Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe het nu met me gaat

Hoe het nu met me gaat

107 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
goed om te horen
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sniffle88 zei:
Hey bezorgde DF-ers.
Plex heeft zich even gemeld vandaag in een klein groepsgesprek.
Vanwege zn privacy laat ik het verder aan hem of hij hier wat over kwijt wilt of dat hij zich hier gewoon binnenkort alleen weer meld.
Maar er is dus iig weer contact geweest.
Klik om te vergroten...
Begon mij zorgen te maken. Ben iig blij met dit nieuws, mocht je dit lezen @plex, ik wens jou een spoedig herstel!
En top dat je zijn privacy respecteerd.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sniffle88 zei:
Hey bezorgde DF-ers.
Plex heeft zich even gemeld vandaag in een klein groepsgesprek.
Vanwege zn privacy laat ik het verder aan hem of hij hier wat over kwijt wilt of dat hij zich hier gewoon binnenkort alleen weer meld.
Maar er is dus iig weer contact geweest.
Klik om te vergroten...
Goed nieuws! Wens het beste voor hem!
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#4
StraffeNeel zei:
Hey @plex, alweer geland? Hoe gaat het ermee?
Klik om te vergroten...

Sinds 5 januari niet meer online geweest. Heeft iemand buiten df om nog van hem gehoord?
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoningToto zei:
Sinds 5 januari niet meer online geweest. Heeft iemand buiten df om nog van hem gehoord?
Klik om te vergroten...
Een paar berichtjes hierboven (20 januari). Er is dus nog contact geweest. Daarna niks meer van 'm gehoord. Hoop dat het goed gaat met hem. Ben ook wel nieuwsgierig hoe dat laatste avontuur nog afgelopen is. Vroeger had zoiets een actie van mij zelf kunnen zijn.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Nee :(

Hoe gevaarlijk kan teveel aan LSD zijn?
Ik dacht dat dit altijd nog wel mee viel, maar ben geen LSD kenner. Verre van zelfs.
Klik om te vergroten...
Een mens kan extreem hoge doseringen LSD overleven (al is dat nog steeds relatief weinig qua massa, omdat LSD zo super potent is), maar dan moet het dus wel echt LSD of een analoog daarvan zijn. En niet bijvoorbeeld een NBOMe, die ook weleens verkocht worden onder de naam "LSD", omdat deze ook werkzaam zijn op zo'n lage hoeveelheid en dus op een zegel 'passen'. Dat is meteen eigenlijk ook het gevaarlijkste met LSD: dat je denkt dat er LSD op je zegel zit en het psychoactieve effect ook enigszins gelijkaardig daaraan is, maar dat het dus niet LSD (of een analoog/derivaat daarvan) is, maar iets als een NBOMe, dat mogelijk met een paar zegels al levensgevaarlijk is.

Maar met echte LSD kun je dus extreem hoog doseren zonder dat het lichamelijk gevaarlijk wordt. Alleen, dat het lichamelijk ongevaarlijk is, betekent natuurlijk niet dat het geestelijk ongevaarlijk is. Want met een hele hoge dosering LSD ga je jezelf namelijk wel tegenkomen. En dat kán in principe goed gaan, maar als je weerstand biedt tegen een ervaring op (extreem) hoge dosering.... Dat gaat geen pretje worden. Mogelijk zelfs traumatisch.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Plex We denken aan je :twohearts:
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iemand die weet hoe dit verder nog is afgelopen?
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi DF, Het gaat nu goed, erg goed zelfs. Goed op een niveau dat ik mezelf niet herken als ik dit topic terug lees. Het doet een beetje pijn aangezien ik het eigelijk al vergeten was (vanwege gebrekkig geheugen).

Half jaar niks gebruikt behalve HHC en alcohol (alcohol ook veel minder). Sorry voor de zorg die toch wel meer aanwezig was dan ik had verwacht. Wordt weer tijd om een positieve comeback te maken op DF!

Was even pittig en wel lang herstel (fysiek/mentaal), kon even niet bezig zijn met alles van het verleden dus heb me een tijdje geïsoleerd om te leren wat nou echt belangrijk is in het leven.

Paar weken terug weer eens weer eens een empactogeen geprobeerd en laatst LSD. LSD + 4-HO-PCP, resulteerde wel in een psychose met ambulance, politie (geen aanhouding). Wel wat andere impactvolle dingen gebeurd die dag wat ook nog aardig wat verwerking nodig heeft. Maar het gaat goed, daar heb ik ook weer van geleerd. Ben blijkbaar nog niet toe aan psychedelica.

Bedankt allemaal,
DF'ers hebben grote harten😉

Tijd om te genieten van het leven❤️
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Plex zei:
Hoi DF, Het gaat nu goed, erg goed zelfs. Goed op een niveau dat ik mezelf niet herken als ik dit topic terug lees. Het doet een beetje pijn aangezien ik het eigelijk al vergeten was (vanwege gebrekkig geheugen).

Half jaar niks gebruikt behalve HHC en alcohol (alcohol ook veel minder). Sorry voor de zorg die toch wel meer aanwezig was dan ik had verwacht. Wordt weer tijd om een positieve comeback te maken op DF!

Was even pittig en wel lang herstel (fysiek/mentaal), kon even niet bezig zijn met alles van het verleden dus heb me een tijdje geïsoleerd om te leren wat nou echt belangrijk is in het leven.

