Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is jullie favoriete combo?

wat is jullie favoriete combo?

61 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
We kunnen hier samen rijk mee worden @Dirkjan.
Klik om te vergroten...
Helaas heet ik Thomas Edison en patenteer ik jouw idee as we speak.

Fun fact: De Noren hebben de Æ, de Ø en de Å als extra letter.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Helaas heet ik Thomas Edison en patenteer ik jouw idee as we speak.
Klik om te vergroten...
Boeit me geen kut @Dirkjan. Ik gun het jou.
Dirkjan zei:
Fun fact: De Noren hebben de Æ, de Ø en de Å als extra letter.
Klik om te vergroten...
Ik vind die Scandinaviërs altijd zo serieus en die taal is niet te volgen…
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeehond zei:
Boeit me geen kut @Dirkjan. Ik gun het jou.
Klik om te vergroten...
Dat is een lieve Zeehond. Ik zal je niet neerknuppelen of tazeren voor je zeehondenbont.
Zeehond zei:
Ik vind die Scandinaviërs altijd zo serieus en die taal is niet te volgen…
Klik om te vergroten...
Die taal is juist heel makkelijk te volgen als je de taal begrijpt. Het klinkt inderdaad heel raar, heel vragend en met rare klemtonen, maar de grammatica is veel makkelijker dan de Nederlandse. Wist je dat ze geen vervoegingen hebben?

Hier is het allemaal
ik word
Jij wordt
Wij worden
Jullie worden
Wij zijn geweest
Jullie zouden zijn

Daar is het
Ik ben
Jij ben
Wij ben
Jullie ben
Wij ben
Jullie zouden ben

En dan aan de rest van de zin natuurlijk opmaken welke tijd locatie plaats onderwerp etc erin voorkomt, maar dit is toch goud?

Ken je nog van vroeger, die hoerenFransen met hun Je suis, Tu est, I'll est, Nous Sommes, Vous Ette's, I'lls on est bullcrap?

Shit ik ga offtopic. Ik ben clean op het moment maar de combi's die ik heel vroeger nog wel eens deed, als alcoholist zijnde, je net op het randje van aangeschoten/dronken zuipen en dan een lijn coke. Heerlijk. Of blowen in de comedown van XTC, ook heerlijk.

Maar dat was long ago.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
1669496224949.png
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Fun fact: De Noren hebben de Æ, de Ø en de Å als extra letter.
Klik om te vergroten...

Zeehond zei:
Ik vind die Scandinaviërs altijd zo serieus en die taal is niet te volgen…
Klik om te vergroten...

Wat dacht je dan van het Cyrillisch alfabet?
Dat heb ik deels onder de knie (gehad).
Ik sprak het redelijk (slechte grammatica, beetje zoals die huis, dat auto etc) maar ik werd bergrepen en kon het ook deels verstaan. Lezen ook een beetje maar schrijven niet.
Ik heb een paar maanden in een Aziatisch land gewerkt/gewoond en een korte taal cursus daar gevolgd.
Ik zo heb een "talen knobbel"
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
- Niet-serostims (coke, pep, 2-fma bijvoorbeeld) + alcohol
- Psychedelica in de comedown + zeer kleine hoeveelheid cannabis
- Alcohol + tabak + eventueel een beetje cannabis
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Ik zo heb een "talen knobbel"
Klik om te vergroten...
Sadist. Eerst die botergeile verhalen in je tripreport. Nu dit. Je zit ons gewoon op te geilen wetend dat elke man geen schijn van kans maakt.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#8
6apb - 4homet
Bier en wiet 😂
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coke met ghb
i
inkakenbijpakkenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lldj_ zei:
wat is jullie favoriete combo?
ik vind 2fck met wat alcohol geweldig.
Klik om te vergroten...
Eerlijk. Ik weet dat t echt niet kan maar na een beetje sosa ga ik altijd zo graag auto rijden. Ik woon afgelegen en hou me verder netjes aan de regels maar toch s dit in mijn ogen 1 van de leukste 😅
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
inkakenbijpakken zei:
Eerlijk. Ik weet dat t echt niet kan maar na een beetje sosa ga ik altijd zo graag auto rijden. Ik woon afgelegen en hou me verder netjes aan de regels maar toch s dit in mijn ogen 1 van de leukste 😅
Klik om te vergroten...

