Wat is er precies aan de hand? Je hebt het over mentaal in strijd zitten met jezelf… Kun je iets meer vertellen?Dus ik kan beter meer regelen van wat ik begrijp?
Wat is er precies aan de hand? Je hebt het over mentaal in strijd zitten met jezelf… Kun je iets meer vertellen?Dus ik kan beter meer regelen van wat ik begrijp?
Hoi Ixna,Hallo allemaal, ik ben net nieuw hier en ik zal het zo kort mogelijk houden. Mentaal zit ik heel erg in strijd met mijzelf en ik heb 30 stuks Alprazolam (Xanax) weten te kunnen bemachtigen. De pillen zijn 2mg per stuk, de bedoeling is om ze allemaal tegelijk te nemen om er een punt achter te zetten. Is (60 mg in totaal) genoeg hiervoor, of heb ik meer nodig?
Ik ben 18 jaar, 183cm en 72kg.
Ik heb sinds ik kan herinneren al hulpverlening en therapie gehad, dit heeft helaas (voor mij) nooit echt geholpen. er zijn nu ook een aantal situatie's die om me heen gebeuren en in mijn hoofd. Het enige waar ik nog mee bezig ben is drugs, ik zie het nut nergens meer van in.Hoi Ixna,
Ik zat in 2018 in precies dezelfde situatie als jij, ook zo'n zak besteld met dit idee. Ik heb er toen echter voor gekozen om toch (voor het eerst in mijn leven) in therapie te gaan en dat is de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt. Die xannies hielpen me toen ironisch genoeg om goed te leven i.p.v. dood te gaan. Je mag mij zeker pb'en als je het erover wil hebben!
Ik kan me jammer genoeg goed inleven in dat gevoel, maar ik ben zelf momenteel weer hoopvol. Ik weet waarom ik van de drugs afwil en raak het bijna niet meer aan (op een beetje SSRI voorgeschreven pil tegen depressie)ik zie het nut nergens meer van in.
Het enige wat me op dit moment staande houdt zijn de drugs en de zelf-medicatie. ik heb eigenlijk bijna alles al wel gedaan op deze leeftijd, dat is het enige waar ik nog een beetje geluk uit kan halen.Ik kan me jammer genoeg goed inleven in dat gevoel, maar ik ben zelf momenteel weer hoopvol. Ik weet waarom ik van de drugs afwil en raak het bijna niet meer aan (op een beetje SSRI voorgeschreven pil tegen depressie)
Is er niet stiekem toch iets waar je naartoe zou kunnen leven?
Sterkte en ja, jij bent wel echt jong om je zo hopeloos te voelen! Misschien weer eens tijd om andere medicijnen te vragen voor je mentale struggles en een droom te creëren waar je heel langzaam naar toe kunt roeien?
ik heb niet echt dromen, niet dromen waarvan ik weet dat ik het kan bereiken teminste. het is allemaal onrealistisch dus zonder enig doel weet ik dat het gewoon simpelweg geen zin heeft. dan kies ik liever de makkelijke weg om het zo te zeggen.Is er niet stiekem toch iets waar je naartoe zou kunnen leven?
Sterkte en ja, jij bent wel echt jong om je zo hopeloos te voelen! Misschien weer eens tijd om andere medicijnen te vragen voor je mentale struggles en een droom te creëren waar je heel langzaam naar toe kunt roeien?
ik heb niet echt dromen, niet dromen waarvan ik weet dat ik het kan bereiken teminste. het is allemaal onrealistisch dus zonder enig doel weet ik dat het gewoon simpelweg geen zin heeft. dan kies ik liever de makkelijke weg om het zo te zeggen.

Je bent nog harstikke jong en hebt nog een heel leven voor je. Op mijn 18 zat ik ook enorm in de knoop met mijzelf en met hulp ben ik daar goed uitgekomem. Geen enkele droom of doel is onrealistisch al kan zo lijken als ke leven heel donker is.ik heb niet echt dromen, niet dromen waarvan ik weet dat ik het kan bereiken teminste. het is allemaal onrealistisch dus zonder enig doel weet ik dat het gewoon simpelweg geen zin heeft. dan kies ik liever de makkelijke weg om het zo te zeggen.
Gelukkig is alprazolam helemaal niet zo giftig. Dus zelfs van een 60-voudige dosis ga je niet overlijden. Ik vertel het je maar, omdat ik je de comedown van zo'n dosis wil besparen. Die is namelijk verschrikkelijk. Ook kun je van alprazolam blackouts krijgen waarin je allerlei dingen gaat doen, maar die je je achteraf niet kunt herinneren.Hallo allemaal, ik ben net nieuw hier en ik zal het zo kort mogelijk houden. Mentaal zit ik heel erg in strijd met mijzelf en ik heb 30 stuks Alprazolam (Xanax) weten te kunnen bemachtigen. De pillen zijn 2mg per stuk, de bedoeling is om ze allemaal tegelijk te nemen om er een punt achter te zetten. Is (60 mg in totaal) genoeg hiervoor, of heb ik meer nodig?
Zou het misschien ook kunnen dat drugs uiteindelijk juist bijdragen aan de zware gevoelens die je hebt?Het enige wat me op dit moment staande houdt zijn de drugs en de zelf-medicatie. ik heb eigenlijk bijna alles al wel gedaan op deze leeftijd, dat is het enige waar ik nog een beetje geluk uit kan halen.
Waarschijnlijk hoop je dat er toch nog een bericht komt waardoor je op andere gedachten komt. Want er zijn vele manieren om er een eind aan te maken met een 100% kans van slagen. Iemand die zeker van zijn zaak is die praat er verder niet meer over maar doet het gewoon.
Toch denk ik dat er nog iets is wat je op andere gedachten kan brengen. Iets waardoor het leven weer een interessante uitdaging wordt.
Maar misschien heb ik het mis.
Nee nee nee nee neeHallo allemaal, ik ben net nieuw hier en ik zal het zo kort mogelijk houden. Mentaal zit ik heel erg in strijd met mijzelf en ik heb 30 stuks Alprazolam (Xanax) weten te kunnen bemachtigen. De pillen zijn 2mg per stuk, de bedoeling is om ze allemaal tegelijk te nemen om er een punt achter te zetten. Is (60 mg in totaal) genoeg hiervoor, of heb ik meer nodig?
Mijn vader heeft zichzelf ook om het leven gebracht en mijn oom ook. Depressie zit een beetje in de familie zegmaar..Het is een hardnekkige fabel dat mensen die over zelfmoord praten, het niet echt doen. En omgekeerd.
Mijn intentie was om te weten of het genoeg zou zijn. ik heb een angst voor pijn etc. dus wnr k een OD zou doen, is het niet de bedoeling dat het verkeerd gaat me en volgende dag nog wakker wordt. Daarintegen hebben al deze berichten me wel iets van motivatie gegeven om het gwn voor de zoveelste keer toch nog een kans te geven, dus bedankt allen❤️.Waarschijnlijk hoop je dat er toch nog een bericht komt waardoor je op andere gedachten komt. Want er zijn vele manieren om er een eind aan te maken met een 100% kans van slagen. Iemand die zeker van zijn zaak is die praat er verder niet meer over maar doet het gewoon.
Toch denk ik dat er nog iets is wat je op andere gedachten kan brengen. Iets waardoor het leven weer een interessante uitdaging wordt.
Maar misschien heb ik het mis.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."