#1
Ik heb sowieso nooit de drugs gebruikt die jij beschrijft maar wel voorgeschreven medicatie; opiaten en benzo’s. Met name de opiaten vind ik echt not done en raak ik never meer aan, hoe graag ik soms ook zou willen.
Sinds ik mijn intraveneuze druggebruik gemeld heb bij de GGD hebben ze mij op hepatitis C getest.Niks met naalden spuiten.
Oh ik haal weer dingen door elkaar.DOC is niet bromo dragonfly. DOC (2,5-dimethoxy-4-chloroamphetamine) is de amfetamine versie van 2C-C (2,5-dimethoxy-4-chlorophenethylamine). Bromo dragonfly is de benzodydirofuran versie van 2C-B.
Kijk maar uit, Doornroosje!Al ben ik wel nieuwsgierig naar naalden.
Welke Flakka hebben we het hier over?Datura, Flakka (nooit meer), Grijze dood - De superdrug bestaat uit Heroïne, Fentanyl en andere dodelijke opioïden. Tranq Dope, Fentanyl en Xylazine, spreekt voor zich.
Neem aan dat je methamphetamine bedoelt en niet de hogesnelheidstrein?
Denken de drugs daar ook zo over?Voor mij persoonlijk ALLES wat ik niet ooit al gebruikt heb. Of niet al op de planning heb staan te gebruiken.
En geloof me dat is HEEL VEEL NIET 😂
Flakka, GHB, Fentanyl, syntetic cannabis, crack (Eenmaal was genoeg om te beseffen wat het is)
Ik wil nooit meer heroïne aanraken en ik moet in de toekomst ook meth vermijden.
Ja, ik heb al eerder meth gebruikt.In de toekomst?
Een vrouw uit de kliniek, topmens, hele goeie huimor en je weet dat is voor mij een grote magneet, heel lief en sympathiek, die was 21 jaar lang verslaaf aan ghb en moest om de 2 uur wakker gemaakt worden. Ze was zo imuun geworden voor de drug dat ze zonder binnen no time acuut dood zou gaan. Ze was ook constant een beetje aan het slurren met haar woorden, wankelen, vergat veel, maar niet zo erg dat een conversatie niet meer mogelijk was. Ze was ook ontzettend behulpzaam en wilde eigenlijk niet maar dan helpen en er zijn voor anderen.Apart om hier zovaak GHB te zien staan. Ik bedoel, het is wel tricky spul en er fysiek aan verslaafd zijn en elke 2 uur móeten nemen lijkt me een verschrikkelijke hel, maar tegelijkertijd is het in principe veilig te gebruiken mits je het verstandig gebruikt.
Helaas gebeuren dit soort dingen wel ja.Een vrouw uit de kliniek, topmens, hele goeie huimor en je weet dat is voor mij een grote magneet, heel lief en sympathiek, die was 21 jaar lang verslaaf aan ghb en moest om de 2 uur wakker gemaakt worden. Ze was zo imuun geworden voor de drug dat ze zonder binnen no time acuut dood zou gaan. Ze was ook constant een beetje aan het slurren met haar woorden, wankelen, vergat veel, maar niet zo erg dat een conversatie niet meer mogelijk was. Ze was ook ontzettend behulpzaam en wilde eigenlijk niet maar dan helpen en er zijn voor anderen.
Arme ziel. En ze bleef volhouden dat je niet aan haar kon zien dat ze onder invloed was. Je kon het heel goed zien. Ik hoop zo dat ze goed terecht kwam. Dat is nou echt zo iemand dat ik denk "je verdient dit niet", als je nu al zo leuk bent dan ben je zonder die Gabba- babba-ghb dus nog leuker.
Je was een leuk persoon en ik mis je wel een beetje hoor![]()
Ik snap het ergens wel. Zelf ook zovaak mensen fout en out zien gaan op GHB. Qua doseren blijft het gewoon kut spul. En dit kan ik zelf beamen. Het verschil tussen een fijn effect en een overdosis is echt heel klein. De meeste party drugs kun je best eens "teveel" van pakken zonder al teveel gevolgen. GHB lijkt wat dat betreft meer op heroine of fentanyl. Denk dat daarom veel mensen GHB afkeuren.Apart om hier zovaak GHB te zien staan. Ik bedoel, het is wel tricky spul en er fysiek aan verslaafd zijn en elke 2 uur móeten nemen lijkt me een verschrikkelijke hel, maar tegelijkertijd is het in principe veilig te gebruiken mits je het verstandig gebruikt.
Wil het ook weer niet wegzetten als ongevaarlijk spul, zeker niet. Maar vind het opvallend hier in rijtjes drugs tussen heroïne, crack, meth, etc. te zien staan. Maar dat is wellicht dan weer mijn vooroordeel over die drugs die ik dan weer nooit zou proberen.
Aanvullend: cocaïne ga ik ook nooit doen, die pyro zooi niet en dingen als datura ook nooit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."