Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie heeft er weleens drugs/alcohol gebruikt tijdens werk?

Wie heeft er weleens drugs/alcohol gebruikt tijdens werk?

57 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
Danny053Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Het was op zich geen verkeerde gast, maar het was moeilijk om hem te respecteren. Door zijn gebrek aan autoriteit zaten wij altijd met slechte opdrachten opgescheept. En daarnaast was hij samen met zijn partner baas in het bedrijf (nooooit doen mensen!) en zij had duidelijk de broek aan in de relatie.

En om het tussendoor toch even wat ontopic te houden:

Ik had daar ook collega's die daar vaak stoned op het werk zaten. Zelf nooit gedaan omdat ik enkel 's avonds wiet rookte. Kan me ook helemaal niet voorstellen dat stoned werken relaxed is. Zeker niet kantoor werk, wat dit was.

Kon het toch niet laten even een Jiskefet met Storm op te zoeken:



Blijft geniaal :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
superlucy zei:
Hoi, ik weet dat er al een topic is met dit onderwerp maar deze komt uit 2019 dus bij deze nogmaals, wie heeft er weleens drugs/alcohol gebruikt onder werktijd? Ik zelf heb mij schuldig gemaakt aan beide, dat wil zeggen: onder invloed van phenibut die nog niet was uitgewerkt. En wijn gedronken tijdens een pauze van mijn werk omdat ik simpelweg de saaiheid en verveling van het veel te makkelijke werk niet meer aan kon 🙃
Klik om te vergroten...
MetalGuy zei:
Dus VrijMiBo's zaten er niet in begrijp ik? :tilttearlaugh:


Dat is nou grappig dat je daarover begint. Wij hebben er een collega bij, al zolang ik bij mijn huidige werkgever ben, die loopt elke pauze weg om een paar trekjes van zijn joint te nemen. En als hij dan terugkomt, merk je niks aan hem. Ook geen rode oogjes, meliger of dat hij minder functioneert na die tijd.

Dat ik denk, hoe dan? Als ik stoned zou moeten werken, krijg ik niks meer uit handen.:sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Zo iemand werkten ook bij mij hij deed het voor z'n MS en werd ook geaccepteerd
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja emmm, vroeger tijdens school erg vaak onder invloed geweest. Erg veel zitten trippen in de klas, stims, alcohol, disco's etc. Alles wat ik in het weekend deed ging ook wel in de klas, behalve DMT... zelfde geld tegenwoordig tijdens het werk, alleen is het niet de bedoeling. Ik heb geen vaste tijden en kan dus opeens opgeroepen worden midden in mijn LSD trip😅
j
joriboriLid
01-01-2024, 00:00
#3
superlucy zei:
Hoi, ik weet dat er al een topic is met dit onderwerp maar deze komt uit 2019 dus bij deze nogmaals, wie heeft er weleens drugs/alcohol gebruikt onder werktijd? Ik zelf heb mij schuldig gemaakt aan beide, dat wil zeggen: onder invloed van phenibut die nog niet was uitgewerkt. En wijn gedronken tijdens een pauze van mijn werk omdat ik simpelweg de saaiheid en verveling van het veel te makkelijke werk niet meer aan kon 🙃
Klik om te vergroten...
Zekers, ik heb zelfs gisteren elke 2 - 3 uur wat 3-cmc gedaan om erbij te blijven. Ik had 4 uur slaap en moest kwart over 5 me bedje uit. Dan heb ik wel enigszins assistentie nodig zou ik zeggen, anders heb ik echt helemaal geen fut meer.. voorheen gebruikte ik altijd ritalin/dexamfetamine die ik met vrienden heb geruild voor noem-het-maar-op.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
In mijn onverstandige jonge jaren pleit ik ook schuldig. Bommetje speed wegslikken om in een postsorteercentrum te werken, alles ging in razendsnel tempo... toch heeft die job maar 2weken geduurd... de fouten die je maakt, de post die je in verkeerde vakjes steekt... typisch speed...alles razendsnel doen maar niets correct kunnen afwerken. En de oren van naburige collega's van de kop lullen. Tijdens school...van alles uitgeprobeerd vroeger... Ik blik erop terug met een zekere schaamte.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Schuldig, vroeger rookte ik altijd weed vlak voor ik naar mijn werk ging. Soms ook op het werk en daar werd soms ook bier gedronken op de werkvloer, de directie stond dat min of meer toe. Ik heb ook in een brouwerij gewerkt en daar pakte we de blikjes bier gewoon van de band, vers gebrouwen en nog niet gepasteuriseerd.

