Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer speed! ervaren en verstandigen speed gebruikers, ik heb jullie nodig!

Eerste keer speed! ervaren en verstandigen speed gebruikers, ik heb jullie nodig!

52 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gelato43 zei:
Het zou indd wat slechter voor de neus zijn dan een echte snuifbuis, maar ik zie ook wel dat je m al vaker hebt gebruikt:tearsofjoy:.
Zelf probeer ik altijd elke keer een schoon snuifbuisje te maken van papier ofzo, gebruikt hem dan ook een avond en dan kan je m lekker weggooien.
Hoe voel je je ondertussen?
Klik om te vergroten...
haha inderdaad mijn standaard snuif ā€œbuisjeā€ werkt topšŸ‘
ik weet niet zo goed wat ik precies moet voelen maar ben er eigenlijk totaal niet van onder de indruk… voel me niet euforisch, echt opgepept zoals coke of wat waazig, en heb toch al aardig wat lijnen genomen ook wat dikkere! verder eigenlijk de meest gore smaak in mn mond…
ik heb add ik heb ergens voorbij zien komen dat het een iets andere werking kan hebben op mensen met add/hd. (inprincipe is de medicatie die een add/hder slikt ook een vorm van amfetamine). voel eigenlijk meer een beetje een leegte in mn hoofd, enigszins vergelijkbaar met de medicatie.

zijn er andere add/hders die ervaring hebben met speed?

wat denken jullie, zal het hier mee te maken kunnen hebben of gewoon ontzettend slechte speed gekocht?? combinatie van beide kan ook natuurlijk šŸ˜‰

erg jammer! voel me opgepept genoeg om niet te slapen maar helaas geen bijzondere of leuke ervaring van gehad… ik geloof ook niet dat dit de ECHTE speed ervaring is.

benieuwd wat jullie allemaal denken…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Greenrwk zei:
haha inderdaad mijn standaard snuif ā€œbuisjeā€ werkt topšŸ‘
ik weet niet zo goed wat ik precies moet voelen maar ben er eigenlijk totaal niet van onder de indruk… voel me niet euforisch, echt opgepept zoals coke of wat waazig, en heb toch al aardig wat lijnen genomen ook wat dikkere! verder eigenlijk de meest gore smaak in mn mond…
ik heb add ik heb ergens voorbij zien komen dat het een iets andere werking kan hebben op mensen met add/hd. (inprincipe is de medicatie die een add/hder slikt ook een vorm van amfetamine). voel eigenlijk meer een beetje een leegte in mn hoofd, enigszins vergelijkbaar met de medicatie.

zijn er andere add/hders die ervaring hebben met speed?

wat denken jullie, zal het hier mee te maken kunnen hebben of gewoon ontzettend slechte speed gekocht?? combinatie van beide kan ook natuurlijk šŸ˜‰

erg jammer! voel me opgepept genoeg om niet te slapen maar helaas geen bijzondere of leuke ervaring van gehad… ik geloof ook niet dat dit de ECHTE speed ervaring is.

benieuwd wat jullie allemaal denken…
Klik om te vergroten...
Speed is imo ook maar saai.


Ik gebruikte het eerder productief dan recreatief.
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Speed is imo ook maar saai.


Ik gebruikte het eerder productief dan recreatief.
Klik om te vergroten...
misschien toch verkeerde verwachtingen gesteld, als dit het is valt het me zwaar tegen…
doe mij maar een lekker ketje of een benzo daar vind ik meer aan
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Greenrwk zei:
ik probeer maar even de bord in oven methode… geen zin om weer nuchter hele fietstocht te gaan makenšŸ˜… dankjewel voor de tips iig!
Klik om te vergroten...
als het goede speed is, dan zou je dit juist een super goed idee vinden (om naar de winkel te fietsen)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Greenrwk zei:
haha inderdaad mijn standaard snuif ā€œbuisjeā€ werkt topšŸ‘
ik weet niet zo goed wat ik precies moet voelen maar ben er eigenlijk totaal niet van onder de indruk… voel me niet euforisch, echt opgepept zoals coke of wat waazig, en heb toch al aardig wat lijnen genomen ook wat dikkere! verder eigenlijk de meest gore smaak in mn mond…
ik heb add ik heb ergens voorbij zien komen dat het een iets andere werking kan hebben op mensen met add/hd. (inprincipe is de medicatie die een add/hder slikt ook een vorm van amfetamine). voel eigenlijk meer een beetje een leegte in mn hoofd, enigszins vergelijkbaar met de medicatie.

zijn er andere add/hders die ervaring hebben met speed?

wat denken jullie, zal het hier mee te maken kunnen hebben of gewoon ontzettend slechte speed gekocht?? combinatie van beide kan ook natuurlijk šŸ˜‰

erg jammer! voel me opgepept genoeg om niet te slapen maar helaas geen bijzondere of leuke ervaring van gehad… ik geloof ook niet dat dit de ECHTE speed ervaring is.

