Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is jullie favoriete combo?

wat is jullie favoriete combo?

61 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
Cracker smeren met Nutella en dan nog een laag De Ruyter hagelslag melk er over.

Liefst wel alleen, geen zin in opmerkingen hoe onnodig en slecht het is. Dat weet ik echt wel. Incidenteel natuurlijk.

Ik vind het gewoon lekker 😍😍😍
Klik om te vergroten...
Jij weet hoe het leven werkt.
Ik vind de combinatie geroosterd witbrood met 100% pindakaas en de Ruyter hagelslag melk heel lekker! Ook niet echt gezond maar zo goed.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Jij weet hoe het leven werkt.
Ik vind de combinatie geroosterd witbrood met 100% pindakaas en de Ruyter hagelslag melk heel lekker! Ook niet echt gezond maar zo goed.
Klik om te vergroten...
Die meur van Calvé uit die broodtrommeltjes in het overblijflokaal in de jaren tachtig...
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
LSD + 6-APB 😍👽
En vooral niks met wiet🤮
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nihilist88 zei:
LSD + 6-APB 😍👽
En vooral niks met wiet🤮
Klik om te vergroten...
Hoeveel van elk?

Bij mij was 150 mcg P-LSD en ongeveer 60 mg APB, teveel 'trip' en te weinig 'blij'.

Had eerder nog geen APB gebruikt en erna ook niet. Heb echter nog genoeg.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sowieso GHB + speed. Wat een euforie, energie en ontspanning tegelijk. Goude tijden op de feesten toen. Ongekend rammen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Emdeeeeeemaaa en keta
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#7
wat is jullie favoriete combo?
ik vind 2fck met wat alcohol geweldig.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet met pep, ik word zo knetterhigh van die combi das echt nie normaal meer 😵‍💫
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik denk voor mij mdma met speed of 3mmc met speed. is toch wel knetter hard gaan
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Koffie met melk, helemaal leip van.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Broodje met pindakaas en hagelslag.. kan niets tegenop.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
LSD / Psychedelica met dissosatieven en lachgas :hearteyes:
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
LSD+MDMA
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
3-mmc/ketamine/ghb
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelica+disso's en opiaten😁😍
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#16
LSD en dan slapen!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een verse ademteug bestaande uit de gassen 78% stikstof, 21% zuurstof en 1% argon alsook uit tussen de 0,1 en 4%waterdamp.

Dat is mijn favoriete combo.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
Cracker smeren met Nutella en dan nog een laag De Ruyter hagelslag melk er over.

Liefst wel alleen, geen zin in opmerkingen hoe onnodig en slecht het is. Dat weet ik echt wel. Incidenteel natuurlijk.

Ik vind het gewoon lekker 😍😍😍
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#19
Raver zei:
Sowieso GHB + speed. Wat een euforie, energie en ontspanning tegelijk. Goude tijden op de feesten toen. Ongekend rammen.
Klik om te vergroten...
Klinkt ook wel als een combi waarmee je ongekend kan rammen in de slaapkamer.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Raver zei:
Sowieso GHB + speed. Wat een euforie, energie en ontspanning tegelijk. Goude tijden op de feesten toen. Ongekend rammen.
Klik om te vergroten...
Vond zelf GBL + meth goed, maar dat ga ik niemand aanraden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."