#1
Ja, een collega had eens bier meegenomen op een vrijdagmiddag. Waren we al begonnen met drinken tijdens werktijd.
Was echt waardeloos werken op die manier.
Was echt waardeloos werken op die manier.
Heftig man! En interessant tegelijk. Hoe je beschrijft hoe je jou drugsgebruik in het dagelijks leven integreerde en hoe het relaties met collegas beïnvloedde. Poehhhh ben blij dat je er af bent 👍 Was je gewoon verslaafd of was het ook functioneel gebruik? Een beetje een rare vraag zeker weten. Niemand is gewoon verslaafd?Op een gegeven moment had ik daar gewoon geen last meer van. En als je gedrag al een langere tijd anders is, dan gaan mensen dat ook wel als normaal beschouwen.
Ook was ik een ster in het verbergen, manipuleren en bedriegen. Oogcontact vermijden en dat soort dingen. Kortaf reageren om het contact af te kappen. Nu ik dit berichtje zo zit te typen, besef ik me wel dat ik geen gezellig jochie was toendertijd 😅
Ik ben al jaren van nature hyper bij mijn huidige collega’s. En ik slaap van nature heel slecht.Op kantoor wel eens speed en coke gebruikt na een nacht doorhalen. Verschrikkelijk! De hele tijd het gevoel dat mensen het doorhebben. Iets nuttigs doen lukt toch niet. Alleen maar naar de klok te kijken tot ik weer weg kan.
Ook wel meerdere keren stukjes spacecake gehad gedurende een dag op kantoor. Fysiek aanwezig, mentaal afwezig xd.
Ennn tja corona thuiswerken.. laat ik daar maar niet over beginnen 😅
Dat natúúrlijk ook. Koste toen 25 cent en zat in een kuttig geribbeld plastic bekertje. En góór dat het was!Liters koffie echt niet normaal!
Het was op zich geen verkeerde gast, maar het was moeilijk om hem te respecteren. Door zijn gebrek aan autoriteit zaten wij altijd met slechte opdrachten opgescheept. En daarnaast was hij samen met zijn partner baas in het bedrijf (nooooit doen mensen!) en zij had duidelijk de broek aan in de relatie.
En om het tussendoor toch even wat ontopic te houden:
Ik had daar ook collega's die daar vaak stoned op het werk zaten. Zelf nooit gedaan omdat ik enkel 's avonds wiet rookte. Kan me ook helemaal niet voorstellen dat stoned werken relaxed is. Zeker niet kantoor werk, wat dit was.
Kon het toch niet laten even een Jiskefet met Storm op te zoeken:
Blijft geniaal![]()
Hoi, ik weet dat er al een topic is met dit onderwerp maar deze komt uit 2019 dus bij deze nogmaals, wie heeft er weleens drugs/alcohol gebruikt onder werktijd? Ik zelf heb mij schuldig gemaakt aan beide, dat wil zeggen: onder invloed van phenibut die nog niet was uitgewerkt. En wijn gedronken tijdens een pauze van mijn werk omdat ik simpelweg de saaiheid en verveling van het veel te makkelijke werk niet meer aan kon 🙃
Zo iemand werkten ook bij mij hij deed het voor z'n MS en werd ook geaccepteerdDus VrijMiBo's zaten er niet in begrijp ik?
Dat is nou grappig dat je daarover begint. Wij hebben er een collega bij, al zolang ik bij mijn huidige werkgever ben, die loopt elke pauze weg om een paar trekjes van zijn joint te nemen. En als hij dan terugkomt, merk je niks aan hem. Ook geen rode oogjes, meliger of dat hij minder functioneert na die tijd.
Dat ik denk, hoe dan? Als ik stoned zou moeten werken, krijg ik niks meer uit handen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."