Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe het nu met me gaat

Hoe het nu met me gaat

107 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed om te horen dat het zoveel beter met je gaat.

Maar geef toch gewoon psychedelica op joh, als het tot zulke heftige dingen leidt. Dan is het gewoon niet voor jou. Je kunt prima zonder psychedelica. Zelfs met een mooie trip blijf je meestal alleen maar over met een vage herinnering ervan. En met zulke risico's is het het gewoon niet waard.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Mindless wat je zegt is waar, als ik in een psychose kom door psychedelica, dan is het simpelweg een te groot risico. Ik weet alleen niet of het probleem bij de LSD lag of de 4-HO-PCP. Ik heb de neiging best van de kaart te raken / slechte ervaringen te hebben met x-PCP en psychedelica.

Met psychedelica alleen heb ik eigelijk nooit een slechte of verwarde ervaring gehad (behalve DPT / 5-MeO-DMT), misschien is het onhandig maar denk eraan om misschien dan een keer een hele lage 1p-LSD dosering te proberen van 75ug / 100ug. Dit hoop ik temminste, maar misschien dat psychedelica nu echt voorbij is voor mij.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 3 psychoses gehad en toen pas begon ik in te zien dat het nuchtere leven het beste mooiste is
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Plex zei:
@Mindless wat je zegt is waar, als ik in een psychose kom door psychedelica, dan is het simpelweg een te groot risico. Ik weet alleen niet of het probleem bij de LSD lag of de 4-HO-PCP. Ik heb de neiging best van de kaart te raken / slechte ervaringen te hebben met x-PCP en psychedelica.

Met psychedelica alleen heb ik eigelijk nooit een slechte of verwarde ervaring gehad (behalve DPT / 5-MeO-DMT), misschien is het onhandig maar denk eraan om misschien dan een keer een hele lage 1p-LSD dosering te proberen van 75ug / 100ug. Dit hoop ik temminste, maar misschien dat psychedelica nu echt voorbij is voor mij.
Klik om te vergroten...
Haal die misschien maar weg. Je weet toch dat het onhandig is?

Al ben je "maar" 1 keer afgevoerd met een ambulance met een psychose, dat zou al genoeg moeten zijn om het gewoon niet meer te doen. Maar bij jou is dit meerdere keren gebeurd toch?

Waarvoor? Waar neem je dit risico voor? Ik heb meer dan 100x getript. Het zijn bijzondere maar ook vage herinneringen nu. Het echte leven is gewoon je dagelijkse leven, daar kun je 'het' vinden.

Zelf weten natuurlijk, maar met zulke extreme risico's vind ik het onverstandig om zelfs in lagere doseringen te proberen.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Al ben je "maar" 1 keer afgevoerd met een ambulance met een psychose, dat zou al genoeg moeten zijn om het gewoon niet meer te doen. Maar bij jou is dit meerdere keren gebeurd toch?
Klik om te vergroten...
Gelukkig niet afgevoerd, heb blijkbaar hartproblemen en teveel 4-HO-PCP binnen gekregen.

Ik vormde gelukkig geen gevaar voor de mensen om me heen, meer voor mezelf. Gelukkig heb ik er met mijn omgeving na de schrik nog een beetje om kunnen laggen, het was ook wel een bizarre / soms langwekkende ervaring. Misschien nog een tripreport waard. Denk dat ik het voor nu met je eens ben, de behoefde om te trippen is nu ook helemaal weg. Bedankt voor je input.

De andere psychose was door het roken van NEP, MDPHP en het roken van norflurazepam.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#6
Plex zei:
dan een keer een hele lage 1p-LSD dosering te proberen van 75ug / 100ug
Klik om te vergroten...
Wat probeer jij ermee te bereiken? Met zo n lage dosering zal je wss veilig blijven maar met 200 en hoger alsnog in het zh belanden.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Javelin FGM-148F zei:
Wat probeer jij ermee te bereiken? Met zo n lage dosering zal je wss veilig blijven maar met 200 en hoger alsnog in het zh belanden.
Klik om te vergroten...
Ben enorm gefascineerd door het menselijk brein. Psychologie, autonomie, neurologie en ik heb er in het verleden veel positiefs kunnen halen. Psychedelische zelf heeft me behalve deze ervaring nooit iets negatiefs gebracht en veel zelfkennis en leerzame momenten gebracht. Met onverantwoord combi gebruik is het vaak mis gegaan. Voor nu laat ik het erbij, en misschien voor altijd.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Plex zei:
Gelukkig niet afgevoerd, heb blijkbaar hartproblemen en teveel 4-HO-PCP binnen gekregen.

Ik vormde gelukkig geen gevaar voor de mensen om me heen, meer voor mezelf. Gelukkig heb ik er met mijn omgeving na de schrik nog een beetje om kunnen laggen, het was ook wel een bizarre / soms langwekkende ervaring. Misschien nog een tripreport waard. Denk dat ik het voor nu met je eens ben, de behoefde om te trippen is nu ook helemaal weg. Bedankt voor je input.

De andere psychose was door het roken van NEP, MDPHP en het roken van norflurazepam.
Klik om te vergroten...
Als je je berichten terugleest en doet alsof die van een ander zijn, dan zou je zelf toch ook tegen diegene zeggen: blijf gewoon van die dingen af als je psychosegevoelig bent(?)


Javelin FGM-148F zei:
Wat probeer jij ermee te bereiken? Met zo n lage dosering zal je wss veilig blijven maar met 200 en hoger alsnog in het zh belanden.
Klik om te vergroten...
Maar waar ligt die "grens" en is het echt wel zo zwart/wit. Iemand die psychosegevoelig is kan ook een psychose krijgen op een lagere dosering.

Het blijft gewoon gokken met je geestelijke gezondheid. En voor wat. Een mogelijk interessante tijdelijke trip ervaring.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."