Je kan ook gewoon even met je smikkel keihard de stoeptegels aantikken dan breng je niemand in gevaar en ga je misschien wat nadenken waar je mee bezig bent? Afgelegen of niet het is en blijft onverantwoord rijden onder invloed.
i
inkakenbijpakkenLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
Je kan ook gewoon even met je smikkel keihard de stoeptegels aantikken dan breng je niemand in gevaar en ga je misschien wat nadenken waar je mee bezig bent? Afgelegen of niet het is en blijft onverantwoord rijden onder invloed.
Klik om te vergroten...
Ben ik volkomen met je eens. Heb dit al geruime tijd vermeden. Ik besefte ook dat onder imvloed rijden een no-go is. Maar toch vond k t vroeger wel verlijdelijk
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Sadist. Eerst die botergeile verhalen in je tripreport. Nu dit. Je zit ons gewoon op te geilen wetend dat elke man geen schijn van kans maakt.
Klik om te vergroten...

😈🤘
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#14
LSD + MDMA
Alcohol + Coke
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeehond zei:
Ik vind die Scandinaviërs altijd zo serieus en die taal is niet te volgen…
Klik om te vergroten...

De Dunne zei:
Wat dacht je dan van het Cyrillisch alfabet?
Dat heb ik deels onder de knie (gehad).
Ik sprak het redelijk (slechte grammatica, beetje zoals die huis, dat auto etc) maar ik werd bergrepen en kon het ook deels verstaan. Lezen ook een beetje maar schrijven niet.
Ik heb een paar maanden in een Aziatisch land gewerkt/gewoond en een korte taal cursus daar gevolgd.
Ik zo heb een "talen knobbel"
Klik om te vergroten...

@Zeehond , een vroegere werkgever van mij waar ik bijna 15 jaar voor heb gewerkt (logistics, CE chauffeur etc) sprak, schreef en las vloeiend ESPERANTO. Had ie gewoon voor de “lol” geleerd.
Echt gaaf! 😍

nl.wikipedia.org

Esperanto - Wikipedia

nl.wikipedia.org nl.wikipedia.org
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Fun fact: De Noren hebben de Æ, de Ø en de Å als extra letter.
Klik om te vergroten...
Maar wij hebben de korte ei "e" "i" en de lange "ij" of is het een "i-grec" of een psilocybine "u"?

Luisteren die juffen en meesters weleens naar de dingen die ze scholieren laten lezen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Cracker smeren met Nutella en dan nog een laag De Ruyter hagelslag melk er over.

Liefst wel alleen, geen zin in opmerkingen hoe onnodig en slecht het is. Dat weet ik echt wel. Incidenteel natuurlijk.

Ik vind het gewoon lekker 😍😍😍
Klik om te vergroten...
Jij weet hoe het leven werkt.
Ik vind de combinatie geroosterd witbrood met 100% pindakaas en de Ruyter hagelslag melk heel lekker! Ook niet echt gezond maar zo goed.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
Jij weet hoe het leven werkt.
Ik vind de combinatie geroosterd witbrood met 100% pindakaas en de Ruyter hagelslag melk heel lekker! Ook niet echt gezond maar zo goed.
Klik om te vergroten...
Die meur van Calvé uit die broodtrommeltjes in het overblijflokaal in de jaren tachtig...
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
LSD + 6-APB 😍👽
En vooral niks met wiet🤮
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nihilist88 zei:
LSD + 6-APB 😍👽
En vooral niks met wiet🤮
Klik om te vergroten...
Hoeveel van elk?

Bij mij was 150 mcg P-LSD en ongeveer 60 mg APB, teveel 'trip' en te weinig 'blij'.

Had eerder nog geen APB gebruikt en erna ook niet. Heb echter nog genoeg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."