#1
Maar nog steeds niemand die weet hoe het met plex gaat?
Nope...Maar nog steeds niemand die weet hoe het met plex gaat?
Maar nog steeds niemand die weet hoe het met plex gaat?
Het is wel een extreem hoge dosering ja. Maar gevaarlijk, geen idee? Ik denk dat de zorgen vooral gericht zijn vanwege zijn mentale gesteldheid van de afgelopen weken. Soms kon hij zich niets herinneren van zijn dagen ☹️Nee
Hoe gevaarlijk kan teveel aan LSD zijn?
Ik dacht dat dit altijd nog wel mee viel, maar ben geen LSD kenner. Verre van zelfs.
Fysiek niet gevaarlijk maar mentaal wel, het kan bijv. een psychose getriggerd hebben.Nee
Hoe gevaarlijk kan teveel aan LSD zijn?
Ik dacht dat dit altijd nog wel mee viel, maar ben geen LSD kenner. Verre van zelfs.
Heb hem via telegram een prive bericht gestuurd maar ook daar is hij sinds 2 januari niet meer geweest.Sommige mensen ontvangen toch mails ter kennisgeving van bv privéberichten? Al vermoed ik dat iemand hem ook al wel in de tussentijd een privéberichtje heeft gestuurd.
Het is ook iets heel begrijpelijks of dat hij even niet met de berichten hier geconfronteerd wil worden is ook te begrijpen.Ik ken Plex en de situatie helemaal niet. Zelf paar keer opname meegemaakt en dat ik dan helemaal niet meer bezig was met mensen van een forum, lullig gezegd.
Hopelijk is het zoiets....
Inderdaad dezelfde gedachte.Fysiek niet gevaarlijk maar mentaal wel, het kan bijv. een psychose getriggerd hebben.
@Mevrouw Pløp jullie kunnen zeker gezien de inhoud van dit topic eventueel geen mail sturen via het forum ? @plex hopelijk lees je dit![]()
de admins wel of niemand niet vanwege privacyNee, we hebben niet de beschikking over het e-mailadres van members. Maar ik snap het, ik maak me ook wat bezorgd over @plex.
Welke admins? 😑de admins wel of niemand niet vanwege privacy
doe het niet gauw , maar heb hem pb gestuurd hopelijk komt hij terug en laat ie wat van zich horen 😕
tja... dat was ook een issue idd , zuchtWelke admins? 😑
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."