Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Angst en rusteloosheid zijn kenmerken van ontwenning van oxycodon en volgens mij startte je deze post omdat je daar veel last van had. Er zal ook een andere aanleiding, vast een hoop aanleidingen zelfs, zijn voor je stress. Maar soms helpt het ook om je even te bedenken 'oh wacht misschien reageer ik hier extra gespannen op omdat ik de na-effecten ervaar'. Ik kan me daar in ieder geval wel mee geruststellen, want dan weet ik ook dat het binnenkort weer minder wordt. Klik om te vergroten... Ik zou sowieso koffie afraden"
"trippymeeuw zei: Haha hoezo? Ik let er wel op. Ik ga het alleen nemen als ik echht niet kan slapen om de stress. Het is 3mg Klik om te vergroten... Ik heb een flinke tolerantie tegen zo n beetje alles. Ik ben een man 1. 85 123kg redelijk fit. Ik heb bromazalam besteld, die zijn 3 mg per stuk. Ik heb een halve genomen, binnen een uur weg en 12 uur heerlijk liggen pitten. ...Geen hele doen is mijn advies 😘"
"DennisD zei: Ik zou sowieso koffie afraden Klik om te vergroten... Koffie sowieso niet doen, al heb ik een hele goede dag ik de zomer, en we gaan ff zitten gezellig op een terrasje. Klinkt goed he, totdat ik 2 slokjes van mijn vaak veel te sterke koffie neem, maar daarbuiten gelaten, ik voel na 3 minuten mijn handen gaan zweten, veel en veel mensen om me heen Ik wil vluchten, dan maar naar het toilet met een paniekaanval. Had ik die koffie en met koffie bedoel ik caffeine niet genomen, dan had ik waarschijnlijk nog een gezellige dag gehad. Mijn punt is 1 heel klein stofje, als je gevoelig bent kan heel je dag verzieken, en ik wens iedereen liefde ♥️"
"trippymeeuw zei: Heb zelf bromazolam besteld. Ben benieuwd Klik om te vergroten... Ik ook al een jaar aan de oxy, vorige week bromazalam binnengekregen, ik ben een flinke vent en kan ook hoop hebben, na een halve heb ik 12 heerlijk geslapen, zelfs met mooie dromen ipv altijd nachtmerries,😍"
"trippymeeuw zei: Maarja wat is een ander alternatief om van stress af te komen. Klik om te vergroten... Lees mijn vorige post, als Je ermee om kan gaan is het gaan probleem, max een halfje in de week, klinkt weinig, maar zelfs ik die alles gewond is slaapt 12 uur. En ook nog een keer met hele fijne dromen haha😘"
"Alle chemicaliën branden als de hel, maakt niet uit welke, enige wat redelijk zacht is, mits je geen wondjes hebt is gewoon goede cocaïne"
"Waarom is dat eigenlijk? Zo'n klein pikkie na gebruik?"
"TheRealKoekert zei: Ik vroeg mij af wat jullie beste en slechtste ervaringen zijn met combineren van drugs. (Drugs combineren brengt extra risicos met zich mee. Maar kan wel leuk zijn als je de juiste stoffen in de juiste verhouding weet te combineren. Wel altijd even googlen of het geen gevaarlijke combinatie is!) Laat ik zelf maar beginnen. Beste ervaringen in willekeurige volgorde: Alcohol met Coke MDMA met Wiet 1P-LSD met Wiet 2C-B met MDMA en Wiet Speed met een klein beetje keta Truffels met 2C-B Nog Proberen: 1P-LSD of AL-LAD met MDMA en Wiet (Lijkt mij echt de ultieme combinatie) Misschien nog proberen: 3-CMC of 3-MMC met 4-HO-MET 3-CMC of 3-MMC met 4-HO-MiPT (Eerst 4-HO-MiPT nog los proberen) 3-CMC of 3-MMC met 5-MeO-MiPT (Eerst 5-MeO-MiPT nog los proberen) Slechtste combinaties: Uhm kan er zo geen opnoemen eigenlijk. Ben meestal niet zo van het combineren behalve wiet dan. En MDMA + Psychedelica. Wel ooit eens goed ziek geworden van Alcohol met Wiet. Maarja wie niet? Vele combinaties zie ik ook het nut niet echt van in. Uppers + Wiet bijvoorbeeld. Of keta + LSD. Of MDMA + Uppers. Benieuwd naar jullie ervaringen. Klik om te vergroten... Gewoon alles op een lepen,watje erin en een spuit voltrekken, gegarandeerd ff plezier🤣"
"4 dagen voor een festival, gewoon gezond eten. Groenten, liefst peulvruchten, zilvervliesrijst en voor de proteïne kip erbij, en nee niet die vette van KFC, maar gewoon Filet je in de grillpan. Veel water s6 gegarandeerd 😉"
"trippymeeuw zei: Hey drugsforum, Ik had een vraag ik ga door een periode met flink veel stress waardoor ik niet kan slapen en continu nadenk. Ik wil via recept een diazepam of lorazepam krijgen om overdag en snachts meer rust te krijgen. Heb de afgelopen dagen veel oxycodon gebruikt. Wat is jullie advies en voor welk medicijn moet ik gaan en hoe heb ik de beste kans op het recept te krijgen? ZOU IEMAND HIER GRAAG EEN GOED ADVIES WILLEN GEVEN? Klik om te vergroten... trippymeeuw zei: Afkicken na 2dag gebruik😂 is pas na een paar weken Klik om te vergroten... Een hele hoop adviezen hier, en ik wil niet zeggen dat de mijne het beste is, het werkt namelijk van persoon tot persoon. Wat voor mij ideaal heeft gewerkt is om heel langzaam 5mg per week van je reguliere medicatie af te halen zodat je lichaam dat niet eens merkt. Hee duurt ff maar succes gegarandeerd en geen nare zieke bijwerkingen"