Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"door zelf al in deze situatie gezeten te hebben kan ik alleen maar zeggen dat dit niet de oplossing is voor je problemen. Zelf nam ik 40-45 latjes xanax(niet de alprazolam tabletten).het enige resultaat was dat ik 3dagen lang leefde als een zombie en heel veel anderen in gevaar gebracht heb. Ook tegenover mijn vader en vrienden werd ik extreem agressief. Tot op de dag van vandaag kan ik me hier niets van herinneren. Wat ik wel dagelijks meedraag is spijt en schaamte om wat ik anderen heb aangedaan… ik was in deze periode ook zeer verslaafd aan coke en heb geluk hier nog te mogen zijn. Ik kan je zeggen dat dit dus niet de uitweg is! Aub praat met mensen, werk aan je peoblemen, zorg dat je zelf een beter leven wilt. Die gedachte was voor mij genoeg om op eigen houtje mijn verslaving aan benzo en coke op te geven van dag op dag. Je bent nog zo jong en je hebt een grote toekomst waarin dit moment een les zal zijn… Be safe!"
"Bromazolam is een goed middel als je last hebt met inslapen en lekker doorslapen, deze lijkt dan ook het hardste op alprazolam. Zeker niet dagelijks gebruiken en enkel tegen angst en slapeloosheid. Voor de rest zou ik afraden elke andere vorm van RC benzo’s recreatief te gaan gebruiken. Benzo’s zijn zeer zeer verslavend en hebben tot lange tijd een groot effect op je slaapritme, sociale contacten en je algemeen functioneren. Ook zijn veel van deze benzo’s langwerkend en dus niet aan te raden om gewoon even een avondje ontspannen of euforisch te zitten."
"Hallo, ik heb zelf een rijkelijk verleden met drugs vooral dan coke, benzo’s, alcohol en cannabis. Ik heb deze verslavingen volledig zelf van me kunnen afzetten. Nu ben ik sinds een tijd toch begonnen met af en toe 3-mmc te gebruiken(zeker niet dagelijks). Maar ik heb wel degelijk de intentie verschillende nieuwe drugs uit te proberen hier en daar sporadisch in het weekend. En wat beter/makkelijker dan deze gewoon bestellen van *modknip* in de bievenbus te vinden. Zijn er mensen die me bepaalde producten echt zouden afraden en waar ik zeker weg moet van blijven? Momenteel heb ik 2-FMA, norflurazepam, flubromazepam en bromazolam al gedaan en hebbzeer goede ervaringen gehad."
"Zeehond zei: Je mag geen namen van vendors noemen, dus ik zou dit snel weghalen in je bericht... Gezien je verleden en verslavingsgevoeligheid zou ik heel voorzichtig zijn. Met 3-mmc al helemaal, zeer verslavingsgevoelig! Niet dagelijks schrijf je, maar hoe vaak dan wel? Ook bij o.a. 3-mmc is een langere pauze nodig. Klik om te vergroten... Oeps sorry is mijn eerste dag op dit forum, foutje.. En je hebt helemaal gelijk dat ik verslavingsgevoelig ben maar ik denk dat 1-2maal per maand zeker niet overdreven is toch?"
"Mevrouw Pløp zei: Ik heb de vendor uit je bericht gehaald. Bij deze krijg je een waarschuwing. Lees de forumregels nog even goed door! Klik om te vergroten... Mijn oprechte excuses, was totaal niet mijn intentie"
"Zeehond zei: 1-2 maal per maand is teveel. Waarom wil je dit zo vaak doen? Denk daar eens over na. Klik om te vergroten... Waarom gebruikt iemand überhaupt drugs? Heb je daar al eens over nagedacht? Ook uit meerdere onderzoeken blijkt dat alcohol en tabak schadelijker zijn dan vele andere drugs waaronder amfetaminen, benzo’s en ook khat. Khat of qat dat de basis is van elke drug binnen de categorie cathinonen, waaronder 3-MMC,… Zie jij 1-2maal per maand alcohol of tabak consumeren dan ook als teveel? Denk daar eens over na."
