Ja, een collega had eens bier meegenomen op een vrijdagmiddag. Waren we al begonnen met drinken tijdens werktijd.
Was echt waardeloos werken op die manier.
Oh, oh, oh... Een VrijMiBi zonder dat de baas hiervan kan meegenieten...Ja, een collega had eens bier meegenomen op een vrijdagmiddag. Waren we al begonnen met drinken tijdens werktijd.
Die baas was toch niet leuk om erbij te hebben. Ging 'ie weer ellenlang praten over de stoere dingen die hij uithaalde in het leger vroeger. Echt zo'n mannetje dat zich constant moet bewijzen.Oh, oh, oh... Een VrijMiBi zonder dat de baas hiervan kan meegenieten...
Wat moet ik hier nou van denken?
Ah ja, vervelend zo'n gast. Ik hoor 'm al zeggen: ''Ja, maar ik heb... [vul prestatie in]''Die baas was toch niet leuk om erbij te hebben. Ging 'ie weer ellenlang praten over de stoere dingen die hij uithaalde in het leger vroeger. Echt zo'n mannetje dat zich constant moet bewijzen.
Haha, klinkt nu net alsof ik Storm van Jiskefet beschrijf, maar met Michiel Romeyn zou ik maar al te graag eens een VrijMiBo doen!
Het was op zich geen verkeerde gast, maar het was moeilijk om hem te respecteren. Door zijn gebrek aan autoriteit zaten wij altijd met slechte opdrachten opgescheept. En daarnaast was hij samen met zijn partner baas in het bedrijf (nooooit doen mensen!) en zij had duidelijk de broek aan in de relatie.Ah ja, vervelend zo'n gast. Ik hoor 'm al zeggen: ''Ja, maar ik heb... [vul prestatie in]''
En dan heb je zoiets van: wil je nu een sticker?
Dus VrijMiBo's zaten er niet in begrijp ik?Het was op zich geen verkeerde gast, maar het was moeilijk om hem te respecteren. Door zijn gebrek aan autoriteit zaten wij altijd met slechte opdrachten opgescheept. En daarnaast was hij samen met zijn partner baas in het bedrijf (nooooit doen mensen!) en zij had duidelijk de broek aan in de relatie.
Dat is nou grappig dat je daarover begint. Wij hebben er een collega bij, al zolang ik bij mijn huidige werkgever ben, die loopt elke pauze weg om een paar trekjes van zijn joint te nemen. En als hij dan terugkomt, merk je niks aan hem. Ook geen rode oogjes, meliger of dat hij minder functioneert na die tijd.En om het tussendoor toch even wat ontopic te houden:
Ik had daar ook collega's die daar vaak stoned op het werk zaten. Zelf nooit gedaan omdat ik enkel 's avonds wiet rookte. Kan me ook helemaal niet voorstellen dat stoned werken relaxed is. Zeker niet kantoor werk, wat dit was.
lastig hoor, hoe deed jij dit dan met het verhullen van bijvoorbeeld grote pupillen?Guilty🫣
In de dieptepunt van mijn verslaving slikte ik de hele dag door bommetjes pep. Afwissend met ketamine. Om me s’avonds uiteindelijk knock-out te drinken. Ik was 24/7 onder invloed.
Niemand had het ook door, of zeiden er iets van, of vroegen hoe het met me ging. Toen mijn verslaving bekendheid kreeg doordat ik in een klinische opname terechtkwam, toen gingen mensen achteraf wel interessant lopen doen zo van: “ jaaa ik zag het wel aan je hoor “
Ik ben heel dankbaar dat ik nu nuchter door het leven ga. Geen geheimen meer en nooit meer de angst dat je betrapt kunt worden op je gebruik. Hetzij op het werk, of in het verkeer!
klinkt ook heftig! en niemand had het door?Ja, helaas!
Bij mijn vorige werkgever 3-MMC. Toen stond ik ermee op en ging ermee naar bed, vanwege de extreme werkdruk/lange dagen die ik er destijds had. Verspreid over de dag ongeveer een halve gram. En in de weekenden die ik sporadisch vrij had, ging er met gemak 2 gram doorheen. Dit was nog in de tijd dat dat nog legaal was.
Tot op de dag van vandaag ben ik blij dat ik daar van af ben.
hmm lijkt me lastig, ook als je beinvloedbaar bentSpeed, coke, tramadol, wiet, bier,... op mijn vorige jobs in de bouw en tuinbouw vooral regelmatig wel eens op het werk gebruikt. Had ook meer collega's die toen gewoon dagelijks gebruikten en als die naar ff naar de camionette gingen kreeg ik meteen de reactie. "Ijntje hebben? Anders leg ik dubbel klaar" op mijn nieuwe job met pro functie is er totaal geen gebruik voor zover ik weet van heb.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."