benieuwd wat jullie allemaal denken…
Klik om te vergroten...
Ik vind coke eerder saai omdat je daar haast niks van merkt, behalve dan in je gedrag als je erover gaat nadenken. Van speed krijg je nog wel een lichamelijke rush, vergelijkbaar met het 'vallende' gevoel wat je kan hebben in een achtbaan als die snel naar beneden raast.
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Ik vind coke eerder saai omdat je daar haast niks van merkt, behalve dan in je gedrag als je erover gaat nadenken. Van speed krijg je nog wel een lichamelijke rush, vergelijkbaar met het 'vallende' gevoel wat je kan hebben in een achtbaan als die snel naar beneden raast.
Klik om te vergroten...
jammer weer, gewoon de meest slechtste speed gekocht dan… had die hele ā€œgramā€ in een nachtje op geen idee of dit normaal is bij speed maar voeldee er helemaal NIKS van… bijhalve dat ik niet kon slapen en wat meer gefocust kon gamen🤣
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Greenrwk zei:
jammer weer, gewoon de meest slechtste speed gekocht dan… had die hele ā€œgramā€ in een nachtje op geen idee of dit normaal is bij speed maar voeldee er helemaal NIKS van… bijhalve dat ik niet kon slapen en wat meer gefocust kon gamen🤣
Klik om te vergroten...
Een hele gram is wel veel. Maar vaak is speed flink versneden ja, en krijg je ook geen vollr gram. Ik denk dat je wel wat voelde maar dat je meer had verwacht. Getuige het niet kunnen slapen en de hyperfocus op gamen.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo'n goedkope drug en nog versnijden ook. Jammer soms haha.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Raver zei:
Zo'n goedkope drug en nog versnijden ook. Jammer soms haha.
Klik om te vergroten...
Ja ik snap dat ook nooit. Ik heb ook wel eens geprobeerd om te zeggen dat ik gewoon wil betalen voor zuivere speed hoor. Als het 20-30 euro kost voor een volle en zuivere gram. Prima. Hoor je mij niet over klagen. Dat is alsnog goedkoop want met zo'n gram kan je echt lang doen. Maarja. Kennelijk verkoopt bullshit beter.
j
jonnaownsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Greenrwk zei:
jammer weer, gewoon de meest slechtste speed gekocht dan… had die hele ā€œgramā€ in een nachtje op geen idee of dit normaal is bij speed maar voeldee er helemaal NIKS van… bijhalve dat ik niet kon slapen en wat meer gefocust kon gamen🤣
Klik om te vergroten...
dan moet het echt troep geweest zijn ja als het je eerste keer is zou je toch wel super strak moeten gestaan hebben en heel hoge motivatie gehad hebben om de anders meest saaie dingeg bv kuisen, leren plots heel interessant zijn haha vroeger gamde ik er een paar dagen op en dan is de focus unreal precies alsof je in de tv zelf zit
j
jonnaownsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Ja ik snap dat ook nooit. Ik heb ook wel eens geprobeerd om te zeggen dat ik gewoon wil betalen voor zuivere speed hoor. Als het 20-30 euro kost voor een volle en zuivere gram. Prima. Hoor je mij niet over klagen. Dat is alsnog goedkoop want met zo'n gram kan je echt lang doen. Maarja. Kennelijk verkoopt bullshit beter.
Klik om te vergroten...
idd zo ben ik ook
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed is heel leuk, zeker icm een g'tje. Maar ook zonder is het top.

Ik doe het echter niet meer want ik heb er vervelende katers van. Tussen 20 en 30 jaar had ik dat nooit, maar nu ik de 35 ben gepasseerd worden ze alsmaar erger.

Ik weet nog de eerste keer dat ik pep heb gebruikt. We hadden capsules gevuld. Was heel erg leuk maar we hebben veel te vroeg geredosed. Niet dat we er last van hadden, maar het was niet nodig geweest zo snel. Voor de rest zou ik je adviseren te beginnen met niet meer dan een gemiddelde dosis. Dan kan er weinig fout gaan. Slapen kun je wel vergeten (hence de kater).
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Ja ik snap dat ook nooit. Ik heb ook wel eens geprobeerd om te zeggen dat ik gewoon wil betalen voor zuivere speed hoor. Als het 20-30 euro kost voor een volle en zuivere gram. Prima. Hoor je mij niet over klagen. Dat is alsnog goedkoop want met zo'n gram kan je echt lang doen. Maarja. Kennelijk verkoopt bullshit beter.
Klik om te vergroten...
wat mij altijd opvalt is dat er met name wordt versneden in tijden van schaarste van de A-olie. Een jaar geleden was het eventjes zo schaars dat de enige manier om een partij te kopen, was door middel van het hoogste bod doen. Maar dat is op het moment niet meer het geval. (die gram waar je 20-30 euro voor wilde betalen, wordt nu geproduceerd voor de prijs van 7 kikkertjes (die groen/gele snoepjes van 5 cent van vroeger). Althans zo is het mij uitgelegd, door enkele koks. Een nieuw probleem wat is ontstaan, wat de prijs opdrijft, is de verkrijgbaarheid van zwavelzuur, omdat alleen nog maar 15% oplossingen verkocht mogen worden. Dit heeft er tot gezorgd dat prijs voor veel mensen 25x duurder is geworden, althans dat is wat diverse opkloppers mij verteld hebben.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."