"Zeehond zei: Je mag geen namen van vendors noemen, dus ik zou dit snel weghalen in je bericht... Gezien je verleden en verslavingsgevoeligheid zou ik heel voorzichtig zijn. Met 3-mmc al helemaal, zeer verslavingsgevoelig! Niet dagelijks schrijf je, maar hoe vaak dan wel? Ook bij o.a. 3-mmc is een langere pauze nodig. Klik om te vergroten... Btw ik weet niet of het nog steeds specifiek 3-mmc is aangezien de illegale status. Maar is gewoon wat we hier in België “dove” “mof” noemen."
"Zeehond zei: Het lijkt alsof jij je aangevallen voelt, dat hoeft niet. 1-2 maal alcohol per maand is iets anders voor je hersenen dan 1-2 maal 3-mmc per maand. Verder is het helemaal jouw leven. In het kader van Harm reduction wil ik je alleen meegeven dat de pauzes bij 3-mmc belangrijk zijn. Geniet van je dag. Klik om te vergroten... Ik voelde me inderdaad onterecht aangevallen, ik excuseer me hiervoor maar alle kaarten op tafel ik was deze nacht en ben nu nog steeds onder de invloedvan een drug die me volledig de controle laat verliezen. Ik weet niet of ik nog wel echte zinnen typ. Ik denk dat ik beter terugkom als ik terug nuchter ben.. je hebt volledig gelijk en een extra les gebruik nooit lsd samen met andere tripmiddelzn,.. ik ben volledig mezelf niet. Heb visuals en besef niks.. ik kom hierop terug als ik weer normaal ben. Excuses! Oprecht"
"OtherShore zei: Altijd als iemand vraagt naar leuke stofjes probeer ik zo goed en kwaad als het kan een risico inschatting te maken van hoe waarschijnlijk is het dat deze persoon dit stofje op een verstandige manier (met mate, dus) kan gebruiken, want ik wil liever geen leuke stofjes aanraden als de kans op misbruik of verslaving groot is. Als ik dan jou berichten hierboven lees @JD1 zie ik meteen een aantal red flags: - Je zegt dat je in het verleden verslavingen had. Dat betekent meestal dat mate houden moeilijk voor je is. - Je zegt dat je 3-mmc gebruikt, maar niet ‘zeker niet dagelijks’. Later verduidelijk je dat je 1 a 2 keer per maand bedoelde. Dat is al vrij veel. - Je zegt dat je goede ervaringen hebt met ‘norflurazepam, flubromazepam en bromazolam’. Dat is opvallend, want dat zijn allemaal zeer verslavende benzodiazepines die ik normaal gesproken zou afraden. - Je maakt een rare vergelijking tussen khat (niet bijzonder ongezond) en alle cathinonen (sommige wel bijzonder ongezond) die niet getuigt van gedegen kennis over drugs. - En zo verder. Voordat ik stofjes aanraad vind ik het gewoon fijn om te weten dat iemand met drugs om kan gaan en uit jouw verhaal maak ik op dat je dat misschien niet kan. Vandaar dat je van mijn geen suggesties kreeg. Dit is misschien niet het soort reactie waar je op hoopte, maar ik dacht ik vertel het toch maar even. Klik om te vergroten... Je hebt 100% gelijk en het is zelf nog veel erger. Ik heb echt hulp nodig. Niet znkel op gebied van informatie maar nee ik bzdoel echt professionelz hulp. Ik ga deze avond hier veel opbiechten zn echt hulp vragen. Ik ben nu onder invloed van iets totaal onverantwoord en gewoonweg idioot van mij. I’m making no sense at all, ik heb cht hulp nodig!! Sorry aan iedereen diz ikverbaall zou gzkwetst hzbbzn"
"JD1 zei: Je hebt 100% gelijk en het is zelf nog veel erger. Ik heb echt hulp nodig. Niet znkel op gebied van informatie maar nee ik bzdoel echt professionelz hulp. Ik ga deze avond hier veel opbiechten zn echt hulp vragen. Ik ben nu onder invloed van iets totaal onverantwoord en gewoonweg idioot van mij. I’m making no sense at all, ik heb cht hulp nodig!! Sorry aan iedereen diz ikverbaall zou gzkwetst hzbbzn Klik om te vergroten... Jullie hbben volkomen gelijk en besef dit zelf al lang.. kan het niet uitleggen waarom ik mezelf blijf voorliegen..ik moet hiervan af raken"