Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is jullie favoriete combo?

wat is jullie favoriete combo?

61 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
i
inkakenbijpakkenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lldj_ zei:
wat is jullie favoriete combo?
ik vind 2fck met wat alcohol geweldig.
Klik om te vergroten...
Eerlijk. Ik weet dat t echt niet kan maar na een beetje sosa ga ik altijd zo graag auto rijden. Ik woon afgelegen en hou me verder netjes aan de regels maar toch s dit in mijn ogen 1 van de leukste ๐Ÿ˜…
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
inkakenbijpakken zei:
Eerlijk. Ik weet dat t echt niet kan maar na een beetje sosa ga ik altijd zo graag auto rijden. Ik woon afgelegen en hou me verder netjes aan de regels maar toch s dit in mijn ogen 1 van de leukste ๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...

Je kan ook gewoon even met je smikkel keihard de stoeptegels aantikken dan breng je niemand in gevaar en ga je misschien wat nadenken waar je mee bezig bent? Afgelegen of niet het is en blijft onverantwoord rijden onder invloed.
i
inkakenbijpakkenLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Je kan ook gewoon even met je smikkel keihard de stoeptegels aantikken dan breng je niemand in gevaar en ga je misschien wat nadenken waar je mee bezig bent? Afgelegen of niet het is en blijft onverantwoord rijden onder invloed.
Klik om te vergroten...
Ben ik volkomen met je eens. Heb dit al geruime tijd vermeden. Ik besefte ook dat onder imvloed rijden een no-go is. Maar toch vond k t vroeger wel verlijdelijk
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Sadist. Eerst die botergeile verhalen in je tripreport. Nu dit. Je zit ons gewoon op te geilen wetend dat elke man geen schijn van kans maakt.
Klik om te vergroten...

๐Ÿ˜ˆ๐Ÿค˜
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
LSD + MDMA
Alcohol + Coke
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeehond zei:
Ik vind die Scandinaviรซrs altijd zo serieus en die taal is niet te volgenโ€ฆ
Klik om te vergroten...

De Dunne zei:
Wat dacht je dan van het Cyrillisch alfabet?
Dat heb ik deels onder de knie (gehad).
Ik sprak het redelijk (slechte grammatica, beetje zoals die huis, dat auto etc) maar ik werd bergrepen en kon het ook deels verstaan. Lezen ook een beetje maar schrijven niet.
Ik heb een paar maanden in een Aziatisch land gewerkt/gewoond en een korte taal cursus daar gevolgd.
Ik zo heb een "talen knobbel"
Klik om te vergroten...

@Zeehond , een vroegere werkgever van mij waar ik bijna 15 jaar voor heb gewerkt (logistics, CE chauffeur etc) sprak, schreef en las vloeiend ESPERANTO. Had ie gewoon voor de โ€œlolโ€ geleerd.
Echt gaaf! ๐Ÿ˜

nl.wikipedia.org

Esperanto - Wikipedia

nl.wikipedia.org nl.wikipedia.org
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Fun fact: De Noren hebben de ร†, de ร˜ en de ร… als extra letter.
Klik om te vergroten...
Maar wij hebben de korte ei "e" "i" en de lange "ij" of is het een "i-grec" of een psilocybine "u"?

Luisteren die juffen en meesters weleens naar de dingen die ze scholieren laten lezen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeehond zei:
Cracker smeren met Nutella en dan nog een laag De Ruyter hagelslag melk er over.

Liefst wel alleen, geen zin in opmerkingen hoe onnodig en slecht het is. Dat weet ik echt wel. Incidenteel natuurlijk.

Ik vind het gewoon lekker ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...
Jij weet hoe het leven werkt.
Ik vind de combinatie geroosterd witbrood met 100% pindakaas en de Ruyter hagelslag melk heel lekker! Ook niet echt gezond maar zo goed.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Jij weet hoe het leven werkt.
Ik vind de combinatie geroosterd witbrood met 100% pindakaas en de Ruyter hagelslag melk heel lekker! Ook niet echt gezond maar zo goed.
Klik om te vergroten...
Die meur van Calvรฉ uit die broodtrommeltjes in het overblijflokaal in de jaren tachtig...
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
LSD + 6-APB ๐Ÿ˜๐Ÿ‘ฝ
En vooral niks met wiet๐Ÿคฎ
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nihilist88 zei:
LSD + 6-APB ๐Ÿ˜๐Ÿ‘ฝ
En vooral niks met wiet๐Ÿคฎ
Klik om te vergroten...
Hoeveel van elk?

Bij mij was 150 mcg P-LSD en ongeveer 60 mg APB, teveel 'trip' en te weinig 'blij'.

Had eerder nog geen APB gebruikt en erna ook niet. Heb echter nog genoeg.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sowieso GHB + speed. Wat een euforie, energie en ontspanning tegelijk. Goude tijden op de feesten toen. Ongekend rammen.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver zei:
Sowieso GHB + speed. Wat een euforie, energie en ontspanning tegelijk. Goude tijden op de feesten toen. Ongekend rammen.
Klik om te vergroten...
Klinkt ook wel als een combi waarmee je ongekend kan rammen in de slaapkamer.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Raver zei:
Sowieso GHB + speed. Wat een euforie, energie en ontspanning tegelijk. Goude tijden op de feesten toen. Ongekend rammen.
Klik om te vergroten...
Vond zelf GBL + meth goed, maar dat ga ik niemand aanraden.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
Maar wij hebben de korte ei "e" "i" en de lange "ij" of is het een "i-grec" of een psilocybine "u"?

Luisteren die juffen en meesters weleens naar de dingen die ze scholieren laten lezen?
Klik om te vergroten...
Dat zijn aparte letters
Ja i j e i en Y
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Dat zijn aparte letters
Ja i j e i en Y
Klik om te vergroten...
A E... (Sorry, waar zit dat vermaledijde teken?) ook.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
inkakenbijpakken zei:
Ben ik volkomen met je eens. Heb dit al geruime tijd vermeden. Ik besefte ook dat onder imvloed rijden een no-go is. Maar toch vond k t vroeger wel verlijdelijk
Klik om te vergroten...

Let je wel 'n beetje op je spelling? :smirk:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
TheRealKoekert zei:
Klinkt ook wel als een combi waarmee je ongekend kan rammen in de slaapkamer.
Klik om te vergroten...

Zo dat ook idd haha!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
inkakenbijpakken zei:
verlijdelijk
Klik om te vergroten...
Het verleidelijke wordt onvermeidelijk* verlijdelijk.

*) Onvermijdelijk XX...
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#20
Reversed candyflip met poppers ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ‘Œ๐Ÿป
Alsof je oplost in de bank! ๐Ÿ˜
Het lekkerst tijdens het kijken van artificial intelligence filmpjes op yt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."