#1
ging over vandaag.. gistere liep wat uit de hand dus in feite was ik vandaag ook wel redelijk peppie.. nu dan maar eens gaan slapen want gisteren lukte dat niet meer... Volgende keer wiet in huis halen voor t slapen gaan...PatrickBateman zei:raging_bull zei:lekker niks een keer
Zo, alweer vergeten wat je gisteren hebt gepost, zeker?
viewtopic.php?f=10&t=2479&p=624264#p624264
viewtopic.php?f=10&t=2479&p=624220#p624220
:')
