Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs absoluut Not Done?

Welke drugs absoluut Not Done?

65 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
FelisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een goede vriend van mij is overleden aan GHB.
We praatten normaal 's avonds en hij zei dat hij iets "leuks" van plan was.
Dat was de laatste keer dat we contact hadden.
Hij stikte in zijn eigen braaksel.

Dat was lang geleden, maar ik schrok er echt van.
C
CGnationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste allemaal,

Ik ben benieuwd hoe jullie hierin staan.
De vraag van vandaag geldt alsvolgt.

Welke drugs zijn echt een no go. Dus welke drugs zou je echt nooit van je leven doen.

Mijn lijstje: Not done Drugs
GHB
Heroine
Crack
Crystal Meth
Flakka (alpha-pvp)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou een andere lijst kiezen.. geen van deze raad ik aan. Zover drugs aan te raden valt.
Blijf uit de buurt van heroine cocaïne, dus ook crack.
Crystal is ook mega verslavend.. flacca ook net als pvp..

Waarom geen geest veruimende drugs als psychedelica, LSD, mescaline, proscaline, paddo's , truffels, DMT , 4-aco-dmt etc..
Of dissociative als 3-ho-pce 3-MeO-PCP maar vereist wel een weegschaal die tot de milligram precies weegt.

Edit
Voor geest veruimende drugs is wel de leeftijd 18+ liever 21 jaar
C
CGnationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klopt inderdaad, ik bedoel eigenlijk dat ik die drugs never nooit van mijn leven zal doen.

Verder vindt ik trippers wel nice. Heb truffels, 2 CB, LSD, LSA zaden, Salvia gedaan tot nu toe. Alleen Salvia 30x extract vond ik wel te heavy. Hetzelfde geld voor 15 gram dutch dragon truffels daar ging ik ook iets te heftig op.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Datura
Heroïne I.V / I.M
Pyrovalones
DOC
Benzos
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Datura, LSA, noodmuskaat en naalden.
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#7
CGnation zei:
ik bedoel eigenlijk dat ik die drugs never nooit van mijn leven zal doen.
Klik om te vergroten...

- Heroïne (welk ROA dan ook)
- Crack
- salvia (ondanks nieuwsgierigheid)
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hero
Crack
Speed
Meth
Synthetische Cannabinoides
Coke

Daar blijf ik het liefste ver van uit de buurt.
G
GforceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hero en crack maken me wel altijd nieuwsgierig maar zal het niet gebruiken 🙃
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Datura ..zaadjes vd Datura plant ? groeit gewoon overal in t wild 🤔
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#11
lees een hoop daturA
Tijdloos zei:
Zou een andere lijst kiezen.. geen van deze raad ik aan. Zover drugs aan te raden valt.
Blijf uit de buurt van heroine cocaïne, dus ook crack.
Crystal is ook mega verslavend.. flacca ook net als pvp..

Waarom geen geest veruimende drugs als psychedelica, LSD, mescaline, proscaline, paddo's , truffels, DMT , 4-aco-dmt etc..
Of dissociative als 3-ho-pce 3-MeO-PCP maar vereist wel een weegschaal die tot de milligram precies weegt.
Klik om te vergroten...

lol
die gaat het winkel mandje in,,/




WEL TOF WE RADEN HET NIEMand aan maar zitten er allemaal zwaar aan hehe,
H
HetHogeNoordenLid
01-01-2024, 00:00
#12
CGnation zei:
Klopt inderdaad, ik bedoel eigenlijk dat ik die drugs never nooit van mijn leven zal doen.

