#1
Wat ik altijd leuk vind is natuurfilms, je leeft vet hard met die beesten mee en er zit klassieke muziek in dus lekker rustgevend.
Ik had ook een filmpje op YouTube met pink pink muziek en de ruimte maar die is niet meer beschikbaar helaas. Dat was echt mijn alle time favoriete
Jaaaa een natuurfilm wil ik trippend nog wel eens proberen! Planet Earth <3 liefde. (Alleen de brute jaagstukken enzo sla ik dan liever over geloof ik.)