#1
goed om te horen
Begon mij zorgen te maken. Ben iig blij met dit nieuws, mocht je dit lezen @plex, ik wens jou een spoedig herstel!Hey bezorgde DF-ers.
Plex heeft zich even gemeld vandaag in een klein groepsgesprek.
Vanwege zn privacy laat ik het verder aan hem of hij hier wat over kwijt wilt of dat hij zich hier gewoon binnenkort alleen weer meld.
Maar er is dus iig weer contact geweest.
Goed nieuws! Wens het beste voor hem!Hey bezorgde DF-ers.
Plex heeft zich even gemeld vandaag in een klein groepsgesprek.
Vanwege zn privacy laat ik het verder aan hem of hij hier wat over kwijt wilt of dat hij zich hier gewoon binnenkort alleen weer meld.
Maar er is dus iig weer contact geweest.
Hey @plex, alweer geland? Hoe gaat het ermee?
Een paar berichtjes hierboven (20 januari). Er is dus nog contact geweest. Daarna niks meer van 'm gehoord. Hoop dat het goed gaat met hem. Ben ook wel nieuwsgierig hoe dat laatste avontuur nog afgelopen is. Vroeger had zoiets een actie van mij zelf kunnen zijn.Sinds 5 januari niet meer online geweest. Heeft iemand buiten df om nog van hem gehoord?
Een mens kan extreem hoge doseringen LSD overleven (al is dat nog steeds relatief weinig qua massa, omdat LSD zo super potent is), maar dan moet het dus wel echt LSD of een analoog daarvan zijn. En niet bijvoorbeeld een NBOMe, die ook weleens verkocht worden onder de naam "LSD", omdat deze ook werkzaam zijn op zo'n lage hoeveelheid en dus op een zegel 'passen'. Dat is meteen eigenlijk ook het gevaarlijkste met LSD: dat je denkt dat er LSD op je zegel zit en het psychoactieve effect ook enigszins gelijkaardig daaraan is, maar dat het dus niet LSD (of een analoog/derivaat daarvan) is, maar iets als een NBOMe, dat mogelijk met een paar zegels al levensgevaarlijk is.Nee
Hoe gevaarlijk kan teveel aan LSD zijn?
Ik dacht dat dit altijd nog wel mee viel, maar ben geen LSD kenner. Verre van zelfs.
Hoi DF, Het gaat nu goed, erg goed zelfs. Goed op een niveau dat ik mezelf niet herken als ik dit topic terug lees. Het doet een beetje pijn aangezien ik het eigelijk al vergeten was (vanwege gebrekkig geheugen).
Half jaar niks gebruikt behalve HHC en alcohol (alcohol ook veel minder). Sorry voor de zorg die toch wel meer aanwezig was dan ik had verwacht. Wordt weer tijd om een positieve comeback te maken op DF!
Was even pittig en wel lang herstel (fysiek/mentaal), kon even niet bezig zijn met alles van het verleden dus heb me een tijdje geïsoleerd om te leren wat nou echt belangrijk is in het leven.
Paar weken terug weer eens weer eens een empactogeen geprobeerd en laatst LSD. LSD + 4-HO-PCP, resulteerde wel in een psychose met ambulance, politie (geen aanhouding). Wel wat andere impactvolle dingen gebeurd die dag wat ook nog aardig wat verwerking nodig heeft. Maar het gaat goed, daar heb ik ook weer van geleerd. Ben blijkbaar nog niet toe aan psychedelica.
Bedankt allemaal,
DF'ers hebben grote harten😉
Tijd om te genieten van het leven❤️
Goed om te horen dat het beter met je gaat!Hoi DF, Het gaat nu goed, erg goed zelfs. Goed op een niveau dat ik mezelf niet herken als ik dit topic terug lees. Het doet een beetje pijn aangezien ik het eigelijk al vergeten was (vanwege gebrekkig geheugen).
Half jaar niks gebruikt behalve HHC en alcohol (alcohol ook veel minder). Sorry voor de zorg die toch wel meer aanwezig was dan ik had verwacht. Wordt weer tijd om een positieve comeback te maken op DF!
Was even pittig en wel lang herstel (fysiek/mentaal), kon even niet bezig zijn met alles van het verleden dus heb me een tijdje geïsoleerd om te leren wat nou echt belangrijk is in het leven.
Paar weken terug weer eens weer eens een empactogeen geprobeerd en laatst LSD. LSD + 4-HO-PCP, resulteerde wel in een psychose met ambulance, politie (geen aanhouding). Wel wat andere impactvolle dingen gebeurd die dag wat ook nog aardig wat verwerking nodig heeft. Maar het gaat goed, daar heb ik ook weer van geleerd. Ben blijkbaar nog niet toe aan psychedelica.
Bedankt allemaal,
DF'ers hebben grote harten😉
Tijd om te genieten van het leven❤️
Ben de hele tijd bezig geweest met het proberen te regelen van enige vorm van ondersteuning, helaas is het allemaal meer diagnose dan ondersteunen. Familie/vrienden zijn er maar het is toch altijd een schaamte dingetje. Denk dat er uiteindelijk wel de juiste hulp moet komen het is alleen lastig die te krijgen. Gelukkig gaat het sowieso stukken beter, veel beter dan half jaar geleden temminste.Krijg je ook professionele hulp, of vrienden/familie waar je steun bij kan vinden?
Soms is het denk ik ook wel fijn om dingen voor jezelf te houden, maarja dat maakt het voor een ander vaak ook moeilijker om je te helpen. Echt goed om te horen dat het stukken beter gaat, ik hoop dat je ook positieve dingen kan halen uit deze moeilijke tijd. En precies wat jij zegt, genieten van het levenBen de hele tijd bezig geweest met het proberen te regelen van enige vorm van ondersteuning, helaas is het allemaal meer diagnose dan ondersteunen. Familie/vrienden zijn er maar het is toch altijd een schaamte dingetje. Denk dat er uiteindelijk wel de juiste hulp moet komen het is alleen lastig die te krijgen. Gelukkig gaat het sowieso stukken beter, veel beter dan half jaar geleden temminste.
2 januari was hij voor het laatst online. :/@plex was toch ook op de meeting van @Zweevteev een tijdje terug?
Hebben degene van de meeting misschien nog contact met hem gehad via telegram bijvoorbeeld?
Bij mij staat 5 januari maar alsnog te lang geleden.2 januari was hij voor het laatst online. :/
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."