Verder vindt ik trippers wel nice. Heb truffels, 2 CB, LSD, LSA zaden, Salvia gedaan tot nu toe. Alleen Salvia 30x extract vond ik wel te heavy. Hetzelfde geld voor 15 gram dutch dragon truffels daar ging ik ook iets te heftig op.
Klik om te vergroten...
Heb zelf ook LSD, Truffels, Salvia gedaan Salvia Leek mij op voorhand erg heftig net als LSD maar Merkte vrij weinig van. (wel goede dosis genomen) Ik moet eerlijk zeggen dat ik LSA het heftigste vondt. Bij het inkicken dacht ik dat ik dood was want voelde me lichaam echt omhoog zweven. Dat duurde wel een uur voordat ik eindelijk volop kon genieten van de trip ( wat niet de minste was en dus ook maar 1x En nooit weer hahaha). LSD duurde enorm lang had het genomen met mijn zus en schoonbroer. Rond een uur of 4 probeerde we te gaan slapen maar dat lukte ons allemaal niet ( schoonbroer praat met "papagaaien") Kijk ik op de klok is het alweer 07:30. Tijd vloog als een gek voor mijn gevoel lag ik daar 20 minuten maximaal. Was niet het slimste om het die dag ervoor te gaan doen, want had een voetbal wedstrijd de dag erna om 11:30 en jullie kunnen wel raden hoe ik gespeeld zou moeten hebben hahahaha. Voelde me echt niet mezelf het enigste wat ik ook deed was de bal vermijden door elke keer aan de andere kant te staan. Ik vroeg of ik gewisseld kon worden in de 2e helft zegt de trainer ook nog "even zien of dat lukt we hebben je nodig namelijk" niet een antwoord wat je op dat moment hoopt. Maar werd ik er uitgehaald in de 2e Helft alleen wel 3 minuten voor de fluitsignal 😭😆
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
^

Bij Salvia houd ik er niet van dat je echt weg bent, bij mij werkte het ook niet zo goed totdat ik 40x nam, maar ik ben niet geinteresseerd in een middel dat de hele werkelijkheid doet verdwijnen, want ik wil nog min of meer weten waar ik ben.

Moet toegeven dat ik het hele "Lego My Ego" niveau niet bereikt heb.

Heb de laatste keer wat ik nog over had weggegooid en mijn glazen bong die ik erbij had gekocht in de vuilnisbak gegooid.

Ben nu effe klaar met de Salvia.

LSA pillen werkten nauwelijks, of de dosis was te laag.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Huh? Wat? Dat slaat nergens op. Is dat echt? Maar hoe dan?
Klik om te vergroten...

Salvia Reverse Tolerance? - The Psychedelic Experience - Shroomery Message Board

I'm pretty sure the drug has a reverse tolerance. My first breakthrough took 0.5 grams of standardized 15x smoked through a few bowls (it eventually got REALLY hard to pack my bong up with salvia)
www.shroomery.org www.shroomery.org
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
DOC is niet bromo dragonfly. DOC (2,5-dimethoxy-4-chloroamphetamine) is de amfetamine versie van 2C-C (2,5-dimethoxy-4-chlorophenethylamine). Bromo dragonfly is de benzodydirofuran versie van 2C-B.
Klik om te vergroten...
Even hieraan toevoegen.

Er kan ook verwarring zijn omdat er rond 2011 Bromo Dragonfly incorrect verkocht werd als 2C-B-FLY en dit voor een aantal doden heeft gezorgd.

DOx blijft wel gevaarlijk als je te hoog doseert.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb sowieso nooit de drugs gebruikt die jij beschrijft maar wel voorgeschreven medicatie; opiaten en benzo’s. Met name de opiaten vind ik echt not done en raak ik never meer aan, hoe graag ik soms ook zou willen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blyatman zei:
Niks met naalden spuiten.
Klik om te vergroten...
Sinds ik mijn intraveneuze druggebruik gemeld heb bij de GGD hebben ze mij op hepatitis C getest.
Voor (schone) naalden ben ik niet bang, maar bloodslamming is andere koek.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
DOC is niet bromo dragonfly. DOC (2,5-dimethoxy-4-chloroamphetamine) is de amfetamine versie van 2C-C (2,5-dimethoxy-4-chlorophenethylamine). Bromo dragonfly is de benzodydirofuran versie van 2C-B.
Klik om te vergroten...
Oh ik haal weer dingen door elkaar. :laughing: Laat ik het er dan maar op houden dat ik doel op stofjes die door kunnen gaan als LSD on steroids.
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drugs die ik nooit zou proberen:

GHB
Heroïne of andere opiaten
Flakka
Krokodil

ik wil erbij zetten crystal meth maar ik voel gewoon zo’n drang ernaar om het ooit te proberen. Ik weet dat dit echt waanzinnig leuk moet zijn (als je het bij 1x gebruiken houdt natuurlijk). Maar ik ga nog even wat verschrikkelijke verhalen lezen over verslaafden, dan herzie ik mijn gedachten hopelijk opnieuw. Laten we hopen dat het nooit op mijn pad komt en dat als het gebeurd ik slim genoeg ben om nee te zeggen!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heroïne/ICE.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."