Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Manu76 zei: Ik kan me jammer genoeg goed inleven in dat gevoel, maar ik ben zelf momenteel weer hoopvol. Ik weet waarom ik van de drugs afwil en raak het bijna niet meer aan (op een beetje SSRI voorgeschreven pil tegen depressie) Is er niet stiekem toch iets waar je naartoe zou kunnen leven? Sterkte en ja, jij bent wel echt jong om je zo hopeloos te voelen! Misschien weer eens tijd om andere medicijnen te vragen voor je mentale struggles en een droom te creëren waar je heel langzaam naar toe kunt roeien? Klik om te vergroten... Het enige wat me op dit moment staande houdt zijn de drugs en de zelf-medicatie. ik heb eigenlijk bijna alles al wel gedaan op deze leeftijd, dat is het enige waar ik nog een beetje geluk uit kan halen."
"Manu76 zei: Is er niet stiekem toch iets waar je naartoe zou kunnen leven? Sterkte en ja, jij bent wel echt jong om je zo hopeloos te voelen! Misschien weer eens tijd om andere medicijnen te vragen voor je mentale struggles en een droom te creëren waar je heel langzaam naar toe kunt roeien? Klik om te vergroten... ik heb niet echt dromen, niet dromen waarvan ik weet dat ik het kan bereiken teminste. het is allemaal onrealistisch dus zonder enig doel weet ik dat het gewoon simpelweg geen zin heeft. dan kies ik liever de makkelijke weg om het zo te zeggen."
"Roze Olifant zei: Het is een hardnekkige fabel dat mensen die over zelfmoord praten, het niet echt doen. En omgekeerd. Klik om te vergroten... Mijn vader heeft zichzelf ook om het leven gebracht en mijn oom ook. Depressie zit een beetje in de familie zegmaar.. Dimetry zei: Waarschijnlijk hoop je dat er toch nog een bericht komt waardoor je op andere gedachten komt. Want er zijn vele manieren om er een eind aan te maken met een 100% kans van slagen. Iemand die zeker van zijn zaak is die praat er verder niet meer over maar doet het gewoon. Toch denk ik dat er nog iets is wat je op andere gedachten kan brengen. Iets waardoor het leven weer een interessante uitdaging wordt. Maar misschien heb ik het mis. Klik om te vergroten... Mijn intentie was om te weten of het genoeg zou zijn. ik heb een angst voor pijn etc. dus wnr k een OD zou doen, is het niet de bedoeling dat het verkeerd gaat me en volgende dag nog wakker wordt. Daarintegen hebben al deze berichten me wel iets van motivatie gegeven om het gwn voor de zoveelste keer toch nog een kans te geven, dus bedankt allen❤️."
"Neo-Shulginist zei: Misschien kun je iets vertellen over welke drugs je allemaal hebt gebruikt in de afgelopen tijd, welke hoeveelheden je hebt genomen, en hoe je je voelde toen je die drugs nam? Klik om te vergroten... Ik ben eigenlijk al veel te vroeg begonnen met die zooi, ik was 14 toen k mn eerste pilletje deed. Ik heb het volgende gedaan tho: 3m, 4m, coke, ket, lean, xtc, mdma, lsd, truffels, 2cb, speed, diazepam en oxazepam. momenteel zit ik vooral aan de 3mmc en de diazepam, 3mmc is echt een probleem want ik kan misschien maar 3 lijntjes uit een gram halen. Heb ook vaak nachten gehad dat ik 3 gram naar binnen werk, kan er simpelweg niet van afblijven als het al in mn systeem zit. Meestal neem ik bij mn laatste lijntje 60 mg diazepam om te kunnen pitten. Hoe het me laat voelen? Op dat moment geweldig, chillen met vrienden met het gevoel alsof je de hele wereld aan kan, totdat de volgende dag er komt en je niks meer zit zitten en dit kan bij mij echt weken duren. excuses voor het lange bericht."
"Zweevteev zei: Ach meid, wat verschikkelijk zeg. Ik ken niemand die zelfmoord gepleegd heeft, maar ik ken genoeg mensen die er op het nippertje aan ontkomen zijn. Echt giga overdosissen en combinaties waar je u tegen zegt, maar ze zijn er nog. Benzodiazepinen zijn relatief veilige drugs qua acute toxiciteit en zoals reeds benoemd is zal je niet snel overlijden van een overdosis. Klik om te vergroten... Dankjewel voor je bericht, wou wel even vermelden dan een guy ben geen meid haha. Ik heb ook al verschillende soorten hulp verlening gehad, en zit nu in een traject om uit te vinden of ik borderline heb. dus ik probeer echt te strijden voor alles, alleen blijkt het altijd nutteloos te zijn in mn ogen."
"Zweevteev zei: Had dit bericht nog niet gelezen voor mijn bericht geplaatst te hebben, maar dit lezende heb ik de indruk dat je bovenal van je verslaving af moet, voordat ook maar iets van behandeling en medicatie goed aan gaat kunnen slaan. Voelde je je ook al zo slecht voordat je drugs begon te gebruiken? Klik om te vergroten... Zeker, ik heb al voordat ik uberhaupt begon het nut van het leven nooit echt ingezien."
"Hallo allemaal, ik ben net nieuw hier en ik zal het zo kort mogelijk houden. Mentaal zit ik heel erg in strijd met mijzelf en ik heb 30 stuks Alprazolam (Xanax) weten te kunnen bemachtigen. De pillen zijn 2mg per stuk, de bedoeling is om ze allemaal tegelijk te nemen om er een punt achter te zetten. Is (60 mg in totaal) genoeg hiervoor, of heb ik meer nodig? Ik ben 18 jaar, 183cm en 72kg."
"Dus ik kan beter meer regelen van wat ik begrijp?"
"Hallo, ten eerste hartstikke bedankt voor lieve berichten en steun ik waardeer het heel erg❤️. Stellaluna zei: Hoi Ixna, Ik zat in 2018 in precies dezelfde situatie als jij, ook zo'n zak besteld met dit idee. Ik heb er toen echter voor gekozen om toch (voor het eerst in mijn leven) in therapie te gaan en dat is de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt. Die xannies hielpen me toen ironisch genoeg om goed te leven i.p.v. dood te gaan. Je mag mij zeker pb'en als je het erover wil hebben! Klik om te vergroten... Ik heb sinds ik kan herinneren al hulpverlening en therapie gehad, dit heeft helaas (voor mij) nooit echt geholpen. er zijn nu ook een aantal situatie's die om me heen gebeuren en in mijn hoofd. Het enige waar ik nog mee bezig ben is drugs, ik zie het nut nergens meer van in."