#1
Het was op zich geen verkeerde gast, maar het was moeilijk om hem te respecteren. Door zijn gebrek aan autoriteit zaten wij altijd met slechte opdrachten opgescheept. En daarnaast was hij samen met zijn partner baas in het bedrijf (nooooit doen mensen!) en zij had duidelijk de broek aan in de relatie.
En om het tussendoor toch even wat ontopic te houden:
Ik had daar ook collega's die daar vaak stoned op het werk zaten. Zelf nooit gedaan omdat ik enkel 's avonds wiet rookte. Kan me ook helemaal niet voorstellen dat stoned werken relaxed is. Zeker niet kantoor werk, wat dit was.
Kon het toch niet laten even een Jiskefet met Storm op te zoeken:
Blijft geniaal![]()
Hoi, ik weet dat er al een topic is met dit onderwerp maar deze komt uit 2019 dus bij deze nogmaals, wie heeft er weleens drugs/alcohol gebruikt onder werktijd? Ik zelf heb mij schuldig gemaakt aan beide, dat wil zeggen: onder invloed van phenibut die nog niet was uitgewerkt. En wijn gedronken tijdens een pauze van mijn werk omdat ik simpelweg de saaiheid en verveling van het veel te makkelijke werk niet meer aan kon 🙃
Zo iemand werkten ook bij mij hij deed het voor z'n MS en werd ook geaccepteerdDus VrijMiBo's zaten er niet in begrijp ik?
Dat is nou grappig dat je daarover begint. Wij hebben er een collega bij, al zolang ik bij mijn huidige werkgever ben, die loopt elke pauze weg om een paar trekjes van zijn joint te nemen. En als hij dan terugkomt, merk je niks aan hem. Ook geen rode oogjes, meliger of dat hij minder functioneert na die tijd.
Dat ik denk, hoe dan? Als ik stoned zou moeten werken, krijg ik niks meer uit handen.![]()