In die brouwerij was het zelf zo dat er een frigo met bier in de refter stond naast een cola-automaat, het beste was dat het bier gratis was en een cola 1€ koste. Mensen die voortdurend dronken waren werden wel op het matje geroepen en soms ontslagen.

Ik heb ook 15 jaar als trukker gewerkt en de eerste 10 jaar deed ik dat altijd bloednuchter. 1 keer had ik nog een peuk weed bij die ik opgerookt heb tijdens het rijden maar dat was een heel stresserende ervaring dus ik heb dat geen 2 keer gedaan. De laatste jaren begon ik veel te drinken, soms ook achter het stuur en 's avonds zoop ik zo veel dat ik 's morgends van het werk naar de eerste autostradeparking reed om mijn roes uit te slapen op mijn stuur.

Ik weet dat dat onverantwoord was en ben om die reden ook met dat beroep gestopt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, een collega had eens bier meegenomen op een vrijdagmiddag. Waren we al begonnen met drinken tijdens werktijd.

Was echt waardeloos werken op die manier.
s
superlucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi, ik weet dat er al een topic is met dit onderwerp maar deze komt uit 2019 dus bij deze nogmaals, wie heeft er weleens drugs/alcohol gebruikt onder werktijd? Ik zelf heb mij schuldig gemaakt aan beide, dat wil zeggen: onder invloed van phenibut die nog niet was uitgewerkt. En wijn gedronken tijdens een pauze van mijn werk omdat ik simpelweg de saaiheid en verveling van het veel te makkelijke werk niet meer aan kon 🙃
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Guilty🫣

In de dieptepunt van mijn verslaving slikte ik de hele dag door bommetjes pep. Afwissend met ketamine. Om me s’avonds uiteindelijk knock-out te drinken. Ik was 24/7 onder invloed.

Niemand had het ook door, of zeiden er iets van, of vroegen hoe het met me ging. Toen mijn verslaving bekendheid kreeg doordat ik in een klinische opname terechtkwam, toen gingen mensen achteraf wel interessant lopen doen zo van: “ jaaa ik zag het wel aan je hoor “

Ik ben heel dankbaar dat ik nu nuchter door het leven ga. Geen geheimen meer en nooit meer de angst dat je betrapt kunt worden op je gebruik. Hetzij op het werk, of in het verkeer!
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#9
Idd vroeger als experiment… en idd niemand had het door… maar never again!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op school was ik onder invloed. Begon de dag met bier en werd gedoogd gek genoeg.

Verder niet te lang geleden met THC olie gewerkt. Helaas was het wel beetje te merken en ging alles langs me heen toen.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, helaas!

Bij mijn vorige werkgever 3-MMC. Toen stond ik ermee op en ging ermee naar bed, vanwege de extreme werkdruk/lange dagen die ik er destijds had. Verspreid over de dag ongeveer een halve gram. En in de weekenden die ik sporadisch vrij had, ging er met gemak 2 gram doorheen. Dit was nog in de tijd dat dat nog legaal was.

Tot op de dag van vandaag ben ik blij dat ik daar van af ben.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ik heb ook wel eens wat gebruikt op het werk. Wel eens speed en ODSMT... Natuurlijk wel zeer lage doseringen... speed max 20 maar meestal 10 a 15 en ODSMT dan gemiddeld ook 20mg... Maar tegenwoordig eigenlijk nooit meer gelukkig. Watr dat betreft met drugs op school en werk altijd wel relatief braaf geweest.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Ja, een collega had eens bier meegenomen op een vrijdagmiddag. Waren we al begonnen met drinken tijdens werktijd.

