:
Ja en toch moet ik het eens zijn met liefde....de meest gevaarlijke en dodelijke drugs die er is. Gelukkig ben ik maar 1 keer echt verliefd geweest en daarna ben ik er ver bij uit de buurt gebleven, verliefdheid dan :imp:
Klik om te vergroten...
Mee eens man.... Een gebroken hart blijf ik gewoon te moeilijk vinden om te kunnen handelen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Brakka Mang zei:
Ja en toch moet ik het eens zijn met liefde....de meest gevaarlijke en dodelijke drugs die er is. Gelukkig ben ik maar 1 keer echt verliefd geweest en daarna ben ik er ver bij uit de buurt gebleven, verliefdheid dan :imp:
Klik om te vergroten...
Ik ben meerdere keren verliefd geweest, maar de enigste keer dat het (dacht ik) wederzijds was ben ik als een baksteen laten vallen door haar. Op het verlies van mijn moeder nan de ergste pijn ooit.

Dat was een pijn die zo intens was dat ik bang ben om nog voor echte liefde te gaan. Ik wil dat gevoel van verdriet niet nog een keer meemaken, want dat gun ik mijn ergste vijanden niet.

Maar nu ga ik lekker hoor.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dopemonster zei:
Mee eens man.... Een gebroken hart blijf ik gewoon te moeilijk vinden om te kunnen handelen.
Klik om te vergroten...
Zeker, bij mij was mijn hart geeneens gebroken. Was vooral boos om hoe alles uiteindelijk was verlopen. Was ook een bijzondere situatie laten we het daar maar op houden. Maar andersom, karma is een bitch. Ik heb ook veel harten gebroken dus ja, i rest my case:upsidedown:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Brakka Mang zei:
Zeker, bij mij was mijn hart geeneens gebroken. Was vooral boos om hoe alles uiteindelijk was verlopen. Was ook een bijzondere situatie laten we het daar maar op houden. Maar andersom, karma is een bitch. Ik heb ook veel harten gebroken dus ja, i rest my case:upsidedown:
Klik om te vergroten...
Brakka Mang, zo ken ik je helemaal niet haha (niet lullig bedoeld, bedoel het juist positief)
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Brakka Mang, zo ken ik je helemaal niet haha (niet lullig bedoeld, bedoel het juist positief)
Klik om te vergroten...
Weet ik, ja ik ben nuchter al een tijdje en veel met mezelf bezig geweest. Daarom was ik ook tijdje afwezig maar thnx voor de love haha
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ik ben meerdere keren verliefd geweest, maar de enigste keer dat het (dacht ik) wederzijds was ben ik als een baksteen laten vallen door haar. Op het verlies van mijn moeder nan de ergste pijn ooit.

Dat was een pijn die zo intens was dat ik bang ben om nog voor echte liefde te gaan. Ik wil dat gevoel van verdriet niet nog een keer meemaken, want dat gun ik mijn ergste vijanden niet.

Maar nu ga ik lekker hoor.
Klik om te vergroten...
Verliefd op jezelf? Dat van moeder is herkenbaar alleen die van mij leeft nog, maar niet meer voor mij. En voor mij is het 'ontbreken' van mijn moeder ook de reden om nooit verliefd te worden, gewoon hechtingsproblematiek. En toen ik het eenmaal wel toeliet heeft het me veel gegeven, een hart die open ging. Ik ben er een 'mindere' klootzak van geworden. Daar ben ik wel dankbaar voor haha
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Brakka Mang zei:
Verliefd op jezelf?
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je? Haha, nee ik ga gewoon lekker op M
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Hoe bedoel je? Haha, nee ik ga gewoon lekker op M
Klik om te vergroten...
Dan ben ik ook altijd nog verliefder op mezelf dan normaal :tearsofjoy:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Brakka Mang zei:
Dan ben ik ook altijd nog verliefder op mezelf dan normaal :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Oh op die fiets. Ja, ik slinger ook altijd het lekkerst aan mijn eigen liaan dan welke andere vrouw dan ook. Of bodoel je dat niet?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Oh op die fiets. Ja, ik slinger ook altijd het lekkerst aan mijn eigen liaan dan welke andere vrouw dan ook. Of bodoel je dat niet?
Klik om te vergroten...
Hahaha nee nee nee niet op die manier.....ik heb veel eigndunk dus ben standaard verliefd op mijzelf haha
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Xanax --> deed het 2 keer, allebei de keren een blackout en allebei de keren rare dingen gedaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."