#1
Voor de mensen die films opzetten bij psychedelica, vinden jullie dit niet veel te druk? Ik heb ooit in de come up van LSD Alice in Wonderland opgezet (normaal één van mijn lievelingsfilms) maar het beïnvloedde de trip echt niet positief, vond het te heftig. Ik zou ook normale muziek teveel gaan missen denk ik, in de periode dat de film opstaat.
Hoe doen jullie dat dan, de film op stil en muziek aan? Puur voor de beelden? Want een verhaal is toch echt niet te volgen, trippend...
Hoe doen jullie dat dan, de film op stil en muziek aan? Puur voor de beelden? Want een verhaal is toch echt niet te volgen, trippend...