#1
El Retro zei:La cocaina.
Same here
Het was geweldig, ik moet er steeds aan denken... 
El Retro zei:La cocaina.
Het was geweldig, ik moet er steeds aan denken... 


-spaceman- zei:ons bier![]()
maarja smaken verschillen

ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.
psychonaut'86 zei:Afgelopen zaterdag keta gebruikt... tussen allemaal dronken feestende mensen...ik viel dus niet zo op :P Ik was aardig van de wereld en totaal gedesoriënteerd.
Toch nog een béétje weten te dansen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."