Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat trouwens ook een optie is bedenk ik me nu net. Vanavond wel goed drinken en te slapen daarop. En dan als je wakker word weer verder te gaan op de G. Waardoor je een G dosering extra hebt omdat je een paar uur extra geslapen hebt gegaan door de drank. En dan naar die arts gaan. Want die eerste paar uur G afkick is echt fucking vreselijk. Ik kon daarmee niet naar buiten."
"De tijd waarop je aan de GHB zit zal het zoiezo niet levensgevaarlijk worden, maar het is wel klote. Ik zal niet nu al gaan drinken want dan ga je je alleen maar kutter voelen later, en ga je daalek out tijdens g als je net verkeerde dosering neemt. Ik zal gewoon je huidige dosering blijven dan blijf je teminste mentaal goed en ben je daalek wel ready. Inplaatst van dat je er al helemaal klote in gaat. En zodra je op je laatste zit gewoon ff snel wat erin gooien. Zodat je deze nacht slaapt. En dan wat drank ready hebben voor als je wakker word. Kijk beetje hoe je je voelt als je wakker word misschien is ‘t ergste al voorbij. Ligt er ook aan hoelang je slaapt natuurlijk."
"Heel veel succes! En fijn dat het nu beter gaat. Ff doorzetten je kan het."
"Heel interessant dit allemaal! Bedankt voor beide inputs"
"Bedankt voor alle reacties! Ben er inmiddels helemaal vanaf. Fijn dat ik geluk heb gehad. Ondanks dat het heerlijk is. Voor mij nooit meer.."
"Goedemiddag, ik heb laatst 6 weken aan de GHB gezeten dit was mijn twee binge met in het begin wel eens pauzes van 12 uur maar laatste maand kon ik niet meer slapen dus toen moest het maar 24/7 worden. Elke keer als ik niks nam werd ik ontzettend ongerust echt verschrikkelijk. Laatst bleek mijn dealer geen GHB opeens meer te hebben. Even tussen door ik gebruikte ongeveer tussen de 4.6ml per 2-3 uur. Dus ik moest gaan afkicken. Ik heb voor het slapen gaan anderhalve fles wijn leeg gedronken ben gaan slapen heb toen 2x 1mg xanax genomen zonder tolerantie ondanks dat ik het eerst probeerde met 0.5mg maar dat werkte niet. Voor het slapen 2.5mg xanax nog eens. Toen werd ik om 6 uur weer heel vaag en paniekerig wakker. Gelijk een hele xanax bar erbij. En die dag daarna nog wat xanax geslikt en ben nu op de derde dag. Heb vanochtend nog 1mg geslikt maar nu nergens meer last van.. hoe kan dit? Edit: Ik gebruikte ook af en toe pep tijdens de binge en toen heb ik grotere ghb doseringen genomen. En een ding weet ik iniedergeval zeker! Voor mij nooit meer GHB. Eerste binge alleen beetje last van zenuwen cold turkey maar dit was vreselijk. Gelukkig hielp de alcohol en xanax."
"Zeker weten! Sauna is altijd goed om te ontgiften en genoeg drinken ervoor en erna."
"Pleuny zei: Kan nooit tegen sauna, veel te benauwd . Een keer aan de keta gedaan en toen ging het helemaal mis 😅 Klik om te vergroten... Haha ja dat moet je ook niet met keta doen! 😜 Ik heb ooit een keer perongeluk een punt ket ipv 3mmc genomen op een afterparty. Was al een tijdje bezig dus de punten waren inmiddels behoorlijk groot. En sinds dien nooit meer ket gedaan. Ben niet bad gegaan maar ik keek naar het raam en dacht dat ik de hemel zag (de zon was net aan het opkomen door het witte doorzichtige gordijn) Voor sommige zou dit vast een leuke ervaring geweest zijn maar ik hou van controle dus ket is niet echt mijn drug."
"De Dunne zei: Sauna is niet altijd goed. Als je gezond bent en niet uitgedroogd door bv drugsgebruik is het gezond en HEERLIJK! Maar heb je bv longontsteking moet je absoluut NIET naar de sauna gaan of lang in een vochtige/warme omgeving gaan. Droge niet té warme sauna kan wel maar Turkse stoombaden niet. En vaak is het gehele sauna gedeelte, dus de openbare ruimtes (tussen de sauna’s en zwembaden) ook erg vochtig. Ik heb zelf 2x longontsteking gehad, 1x een enkele en 1x een dubbele. Huisarts en een kennis die fysiotherapeute is zeiden dat dat heel slecht is. Bij ontstekingen aan lage luchtwegen. Kan er op internet niets ober vinden. Wel dat DROGE sauna’s goed zijn voor mensen met astma en nv copd. Infra rood sauna kan altijd. Just saying. Klik om te vergroten... In dat geval raad ik een zout grot / kamer aan. Blijkt heel goed te zijn voor je longen ook tegen COPD. Een familie lid heeft COPD en die heeft daar heel veel baat bij."
"Lege capsules maat 0 om zelf te vullen ! lege capsules om zelf te vullen www.heliosholland.com zelfde maat en staat bij 100mg 0.1g"