Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer speed! ervaren en verstandigen speed gebruikers, ik heb jullie nodig!

Eerste keer speed! ervaren en verstandigen speed gebruikers, ik heb jullie nodig!

52 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Greenrwk zei:
is het dan ook zoals bij de meeste andere middelen dat het wat meer tijd nodig heeft voor ik effect voel? niet dat ik ineens na 20 minuten maar nog een bommetje neem😉
Klik om te vergroten...
Het duurt een half uur voordat je de eerste effecten voelt, en ongeveer een uur tot anderhalf uur voordat het volledig op snelheid is :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#2
StraffeNeel zei:
Ik was met aceton van de drogist. Klein flesje kost bijna niks. Aceton doe ik met de pep in een glas, dat roer ik een paar minuten goed, dan door een koffiefilter. De dan nog natte pep gooi ik weer in een glas, daar doe ik nog een slok aceton bovenop. Weer roeren en door een koffiefilter. Het glas waar de pep in zat spoel ik nog na door het koffiefilter. Dan filter leegschrapen op een bord en goed verdelen. Af en toe omscheppen en in een klein half uurtje heb je droge gewassen pep. Een kind kan de was doen (echter dat is niet aan te bevelen).
Je wast naast cafeïne ook resten oplosmiddelen eruit, het is sneller droog dan (en minder smerig).
Klik om te vergroten...
heb alleen nagellak remover met aceton in huis😬 speed heb ik nu.. zit vochtig maar ook zeker niet doorweekt in het zakje… toch maar zo snuiven?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Greenrwk zei:
dankjewel voor dit bericht, heb de speed inmiddels in een zakje hier. dealer adverteerde met drooge speed (zullen ze allemaal doen) maar kan me ineens al heel wat meer voorstellen bij vochtige/vieze speed, eigenlijk wat je hier boven beschrijft. de geur is heel uniek en niet bepaald aangenaam. ben het van plan te snuiven heb eigenlijk alleen nagellak remover met aceton erin… lijkt me ook niet dat het daar veel beter mee wordt. heb ook een strip xanax erbij gehaald (nog) niet van plan die in te nemen vandaag/vanavond als ik moeilijk slaap. een nachtje op de blare zitten is wel op zijn plaats denk ik… overigens denk ik ook zonde van de xanax
Klik om te vergroten...
Ja benzo's en stimulanten zijn best wel een valkuil omdat ze elkaars bijwerkingen bestrijden, maar daarmee ook elkaars problemen enorm ondersteunen. Zeker alprazolam kan best nare ontwenningsverschijnselen veroorzaken.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#4
Greenrwk zei:
heb alleen nagellak remover met aceton in huis😬 speed heb ik nu.. zit vochtig maar ook zeker niet doorweekt in het zakje… toch maar zo snuiven?
Klik om te vergroten...
Gewoon even op een bordje op de radiator laten drogen 10 minuten
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Greenrwk zei:
heb alleen nagellak remover met aceton in huis😬 speed heb ik nu.. zit vochtig maar ook zeker niet doorweekt in het zakje… toch maar zo snuiven?
Klik om te vergroten...
Warm even een bord op in de magnetron (met een klein uitgesmeerd druppeltje water erop) of in de oven. Leg de speed even een kwartiertje op dat warme bord. Dat is meestal genoeg om de oplosmiddelen eruit te verdampen. Natte speed nooit snuiven of bommen. De oplosmiddelen zijn echt heel giftig.
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb de speed voor me liggen.. zijn eigenlijk meer allemaal kleine klontjes. nu proberen fijn te krijgen en snuiven dan maar? bommetje gaat m niet worden helaas geen vloeitjes kunnen vinden
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Greenrwk zei:
een nachtje op de blare zitten is wel op zijn plaats denk ik…
Klik om te vergroten...
Heel goed idee, gewoon jezelf een beetje vermannen. Vannacht slaap je zo toch niet, maar denk even strategisch wanneer dan wel. Trek daar 12 - 14h af en dat is de grens van stoppen. Let op dat je niet te lang doorgaat.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Greenrwk zei:
heb alleen nagellak remover met aceton in huis😬 speed heb ik nu.. zit vochtig maar ook zeker niet doorweekt in het zakje… toch maar zo snuiven?
Klik om te vergroten...
Ja, of je moet nog even langs de winkel.
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Warm even een bord op in de magnetron (met een klein uitgesmeerd druppeltje water erop) of in de oven. Leg de speed even een kwartiertje op dat warme bord. Dat is meestal genoeg om de oplosmiddelen eruit te verdampen. Natte speed nooit snuiven of bommen. De oplosmiddelen zijn echt heel giftig.
Klik om te vergroten...
pfiew net op tijd! oke zal dit dan maar even doen.. wordt gewooon ff experimenteren
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#10
StraffeNeel zei:
Heel goed idee, gewoon jezelf een beetje vermannen. Vannacht slaap je zo toch niet, maar denk even strategisch wanneer dan wel. Trek daar 12 - 14h af en dat is de grens van stoppen. Let op dat je niet te lang doorgaat.
Klik om te vergroten...
vannacht slapen wordt m inderdaad niet denk ik… ik zal gewoon een duidelijk grens trekken wanneer ik stop. desnoods weggooien daarna
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#11
StraffeNeel zei:
Ja, of je moet nog even langs de winkel.
Klik om te vergroten...
ik probeer maar even de bord in oven methode… geen zin om weer nuchter hele fietstocht te gaan maken😅 dankjewel voor de tips iig!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Greenrwk zei:
pfiew net op tijd! oke zal dit dan maar even doen.. wordt gewooon ff experimenteren
Klik om te vergroten...
Sowieso kun je dan ook even een scheermesje pakken (liever geen pinpas) om de speed wat fijner te hakken. Dat is vaak ook nodig om te voorkomen dat er brokken in je neus blijven hangen die niet worden opgenomen.
Greenrwk zei:
vannacht slapen wordt m inderdaad niet denk ik… ik zal gewoon een duidelijk grens trekken wanneer ik stop. desnoods weggooien daarna
Klik om te vergroten...
Ik denk ook niet dat slapen gaat lukken vannacht.

