Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"superlucy zei: Hoi, ik weet dat er al een topic is met dit onderwerp maar deze komt uit 2019 dus bij deze nogmaals, wie heeft er weleens drugs/alcohol gebruikt onder werktijd? Ik zelf heb mij schuldig gemaakt aan beide, dat wil zeggen: onder invloed van phenibut die nog niet was uitgewerkt. En wijn gedronken tijdens een pauze van mijn werk omdat ik simpelweg de saaiheid en verveling van het veel te makkelijke werk niet meer aan kon 🙃 Klik om te vergroten..."
"Het komt wel is voor dat ik tot telaat door ga. zoals vandaag en bijna een gram(miauw) opgemaakt(9/10u tijd, maar hierdoor moet ik kiezen tussen of helemaal, moe , brak en chagerijnig op werk staan(horeca). of een bommetje nemen en paar keer naar het toilet om bij te pakken. Helaas kies ik weer eens voor het laatste wat ik zelf ook tever vind gaan."
"Tyel zei: Beter speed. Dat houdt je echt wakker tot heel laat. En miauw werkt snel uit. En werkt weer net als Mdma op de serotonine. Wanneer je speed gebruikt dan sta je gewoon wakker en attent te werken. Wil niet zeggen dat je de volgende dag geen kater zou kunnen krijgen. Klik om te vergroten... Nooit pep geprobeert maar tot hoever ik mensen er over hoor praten neemt het wel een grootere tol op je lichaam dan meeste drugs"
"leipebaviaan zei: Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoelang iedereen ongeveer wakker is geweest door/onder drugsgebruik? Mijn topscore staat zelf op 60 uur lang wakker door speed. Van zaterdagochtend tot maandagavond ongeveer. Op de maandagavond heb ik 3/4 fles drank leeggedronken en 50 melatonine pillen gepakt, daarna sliep ik als een gek. Wat hierbij trouwens opvalt is dat ik in die 60 uren geen paranoia, visuele veranderingen, hallucinaties of andere schizofrene ervaringen heb opgedaan. Was hoogstens wat moe. En jullie? Klik om te vergroten... Ben momenteel bezig op 44uur en nog steeds tellen alleen mn mauiw is helaas over 3puntje op dus denk dat ik tegen de 46 uur ga zitten🤣"
"genk123 zei: Ik lees hier weleens dat er leden zijn die gebruiken op of voor het werk? Wie doet dit weleens en wat voor drug? Ik zelf doe dit niet en vindt het eerlijk gezegd ook te ver gaan. Ik ben erg benieuwd! Klik om te vergroten... Helaas ben ik vandaag tot telaat door gegaan. en bijna een gram(miauw) opgemaakt, maar hierdoor moet ik kiezen tussen of helemaal, moe , brak en chagerijnig op werk staan(horeca). of een bommetje nemen en paar keer naar het toilet om bij te pakken. Helaas kies ik weer eens voor het laatste wat ik zelf ook tever vind gaan."