#1
Goed om te horen dat het zoveel beter met je gaat.
Maar geef toch gewoon psychedelica op joh, als het tot zulke heftige dingen leidt. Dan is het gewoon niet voor jou. Je kunt prima zonder psychedelica. Zelfs met een mooie trip blijf je meestal alleen maar over met een vage herinnering ervan. En met zulke risico's is het het gewoon niet waard.
Maar geef toch gewoon psychedelica op joh, als het tot zulke heftige dingen leidt. Dan is het gewoon niet voor jou. Je kunt prima zonder psychedelica. Zelfs met een mooie trip blijf je meestal alleen maar over met een vage herinnering ervan. En met zulke risico's is het het gewoon niet waard.