#1
Speed is meestal wel wat agressiever voor de neus dan cocaĆÆne ja. Maar als je goed zuivere speed hebt dan is dat vaak niet zo'n issue. Ik weet ook niet hoe je snuift, maar let op dat je de neusslijmvliezen niet per ongeluk kapot maakt door met een buisje of sleutel de neus in te gaan. Daarom kan je het best voor een paar euro een snuifbuisje kopen. Je kan dan makkelijk de bolle kant tegen je neus zetten zodat je niks beschadigt.eerste lijn(tje) 15 minuten geleden gesnoven.. de tering wat brandt dat spul! meer dan de ket en coke die ik heb gedaan. goed teken? geen idee, voel me in ieder geval iets vlugger en iets wat zweverig in me hoofd. smaak ook verschrikkelijk! probeer het een beetje weg te spoelen met een blikje redbullš wil iedereen die me geholpen heeft met mijn vragen enorm bedanken, toch fijn om van de ervaren (speed) gebruikers te horen wat wel en niet verstandig is.
groetjess
