#1
Jij weet hoe het leven werkt.Cracker smeren met Nutella en dan nog een laag De Ruyter hagelslag melk er over.
Liefst wel alleen, geen zin in opmerkingen hoe onnodig en slecht het is. Dat weet ik echt wel. Incidenteel natuurlijk.
Ik vind het gewoon lekker 😍😍😍
Ik vind de combinatie geroosterd witbrood met 100% pindakaas en de Ruyter hagelslag melk heel lekker! Ook niet echt gezond maar zo goed.