#1
Helaas heet ik Thomas Edison en patenteer ik jouw idee as we speak.We kunnen hier samen rijk mee worden @Dirkjan.
Fun fact: De Noren hebben de Æ, de Ø en de Å als extra letter.
Helaas heet ik Thomas Edison en patenteer ik jouw idee as we speak.We kunnen hier samen rijk mee worden @Dirkjan.
Boeit me geen kut @Dirkjan. Ik gun het jou.Helaas heet ik Thomas Edison en patenteer ik jouw idee as we speak.
Ik vind die Scandinaviërs altijd zo serieus en die taal is niet te volgen…Fun fact: De Noren hebben de Æ, de Ø en de Å als extra letter.
Dat is een lieve Zeehond. Ik zal je niet neerknuppelen of tazeren voor je zeehondenbont.Boeit me geen kut @Dirkjan. Ik gun het jou.
Die taal is juist heel makkelijk te volgen als je de taal begrijpt. Het klinkt inderdaad heel raar, heel vragend en met rare klemtonen, maar de grammatica is veel makkelijker dan de Nederlandse. Wist je dat ze geen vervoegingen hebben?Ik vind die Scandinaviërs altijd zo serieus en die taal is niet te volgen…
Fun fact: De Noren hebben de Æ, de Ø en de Å als extra letter.
Ik vind die Scandinaviërs altijd zo serieus en die taal is niet te volgen…
Sadist. Eerst die botergeile verhalen in je tripreport. Nu dit. Je zit ons gewoon op te geilen wetend dat elke man geen schijn van kans maakt.Ik zo heb een "talen knobbel"
Eerlijk. Ik weet dat t echt niet kan maar na een beetje sosa ga ik altijd zo graag auto rijden. Ik woon afgelegen en hou me verder netjes aan de regels maar toch s dit in mijn ogen 1 van de leukste 😅wat is jullie favoriete combo?
ik vind 2fck met wat alcohol geweldig.
Eerlijk. Ik weet dat t echt niet kan maar na een beetje sosa ga ik altijd zo graag auto rijden. Ik woon afgelegen en hou me verder netjes aan de regels maar toch s dit in mijn ogen 1 van de leukste 😅
Ben ik volkomen met je eens. Heb dit al geruime tijd vermeden. Ik besefte ook dat onder imvloed rijden een no-go is. Maar toch vond k t vroeger wel verlijdelijkJe kan ook gewoon even met je smikkel keihard de stoeptegels aantikken dan breng je niemand in gevaar en ga je misschien wat nadenken waar je mee bezig bent? Afgelegen of niet het is en blijft onverantwoord rijden onder invloed.
Sadist. Eerst die botergeile verhalen in je tripreport. Nu dit. Je zit ons gewoon op te geilen wetend dat elke man geen schijn van kans maakt.
Ik vind die Scandinaviërs altijd zo serieus en die taal is niet te volgen…
Wat dacht je dan van het Cyrillisch alfabet?
Dat heb ik deels onder de knie (gehad).
Ik sprak het redelijk (slechte grammatica, beetje zoals die huis, dat auto etc) maar ik werd bergrepen en kon het ook deels verstaan. Lezen ook een beetje maar schrijven niet.
Ik heb een paar maanden in een Aziatisch land gewerkt/gewoond en een korte taal cursus daar gevolgd.
Ik zo heb een "talen knobbel"
Maar wij hebben deFun fact: De Noren hebben de Æ, de Ø en de Å als extra letter.
Jij weet hoe het leven werkt.Cracker smeren met Nutella en dan nog een laag De Ruyter hagelslag melk er over.
Liefst wel alleen, geen zin in opmerkingen hoe onnodig en slecht het is. Dat weet ik echt wel. Incidenteel natuurlijk.
Ik vind het gewoon lekker 😍😍😍
Die meur van Calvé uit die broodtrommeltjes in het overblijflokaal in de jaren tachtig...Jij weet hoe het leven werkt.
Ik vind de combinatie geroosterd witbrood met 100% pindakaas en de Ruyter hagelslag melk heel lekker! Ook niet echt gezond maar zo goed.
Hoeveel van elk?LSD + 6-APB 😍👽
En vooral niks met wiet🤮
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."