Paar weken terug weer eens weer eens een empactogeen geprobeerd en laatst LSD. LSD + 4-HO-PCP, resulteerde wel in een psychose met ambulance, politie (geen aanhouding). Wel wat andere impactvolle dingen gebeurd die dag wat ook nog aardig wat verwerking nodig heeft. Maar het gaat goed, daar heb ik ook weer van geleerd. Ben blijkbaar nog niet toe aan psychedelica.

Bedankt allemaal,
DF'ers hebben grote harten😉

Tijd om te genieten van het leven❤️
Klik om te vergroten...

Fijn dat je op deze manier bent kunnen terug komen. Trots op jou!
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Plex zei:
Hoi DF, Het gaat nu goed, erg goed zelfs. Goed op een niveau dat ik mezelf niet herken als ik dit topic terug lees. Het doet een beetje pijn aangezien ik het eigelijk al vergeten was (vanwege gebrekkig geheugen).

Half jaar niks gebruikt behalve HHC en alcohol (alcohol ook veel minder). Sorry voor de zorg die toch wel meer aanwezig was dan ik had verwacht. Wordt weer tijd om een positieve comeback te maken op DF!

Was even pittig en wel lang herstel (fysiek/mentaal), kon even niet bezig zijn met alles van het verleden dus heb me een tijdje geïsoleerd om te leren wat nou echt belangrijk is in het leven.

Paar weken terug weer eens weer eens een empactogeen geprobeerd en laatst LSD. LSD + 4-HO-PCP, resulteerde wel in een psychose met ambulance, politie (geen aanhouding). Wel wat andere impactvolle dingen gebeurd die dag wat ook nog aardig wat verwerking nodig heeft. Maar het gaat goed, daar heb ik ook weer van geleerd. Ben blijkbaar nog niet toe aan psychedelica.

Bedankt allemaal,
DF'ers hebben grote harten😉

Tijd om te genieten van het leven❤️
Klik om te vergroten...
Goed om te horen dat het beter met je gaat!
Het was al zo lang geleden, dat ik bang was dat we nooit meer een berichtje van je zouden ontvangen.
Krijg je ook professionele hulp, of vrienden/familie waar je steun bij kan vinden?
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuifcabine zei:
Krijg je ook professionele hulp, of vrienden/familie waar je steun bij kan vinden?
Klik om te vergroten...
Ben de hele tijd bezig geweest met het proberen te regelen van enige vorm van ondersteuning, helaas is het allemaal meer diagnose dan ondersteunen. Familie/vrienden zijn er maar het is toch altijd een schaamte dingetje. Denk dat er uiteindelijk wel de juiste hulp moet komen het is alleen lastig die te krijgen. Gelukkig gaat het sowieso stukken beter, veel beter dan half jaar geleden temminste.
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Plex zei:
Ben de hele tijd bezig geweest met het proberen te regelen van enige vorm van ondersteuning, helaas is het allemaal meer diagnose dan ondersteunen. Familie/vrienden zijn er maar het is toch altijd een schaamte dingetje. Denk dat er uiteindelijk wel de juiste hulp moet komen het is alleen lastig die te krijgen. Gelukkig gaat het sowieso stukken beter, veel beter dan half jaar geleden temminste.
Klik om te vergroten...
Soms is het denk ik ook wel fijn om dingen voor jezelf te houden, maarja dat maakt het voor een ander vaak ook moeilijker om je te helpen. Echt goed om te horen dat het stukken beter gaat, ik hoop dat je ook positieve dingen kan halen uit deze moeilijke tijd. En precies wat jij zegt, genieten van het leven :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goed om te horen dat het zoveel beter met je gaat.

Maar geef toch gewoon psychedelica op joh, als het tot zulke heftige dingen leidt. Dan is het gewoon niet voor jou. Je kunt prima zonder psychedelica. Zelfs met een mooie trip blijf je meestal alleen maar over met een vage herinnering ervan. En met zulke risico's is het het gewoon niet waard.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Mindless wat je zegt is waar, als ik in een psychose kom door psychedelica, dan is het simpelweg een te groot risico. Ik weet alleen niet of het probleem bij de LSD lag of de 4-HO-PCP. Ik heb de neiging best van de kaart te raken / slechte ervaringen te hebben met x-PCP en psychedelica.

Met psychedelica alleen heb ik eigelijk nooit een slechte of verwarde ervaring gehad (behalve DPT / 5-MeO-DMT), misschien is het onhandig maar denk eraan om misschien dan een keer een hele lage 1p-LSD dosering te proberen van 75ug / 100ug. Dit hoop ik temminste, maar misschien dat psychedelica nu echt voorbij is voor mij.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb 3 psychoses gehad en toen pas begon ik in te zien dat het nuchtere leven het beste mooiste is
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#17
@plex was toch ook op de meeting van @Zweevteev een tijdje terug?

Hebben degene van de meeting misschien nog contact met hem gehad via telegram bijvoorbeeld?
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jemig... Jij moet opgenomen worden

Hopelijk gaat het nu weer beter met je
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#19
Torchic zei:
@plex was toch ook op de meeting van @Zweevteev een tijdje terug?

Hebben degene van de meeting misschien nog contact met hem gehad via telegram bijvoorbeeld?
Klik om te vergroten...
2 januari was hij voor het laatst online. :/
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zweevteev zei:
2 januari was hij voor het laatst online. :/
Klik om te vergroten...
Bij mij staat 5 januari maar alsnog te lang geleden.
@plex , ik hoop dat je heel gauw goed nieuws vertelt…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."