Was echt waardeloos werken op die manier.
Klik om te vergroten...
Oh, oh, oh... Een VrijMiBi zonder dat de baas hiervan kan meegenieten...

Wat moet ik hier nou van denken?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
MetalGuy zei:
Oh, oh, oh... Een VrijMiBi zonder dat de baas hiervan kan meegenieten...

Wat moet ik hier nou van denken?
Klik om te vergroten...
Die baas was toch niet leuk om erbij te hebben. Ging 'ie weer ellenlang praten over de stoere dingen die hij uithaalde in het leger vroeger. Echt zo'n mannetje dat zich constant moet bewijzen.

Haha, klinkt nu net alsof ik Storm van Jiskefet beschrijf, maar met Michiel Romeyn zou ik maar al te graag eens een VrijMiBo doen!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Die baas was toch niet leuk om erbij te hebben. Ging 'ie weer ellenlang praten over de stoere dingen die hij uithaalde in het leger vroeger. Echt zo'n mannetje dat zich constant moet bewijzen.

Haha, klinkt nu net alsof ik Storm van Jiskefet beschrijf, maar met Michiel Romeyn zou ik maar al te graag eens een VrijMiBo doen!
Klik om te vergroten...
Ah ja, vervelend zo'n gast. Ik hoor 'm al zeggen: ''Ja, maar ik heb... [vul prestatie in]''

En dan heb je zoiets van: wil je nu een sticker?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetalGuy zei:
Ah ja, vervelend zo'n gast. Ik hoor 'm al zeggen: ''Ja, maar ik heb... [vul prestatie in]''

En dan heb je zoiets van: wil je nu een sticker?
Klik om te vergroten...
Het was op zich geen verkeerde gast, maar het was moeilijk om hem te respecteren. Door zijn gebrek aan autoriteit zaten wij altijd met slechte opdrachten opgescheept. En daarnaast was hij samen met zijn partner baas in het bedrijf (nooooit doen mensen!) en zij had duidelijk de broek aan in de relatie.

En om het tussendoor toch even wat ontopic te houden:

Ik had daar ook collega's die daar vaak stoned op het werk zaten. Zelf nooit gedaan omdat ik enkel 's avonds wiet rookte. Kan me ook helemaal niet voorstellen dat stoned werken relaxed is. Zeker niet kantoor werk, wat dit was.

Kon het toch niet laten even een Jiskefet met Storm op te zoeken:



Blijft geniaal :tilttearlaugh:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yup. Niet trots op.
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja. Heb regelmatig Mdma gebruikt bij turnles geven. Het werkte super goed😁. Op m'n andere werk heb ik vaak een lichte dosering 2cb gebruikt om snel te kunnen denken en praten. Met dat spul merk ik dat in lage dosis je zelfvertrouwen sterk wordt en makkelijk praat en soms bijna arrogant wordt omdat het je erg doldriest maakt.
0
073Lid
01-01-2024, 00:00
#19
superlucy zei:
Hoi, ik weet dat er al een topic is met dit onderwerp maar deze komt uit 2019 dus bij deze nogmaals, wie heeft er weleens drugs/alcohol gebruikt onder werktijd? Ik zelf heb mij schuldig gemaakt aan beide, dat wil zeggen: onder invloed van phenibut die nog niet was uitgewerkt. En wijn gedronken tijdens een pauze van mijn werk omdat ik simpelweg de saaiheid en verveling van het veel te makkelijke werk niet meer aan kon 🙃
Klik om te vergroten...
0
073Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Het komt wel is voor dat ik tot telaat door ga. zoals vandaag en bijna een gram(miauw) opgemaakt(9/10u tijd, maar hierdoor moet ik kiezen tussen of helemaal, moe , brak en chagerijnig op werk staan(horeca). of een bommetje nemen en paar keer naar het toilet om bij te pakken. Helaas kies ik weer eens voor het laatste wat ik zelf ook tever vind gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."