#1
Ja.Raar dat ik hier meerdere malen salvia lees. Ik dacht ook altijd dat dit een heel heftig stofje was. Uiteindelijk toch een keer de knoop doorgehakt en x40 extract gehaald. Pijpje vol gedaan. En ik werd alleen maar een soort van stoned. Niet onprettig maar het viel nogal tegen zeg maar. Ik dacht echt in een soort keta of dmt trip te komen. Heeft de smartshop mij meuk verkocht ofso?
Met een goede dosis Salvia ben je echt meer dan stoned.
Mensen (waaronder mezelf) wanen zich een object in een compleet andere realiteit.