#1
Zeker een aanrader!Aan te raden dus? In 3d wellicht nog gaver ?
In 3D heb ik hem nog niet gezien als ik trip maar ik denk dat je sowieso zal meegetrokken worden in die wereld. Hopelijk komt Avatar 2 in 2021 uit in de cinema want dan ga ik wel een tripmiddel gebruiken.
Ik heb hem wel aan me 12 jaar in 3D gezien met me pa toen hij net uit was en we vinden dat nog altijd de beste 3D film tot nu toe. We praten er nog vaak over hoe goed de film was. Het was een magische ervaring zou je kunnen zeggen