#1
haha inderdaad mijn standaard snuif ābuisjeā werkt topšHet zou indd wat slechter voor de neus zijn dan een echte snuifbuis, maar ik zie ook wel dat je m al vaker hebt gebruikt.
Zelf probeer ik altijd elke keer een schoon snuifbuisje te maken van papier ofzo, gebruikt hem dan ook een avond en dan kan je m lekker weggooien.
Hoe voel je je ondertussen?
ik weet niet zo goed wat ik precies moet voelen maar ben er eigenlijk totaal niet van onder de indruk⦠voel me niet euforisch, echt opgepept zoals coke of wat waazig, en heb toch al aardig wat lijnen genomen ook wat dikkere! verder eigenlijk de meest gore smaak in mn mondā¦
ik heb add ik heb ergens voorbij zien komen dat het een iets andere werking kan hebben op mensen met add/hd. (inprincipe is de medicatie die een add/hder slikt ook een vorm van amfetamine). voel eigenlijk meer een beetje een leegte in mn hoofd, enigszins vergelijkbaar met de medicatie.
zijn er andere add/hders die ervaring hebben met speed?
wat denken jullie, zal het hier mee te maken kunnen hebben of gewoon ontzettend slechte speed gekocht?? combinatie van beide kan ook natuurlijk š
erg jammer! voel me opgepept genoeg om niet te slapen maar helaas geen bijzondere of leuke ervaring van gehad⦠ik geloof ook niet dat dit de ECHTE speed ervaring is.
benieuwd wat jullie allemaal denkenā¦