Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je meest trieste/beschamende junk moment?

Wat is je meest trieste/beschamende junk moment?

79 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
G
GhbontwenningLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha dit herken ik zo erg.
7 dealers berichten sturen en vervolgens iemand teveel per 3mmc gram betalen om het toch maar te kunnen hebben. Of zakje in de prullebak gooien en vervolgens twee zakken door spitten. Pff wat beschamend is het toch allemaal ook. Heb het nooit met een drugs gehad behalve 3mmc. Dat spul fucked zo erg met je.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beta ketones uit de prullenbak halen en opsnuiven (eerst opzettelijk in zakjes weggooien omdat ik "toch niet meer ga doen") lol
Een poeder die ik in mijn drugs kastje heb gevonden spuiten
Tijdens een pyrros+benzo binge, acid aan de kinderen uit mijn wijk uitdelen (gratis, dus ben ook een beetje trots op)
Restjes op de vloer/tapijt zoeken is voor me niet zo erg, doe ik ook als vrienden bij zijn. Ze zitten aan een online casino, ik fix die laatste kruimelijntje voor me 🤤

Maar top1 is mijn vriendin in slaap brengen (ze slaapt altijd vroeg, ik laat), kapot snuiven (b-k) en tot in de ochtend rukken. Daarna doen alsof ik slaap, zij werken, ik nog wat uurtjes aan die wormpje zitten.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3

Mijn meest trieste moment?

Toegeven aan de allereerste lijn.
Had ik het geweten : NOOIT 🤷‍♂️🤦‍♂️
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga er ook heel slecht op wanneer ik na een nachtje doorhalen wakker word en al die appjes naar 86 dealers zie om te zien of ze nog actief zijn. (en dat dus blijkbaar niet waren)
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ghbontwenning zei:
Haha dit herken ik zo erg.
7 dealers berichten sturen en vervolgens iemand teveel 3mmc gram betalen om het toch maar te kunnen hebben.
Klik om te vergroten...
Prijzen noemen is niet de bedoeling. Beter pas je het aan voor de mods het zien.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja hallo dat zijn geen momenten dat zijn fases🤣
G
GhbontwenningLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Prijzen noemen is niet de bedoeling. Beter pas je het aan voor de mods het zien.
Klik om te vergroten...
Bedankt, had het even niet door.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had twee gram NEP besteld, en ik ging er veel te snel mee. Elk half uur een lijntje, en op een gegeven moment begon het onprettig te worden maar de cravings bleven. Ik gooide de gram die nog over was in mijn volle vuilnisbak om me er van te weerhouden nog meer te gebruiken en nog strakker te staan. Maar jullie raden het al, na een uurtje of twee op bed begonnen de cravings weer terug te keren omdat ik wat opknapte doordat de NEP weer wat was uitgewerkt. Ik pakte een nieuwe vuilniszak en pakte stuk voor stuk de volle vuilniszak uit totdat er op de bodem van de vuilniszak een bergje NEP lag dat ik er met een lepel uitschepte en opgebruikte.

Na dit voorval is het nog wel eens voorgekomen dat ik tijdens gebruik van de drugs begon te balen, maar ik had toch mijn les geleerd en spoelde altijd alles door de WC. Later altijd spijt van maar in ieder geval niet weer met m'n junkenhoofd de vuilnisbak leeggeplukt.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
dupont zei:
Ik had twee gram NEP besteld, en ik ging er veel te snel mee. Elk half uur een lijntje, en op een gegeven moment begon het onprettig te worden maar de cravings bleven. Ik gooide de gram die nog over was in mijn volle vuilnisbak om me er van te weerhouden nog meer te gebruiken en nog strakker te staan. Maar jullie raden het al, na een uurtje of twee op bed begonnen de cravings weer terug te keren omdat ik wat opknapte doordat de NEP weer wat was uitgewerkt. Ik pakte een nieuwe vuilniszak en pakte stuk voor stuk de volle vuilniszak uit totdat er op de bodem van de vuilniszak een bergje NEP lag dat ik er met een lepel uitschepte en opgebruikte.

Na dit voorval is het nog wel eens voorgekomen dat ik tijdens gebruik van de drugs begon te balen, maar ik had toch mijn les geleerd en spoelde altijd alles door de WC. Later altijd spijt van maar in ieder geval niet weer met m'n junkenhoofd de vuilnisbak leeggeplukt.
Klik om te vergroten...
Nep werkt 1.5/2 uur,
Met elke uren na stimulatie en elke redose is dat langer en vervelender. Een dosis is 20-30 mg voor common ongv en dan 2 gram en elk half uur is gewoon niet handig en heeft niks te maken met dat het kut spul is maar dat je het neemt als coke maar je een potente minstens 1.5 keer zo lang qua werking als coke neemt elk half uur op wss te hoge dossisen en redosen heeft geen zin na een gram dus dat is ook niet heel gek.

