Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe het nu met me gaat

Hoe het nu met me gaat

107 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar nog steeds niemand die weet hoe het met plex gaat?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Brakka Mang zei:
Maar nog steeds niemand die weet hoe het met plex gaat?
Klik om te vergroten...
Nope...

We weten pas iets zodra @plex ons iets laat weten.
Op telegram is het ook stil.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sommige mensen ontvangen toch mails ter kennisgeving van bv privéberichten? Al vermoed ik dat iemand hem ook al wel in de tussentijd een privéberichtje heeft gestuurd.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Brakka Mang zei:
Maar nog steeds niemand die weet hoe het met plex gaat?
Klik om te vergroten...

Nee :(

Hoe gevaarlijk kan teveel aan LSD zijn?
Ik dacht dat dit altijd nog wel mee viel, maar ben geen LSD kenner. Verre van zelfs.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Nee :(

Hoe gevaarlijk kan teveel aan LSD zijn?
Ik dacht dat dit altijd nog wel mee viel, maar ben geen LSD kenner. Verre van zelfs.
Klik om te vergroten...
Het is wel een extreem hoge dosering ja. Maar gevaarlijk, geen idee? Ik denk dat de zorgen vooral gericht zijn vanwege zijn mentale gesteldheid van de afgelopen weken. Soms kon hij zich niets herinneren van zijn dagen ☹️
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Nee :(

Hoe gevaarlijk kan teveel aan LSD zijn?
Ik dacht dat dit altijd nog wel mee viel, maar ben geen LSD kenner. Verre van zelfs.
Klik om te vergroten...
Fysiek niet gevaarlijk maar mentaal wel, het kan bijv. een psychose getriggerd hebben.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
HappyMind zei:
Sommige mensen ontvangen toch mails ter kennisgeving van bv privéberichten? Al vermoed ik dat iemand hem ook al wel in de tussentijd een privéberichtje heeft gestuurd.
Klik om te vergroten...
Heb hem via telegram een prive bericht gestuurd maar ook daar is hij sinds 2 januari niet meer geweest.

En via hier kun je melding in je mail krijgen maar dit kun je ook uit zetten. Bij mij staat dat ook uit. Ik zie dit dus pas als ik hier online kom.
S
SpacyrooieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoop echt dat het goed met hem gaat. Alles duid op psychoses en LSD is nog al gevaarlijk als je niet zo positief erbij zit vooral zo’n hoge dosis laat snel wat van je horen @plex stay safe everyone❤️
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ken Plex en de situatie helemaal niet. Zelf paar keer opname meegemaakt en dat ik dan helemaal niet meer bezig was met mensen van een forum, lullig gezegd.

Hopelijk is het zoiets....
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Alinde zei:
Ik ken Plex en de situatie helemaal niet. Zelf paar keer opname meegemaakt en dat ik dan helemaal niet meer bezig was met mensen van een forum, lullig gezegd.

Hopelijk is het zoiets....
Klik om te vergroten...
Het is ook iets heel begrijpelijks of dat hij even niet met de berichten hier geconfronteerd wil worden is ook te begrijpen.
Het is jammer natuurlijk als iemand niks laat horen aangezien mensen toch met je mee gaan leven en benieuwd zijn naar hoe het met iemand gaat zeker na zulke verontrustende posts.

Maar als je met zoveel moet dealen snap ik wel dat op een forum met mensen die je eigenlijk niet persoonlijk kent snel zal denken van ehm denk dat al die df-ers zich zorgen maken dus ga maar even een update plaatsen niet bovenaan je prio lijst staat.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik snap zeker de zorgen. Het ging ook echt niet goed. Hopelijk horen we binnenkort iets en hopelijk is dat goed bericht.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeebats zei:
Fysiek niet gevaarlijk maar mentaal wel, het kan bijv. een psychose getriggerd hebben.
Klik om te vergroten...
Inderdaad dezelfde gedachte.
Fataal zal lsd niet zijn bij zulke doseringen.
Maar lsd veranderd je bewustzijn, je manier van denken.
Geen idee wat er door je hoofd gaat na het innemen van zo'n stapel zegels , maar zou het wel kunnen begrijpen dat bij een depressie of iets dergelijks zo'n trip voor nare gevolgen zorgt.

Ik hoop dat we snel iets horen van hem maar vooral dat er niks ernstigs is gebeurd.

Van de andere kant ... dit gebeurt wel vaker , dat een lid ineens spoorloos is van het forum en nergens op reageerd.
Het kan zijn dat je een mooi contact hebt met een lid en dat die dan ineens niet meer online komt , dat zet je aan het denken en kan frustrerend zijn.(zeker wanneer je weet dat het niet zo lekker gaat met betreffende persoon)
Heb het zelf ook een keer gehad en deze toffe peer kwam een maand later weer gewoon berichtjes plaatsen gelukkig.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb jaren terug op een forum gezeten en toen was ook wel duidelijk dat het niet goed ging.
Toen werd ik opgenomen en mocht daar niet op internet en ben dat forum toen ook een beetje vergeten.

Dat is wel hoe het kan gaan. Hopelijk is dat nu ook het geval.,
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Mevrouw Pløp jullie kunnen zeker gezien de inhoud van dit topic eventueel geen mail sturen via het forum ? @plex hopelijk lees je dit :redheart:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
@Mevrouw Pløp jullie kunnen zeker gezien de inhoud van dit topic eventueel geen mail sturen via het forum ? @plex hopelijk lees je dit :redheart:
Klik om te vergroten...

Nee, we hebben niet de beschikking over het e-mailadres van members. Maar ik snap het, ik maak me ook wat bezorgd over @plex.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Nee, we hebben niet de beschikking over het e-mailadres van members. Maar ik snap het, ik maak me ook wat bezorgd over @plex.
Klik om te vergroten...
de admins wel of niemand niet vanwege privacy

doe het niet gauw , maar heb hem pb gestuurd hopelijk komt hij terug en laat ie wat van zich horen 😕
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
de admins wel of niemand niet vanwege privacy

doe het niet gauw , maar heb hem pb gestuurd hopelijk komt hij terug en laat ie wat van zich horen 😕
Klik om te vergroten...
Welke admins? 😑
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Welke admins? 😑
Klik om te vergroten...
tja... dat was ook een issue idd , zucht
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hopelijk geeft plex nog een teken van leven.

Over automutilatie, ik heb het van dichtbij meegemaakt met een kind van me. We hebben er altijd openlijk over gepraat, en als ouders begrepen we dat straffen of afkeuren niet zou helpen. Is als ouder zijnde soms ook moeilijk. Ze is er vanaf en ze is uit dat donkere gat van een depressie gekomen.
Haar littekens zien we als oorlogswonden. Ze is survivor.
Als iemand behoefte heeft om te praten over depressie, automutilatie of gerelateerde dingen, sta ik open voor. Het kan misschien mooi zijn om het perspectief van een ouder te lezen.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey bezorgde DF-ers.
Plex heeft zich even gemeld vandaag in een klein groepsgesprek.
Vanwege zn privacy laat ik het verder aan hem of hij hier wat over kwijt wilt of dat hij zich hier gewoon binnenkort alleen weer meld.
Maar er is dus iig weer contact geweest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."