#1
Ik vermoed dat dit dealerpraatjes 250mg pillen zijn. Zijn ze getest? Zou me niets verbazen als daar bijvoorbeeld 100mg uit komt na een test.
En dus ja, trust issues als het hierom gaat.
En dus ja, trust issues als het hierom gaat.
Begin jaren 90 bijna elk weekend en dan bleef het vaak niet bij 1 pilletje. Uitschieters en soms totaal over de top uit de bocht. Pacman was er niks bij.
Mocht dit het geval zijn dan is mijn veronderstelling dat we hier collectief getuige zijn van de personificatie van een 8e wereldwonder.
Dit geloof ik onmiddelijk ☝️In de gabbercultuur van de jaren '90 was het inderdaad heel gewoon om elke week pillen te nemen. Kan genoeg mensen die dat deden zonder problemen.
Naja we hebben nu ook niet echt andere opties om te testen toch😅Maar niemand ging naar een testcentrum hoor.
Naja we hebben nu ook niet echt andere opties om te testen toch😅
En verder geloof ik ook heulemaal dat er genoeg mensen waren die ongeschonden veel te veel en veel te vaak xtc gebruikten in de jaren 90. Maar inmiddels zijn de risico’s en hoe je die kan beperken wél bekend. En iedereen moet uiteindelijk zelluf weten, maar het is wel onze taak men daarop te wijzen toch?
Jazeker.ik weet niet eens of ze er toen al wel waren die testcentra
Of doen alsof ze geen dip hebben kan ook toch?Mijn vrienden pakken een halfje plus andere middelen vrijwel wekelijks. Ze gaan niet te hard door maar echt vaak. Ze begrijpen mij niet als ik over dip zeik. Ze hebben het nog nooit meegemaakt.
Klopt maar zulke mensen zijn geen 8 wonder, ze bestaan echt wel. Helaas hoor ik niet bijEn verder geloof ik ook heulemaal dat er genoeg mensen waren die ongeschonden veel te veel en veel te vaak xtc gebruikten in de jaren 90. Maar inmiddels zijn de risico’s en hoe je die kan beperken wél bekend. En iedereen moet uiteindelijk zelluf weten, maar het is wel onze taak men daarop te wijzen toch?
nee. Ik ken goed genoeg deze mensen, ze zijn geen kids meer en werken hard, ook zeer actief over t algemeen.Of doen alsof ze geen dip hebben kan ook toch?
Ja vind het zelf wel heeeeeul jammer dat het niet meer op feestjes kan heheh. Maar dat komt door mijn impulsieve aard😂 Voor die testcentra moet je je gebruik toch echt plannen en vooraf inkopen enzeu.Nee ik bedoel ik weet niet eens of ze er toen al wel waren die testcentra, heb nog nooit gehoord dat er in die jaren iemand heen ging. Maar nu is die optie er in ieder geval wel. Ik heb er zelf nooit gebruik van gemaakt, maar in Nederland zijn er nu op zich genoeg mogelijkheden/locaties om je drugs te laten testen als je het wilt.
Jaaaa precies! Mensen zonder dip al helemaal (heb ik bij xtc ook zelden maar bij pep áltijd). Maar ook mensen die zonder gevolgen echt kunnen mísbruiken zullen er zijn… ding is vooral: wil je dat risico zelf.Klopt maar zulke mensen zijn geen 8 wonder, ze bestaan echt wel. Helaas hoor ik niet bij![]()
Jep. Ik kan er uit ervaring over meepraten. Energiehal? Present. Hellraiser? Present. Thunderdome? Present. It? Roxy? La Xala? Awakenings? Present, present, present. Lekker pillen slikken, beetje speed erbij en gáán met die banaan. Daarnaast lekker dagelijks blowen voor meer dan tien jaar. Er zijn vast mensen die mentaal zeer sterk in hun schoenen staan en dat zonder katers kunnen bolwerken (ben je zo iemand, gefeliciteerd, je bent de uitzondering op de regel), maar bij mij heeft dit er toch zeker mede voor gezorgd dat ik nu kamp met een fijne angst- en slaapstoornis. 🥳Valt wel mee hoor. In de gabbercultuur van de jaren '90 was het inderdaad heel gewoon om elke week pillen te nemen. Kan genoeg mensen die dat deden zonder problemen. En toen wist niemand wat over een 3 maanden regel of zoveel miligram per kilo en testen kon soms op een feest ter plekken. Maar niemand ging naar een testcentrum hoor.
Het topic is; geen dip, juist het tegenovergestelde, met uitleg erbij zit je al gauw in de 90s.Vind persoonlijk iig dat we niet te makkelijk xrc misbruik moeten goed praten met “maar dat deden we in de 90s ook!!!!!
+ 1.Ja, zo gaat het als je net begint. Dat verandert hoe langer je gebruikt. De katers worden steeds zwaarder. Met jouw hoge dosissen MDMA en ook nog zo frequent zal dat niet lang duren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."