Wat ik vaak doe is dat ik met mezelf afspreek dat ik om 06.00 uur 's ochtends stop met gebruiken. Dan heb ik tot 18.00 uur om de speed uit te laten werken. Dan moet ik nog even volhouden tot 20.00 of 21:00 uur voordat ik van mezelf mag slapen. Maar tegen die tijd gaat het slapen wel, en heb ik niet ook nog eens mijn ritme verneukt.
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Sowieso kun je dan ook even een scheermesje pakken (liever geen pinpas) om de speed wat fijner te hakken. Dat is vaak ook nodig om te voorkomen dat er brokken in je neus blijven hangen die niet worden opgenomen.

Ik denk ook niet dat slapen gaat lukken vannacht.

Wat ik vaak doe is dat ik met mezelf afspreek dat ik om 06.00 uur 's ochtends stop met gebruiken. Dan heb ik tot 18.00 uur om de speed uit te laten werken. Dan moet ik nog even volhouden tot 20.00 of 21:00 uur voordat ik van mezelf mag slapen. Maar tegen die tijd gaat het slapen wel, en heb ik niet ook nog eens mijn ritme verneukt.
Klik om te vergroten...
heb het even met een klein scheermesje fijn gemaakt ligt nu op een heet bord. ff roken daarna kijken of t wat beter is. wat betreft een grens trekken en tegen mezelf zeggen daarna niet meer gebruiken is een lastige voor mij maar 6 uur lijkt me een prima grens. heel veel te doen heb ik snachts eigenlijk niet in huis aangezien er andere zijn die wel willen slapen😬 stil op de bank zitten wordt ook zo saai… we gaan het meemaken! ontzettend bedankt in ieder geval!!!
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#14
eerste lijn(tje) 15 minuten geleden gesnoven.. de tering wat brandt dat spul! meer dan de ket en coke die ik heb gedaan. goed teken? geen idee, voel me in ieder geval iets vlugger en iets wat zweverig in me hoofd. smaak ook verschrikkelijk! probeer het een beetje weg te spoelen met een blikje redbull👍 wil iedereen die me geholpen heeft met mijn vragen enorm bedanken, toch fijn om van de ervaren (speed) gebruikers te horen wat wel en niet verstandig is.

groetjess
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#15
Veel plezier! Ik hoop dat je een leuke avond en nacht hebt :)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Greenrwk zei:
eerste lijn(tje) 15 minuten geleden gesnoven.. de tering wat brandt dat spul! meer dan de ket en coke die ik heb gedaan. goed teken? geen idee, voel me in ieder geval iets vlugger en iets wat zweverig in me hoofd. smaak ook verschrikkelijk! probeer het een beetje weg te spoelen met een blikje redbull👍 wil iedereen die me geholpen heeft met mijn vragen enorm bedanken, toch fijn om van de ervaren (speed) gebruikers te horen wat wel en niet verstandig is.

groetjess
Klik om te vergroten...
Speed is meestal wel wat agressiever voor de neus dan cocaïne ja. Maar als je goed zuivere speed hebt dan is dat vaak niet zo'n issue. Ik weet ook niet hoe je snuift, maar let op dat je de neusslijmvliezen niet per ongeluk kapot maakt door met een buisje of sleutel de neus in te gaan. Daarom kan je het best voor een paar euro een snuifbuisje kopen. Je kan dan makkelijk de bolle kant tegen je neus zetten zodat je niks beschadigt.
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Speed is meestal wel wat agressiever voor de neus dan cocaïne ja. Maar als je goed zuivere speed hebt dan is dat vaak niet zo'n issue. Ik weet ook niet hoe je snuift, maar let op dat je de neusslijmvliezen niet per ongeluk kapot maakt door met een buisje of sleutel de neus in te gaan. Daarom kan je het best voor een paar euro een snuifbuisje kopen. Je kan dan makkelijk de bolle kant tegen je neus zetten zodat je niks beschadigt.
Klik om te vergroten...
oh daar moet ik ook nog opletten hoe ik snuif haha.. gewoon met een leeg pen huls niet te diep in me neus. is dit heelveel anders of slechter dan een speciaal “snuifbuisje”?image.jpg
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Greenrwk zei:
oh daar moet ik ook nog opletten hoe ik snuif haha.. gewoon met een leeg pen huls niet te diep in me neus. is dit heelveel anders of slechter dan een speciaal “snuifbuisje”?Bekijk bijlage 57263
Klik om te vergroten...
Het zou indd wat slechter voor de neus zijn dan een echte snuifbuis, maar ik zie ook wel dat je m al vaker hebt gebruikt:tearsofjoy:.
Zelf probeer ik altijd elke keer een schoon snuifbuisje te maken van papier ofzo, gebruikt hem dan ook een avond en dan kan je m lekker weggooien.
Hoe voel je je ondertussen?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Het duurt een half uur voordat je de eerste effecten voelt, en ongeveer een uur tot anderhalf uur voordat het volledig op snelheid is :wink:
Klik om te vergroten...
Afhankelijk van wat je gegeten hebt en of je überhaupt gegeten hebt bij een redose.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het enige nadeel aan speed is de (te) lange nastimulatie.

Ik maakte vaak de fout door mij in de 12u nastimulatie te beginnen vervelen en steeds bij te nemen. 🤪
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."