#1
Dat is een hele hoge dosis. De slapeloosheid die je terugkrijgt wordt alleen maar erger als je meer Benzo's neemt, je bouwt gewennig en tolerantie op, en het zal nog moeilijker worden om er vanaf te komen. Maar volgens mij zijn dit soort adviezen al meerdere malen gegeven in deze thread en lijken ze aan dovemansoren gericht. Bespreek maar met je huisarts of de POH-GGZ of het slim is wat je plannen zijn.Laatste keer was donderdag. Me hoofd zit gewoon vol waardoor ik niet kan ontspannen. Gedachtes blijven maar gaan. Heb ze nu niet bij de hand. Maar heb morgen mijn eerste gesprek met Poh ggz. Wil vnv of straks eig wel 2.5mg bramozolam nemen om gewoon weer eens een nacht als een blok te slapen.