Lees je ff in op zowel :
Psychonautwiki
Tripsit
En lees tenminste 20 tot 40 Reddit posts om achter achter gebruikers en hun ervaringen te komen.

Ik heb een stim tolerantie van een crack junk en ik zou niet eens 1 gram erdoorheen krijgen in een setting laat staan zonder benzos en elk half uur en dan nog eens 2 gram.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Coke van de grond gelikt
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
AlteredState5862 zei:
Coke van de grond gelikt
Klik om te vergroten...
Ik zie dat toch nog weleens voorbij komen dat men restjes coke oraal neemt.

Werkt dit überhaupt?
Ik heb het echt nog nooit geprobeerd.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Ik zie dat toch nog weleens voorbij komen dat men restjes coke oraal neemt.

Werkt dit überhaupt?
Ik heb het echt nog nooit geprobeerd.
Klik om te vergroten...
ja en nee,
het werkt wel wat we de drip noemen komt in je maag en geeft ook effect maar milder en werkt trager.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Apotheker zei:
nee
Klik om te vergroten...
Day werkt zeker wel maar verwaarloosbaar.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Day werkt zeker wel maar verwaarloosbaar.
Klik om te vergroten...
aangepast :wink: knapperd
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#15
De meest trieste junk moment moet nog bij mij komen.
Maar onder invloed doe ik regelmatig stomme dingen zoals:
Impulsief kittens online kopen, gelijk betalen en dan 2 dageb later naar Berlijn om deze kittens te ophalen .
Trip naar Londen boeken. Out of the blue.
Kaartjes naar Awakenings festival voor alle dagen kopen incl verblijf plek. Op zich had ik andere plannen voor dat geld maar te laat.
Mijn exen erotische foto’s opsturen met lieve groetjes en andere onleesbare woorden ( extasy taal).
Zonder kleren om 3-4 am op straat 100 m rennen met de andere 5 idioten- we maakten een wedstrijd . Gelukkig geen politie gezien. Ik was de eerste. Trots!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Ik zie dat toch nog weleens voorbij komen dat men restjes coke oraal neemt.

Werkt dit überhaupt?
Ik heb het echt nog nooit geprobeerd.
Klik om te vergroten...
Het verdooft je bek ook gewoon lekka, ik stop het vaak op mn lippen of tandvlees en dan voel ik me een uurtje Monica Geuze, its great😗
(JA JA verdovende effect duidt of op tering goeie coke of op versneden rotzooi en het op mn tandvlees smeren is slecht voor mn tanden, thanks allemaal maar boeie)
S
SpeedPietLid
01-01-2024, 00:00
#17
JavelinBayraktar zei:
De meest trieste junk moment moet nog bij mij komen.
Maar onder invloed doe ik regelmatig stomme dingen zoals:
Impulsief kittens online kopen, gelijk betalen en dan 2 dageb later naar Berlijn om deze kittens te ophalen .
Trip naar Londen boeken. Out of the blue.
Kaartjes naar Awakenings festival voor alle dagen kopen incl verblijf plek. Op zich had ik andere plannen voor dat geld maar te laat.
Mijn exen erotische foto’s opsturen met lieve groetjes en andere onleesbare woorden ( extasy taal).
Zonder kleren om 3-4 am op straat 100 m rennen met de andere 5 idioten- we maakten een wedstrijd . Gelukkig geen politie gezien. Ik was de eerste. Trots!
Klik om te vergroten...
dit zijn mooie verhalen
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
JavelinBayraktar zei:
En mooie kittens
Klik om te vergroten...
Noorse boskat? Maine coone?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zanza zei:
Noorse boskat? Maine coone?
Klik om te vergroten...
Maine coons. Ik heb al 1 van 7 jaar oud en was niet van plan een anderen te kopen maar wel een uit Oekraïne adopteren. Ik wist wel welke kat het moest worden maar door bepaalde omstandigheden bleef hij in Kiev. Deze 2 zag ik zeer toevallig op fb, zij zijn ook uit Oekraïne (Kramatorsk) en vluchtte samen met hun baasje en nog 5 katten. Zij woonden in een kamer in Warsaw en hadden niet zoveel geld meer. Dus ik heb deze 2 kittens gekocht. De volgende dag had ik weer “ wat heb ik gedaan??” Maar achteraf geen spijt. Super leuke beestjes
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Op je hurken zoeken naar een stukje 3-mmc in het tapijt, die heb ik ook gehad. Dan voel je je intens verdrietig en zielig. En dat ben je op dat moment ook. Maar het is vaak een wake up call. Ik dank dat moment omdat het me gebracht heeft waar ik nu ben. Ik heb die shit niet meer aangeraakt.
Klik om te vergroten...
Herkenbaar. 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."