Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
712 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd :hearteyes: !!
Klik om te vergroten...

mijne ook eerste keer lsd!! :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
TechNora zei:
azgaza zei:
Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd :hearteyes: !!
Klik om te vergroten...

mijne ook eerste keer lsd!! :wave:
Klik om te vergroten...

Leuk spul he :mrgreen:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
TechNora zei:
azgaza zei:
Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd :hearteyes: !!
Klik om te vergroten...

mijne ook eerste keer lsd!! :wave:
Klik om te vergroten...

Leuk spul he :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Echt ge-wel-dig!!!! Ik ben helemaal om! En ketamine erbij is ook een goude combi, was behoorlijk in de warrie en snapte er allemaal niks meer van! Maar toch was het de hele tijd leuk en grappig! :mrgreen:
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#4
TechNora zei:
mdma, ketamine, ketamine, ketamine speed, weer ketamine, lsd, en nog maar wat ketamine..... tripreport volgt, ben nu brak, en nog steeds klopt er niks van de wereld. :mrgreen:
Klik om te vergroten...



Wow TechNora, ben jij even flink uit je plaat gegaan!
Kijk uit naar je tripreport!! :mrgreen: :wave:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anathema zei:
Wow TechNora, ben jij even flink uit je plaat gegaan!
Kijk uit naar je tripreport!! :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

Ja nogal, best extreem als ik t zo op een rijtje zet... :openmouth:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
xtc, wiet en alcohol :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Dat was lang geleden zeg, heb dubbel en dwars genoten, heeeeerlijke xtc. Helemaal scheef van een halve! Volgende keer een hele :sunglasses: :hearteyes:
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMA en Alcohol.. :hearteyes:
En dan heerlijk samen met je allerliefste mannetje zijn..
:hearteyes:
Helemaal top natuurlijk!

Nou maar even bijtanken voor Sensation Black en Mysteryland..

:mrgreen:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voornamelijk pep, een half klavertje vier is ook nog voorbij gekomen :)

En ik heb voor het eerst een sosdealer in het wild (@Luna) gezien, waarom iemand op een feestje coke zou willen halen blijft een raadsel voor me...
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
jointe alcool en saffe
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
lijntje sos en een flesje dommelsch en een blikje bavaria

want vriend van mij ging helemaal fout op ghb dus hij nam een lijntje en ik mog de rest hebben :P
is verder allemaal goedgekomen en ik was niet de enige die nog nuchter was. dus het was verantwoord (voordat iemand gaat miepen)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
GabberSnoePie zei:
Serenity zei:
xtc, wiet en alcohol :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Dat was lang geleden zeg, heb dubbel en dwars genoten, heeeeerlijke xtc. Helemaal scheef van een halve! Volgende keer een hele :sunglasses: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hoelang zat er wel niet tussen dan. Een halve :openmouth:
Klik om te vergroten...

Een paar maanden. Ik heb zowieso niet veel nodig van bijna alle drugs, en deze pillen waren zéér goed.
En gratis :sunglasses:
Klik om te vergroten...

paar maanden das wel netjes, maar dan nog al bevatte die pille 150 mg(zeer goed) dan had je alsnog maar +/- 75mg binnen :wink:
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#12
GabberSnoePie zei:
Serenity zei:
GabberSnoePie zei:
Serenity zei:
xtc, wiet en alcohol :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Dat was lang geleden zeg, heb dubbel en dwars genoten, heeeeerlijke xtc. Helemaal scheef van een halve! Volgende keer een hele :sunglasses: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hoelang zat er wel niet tussen dan. Een halve :openmouth:
Klik om te vergroten...

Een paar maanden. Ik heb zowieso niet veel nodig van bijna alle drugs, en deze pillen waren zéér goed.
En gratis :sunglasses:
Klik om te vergroten...

paar maanden das wel netjes, maar dan nog al bevatte die pille 150 mg(zeer goed) dan had je alsnog maar +/- 75mg binnen :wink:
Klik om te vergroten...

het was zover ik begrepen heb van serenity 125mg per halve :wink:

tel uit :P (dit wist zij mij te vertellen, ze waren erg goed zei ze dus ja :))

en je hebt er nog tussen met deze waardes, zeldzaam maar ze zijn er :)

:hearteyes: :hearteyes:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
X. Dit weekend X en pep :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tot nu toe sterke drank, hasj en wiet, maar het weekend is nog niet om.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#15
pep donderdag.. weekend ff schoon
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beetje teveel speed op 'n psytrance feest.. Een uur na het einde van het feest stond ik nog zo strak als een strijkplank, en m'n ogen zagen er echt ziekelijk groot uit. :flushed: Volgende keer weer iets relaxter aanpakken.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is aangevuld met meer wiet, en nog meer hasj.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vrijdag, zaterdag en zondag speed. :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
^Junkie.

Half pilletje, beetje speed, klein beetje alcohol en poeder van een ander half pilletje :þ En nu een jointje.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Everio zei:
GabberSnoePie zei:
Serenity zei:
GabberSnoePie zei:
Serenity zei:
xtc, wiet en alcohol :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Dat was lang geleden zeg, heb dubbel en dwars genoten, heeeeerlijke xtc. Helemaal scheef van een halve! Volgende keer een hele :sunglasses: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hoelang zat er wel niet tussen dan. Een halve :openmouth:
Klik om te vergroten...

Een paar maanden. Ik heb zowieso niet veel nodig van bijna alle drugs, en deze pillen waren zéér goed.
En gratis :sunglasses:
Klik om te vergroten...

paar maanden das wel netjes, maar dan nog al bevatte die pille 150 mg(zeer goed) dan had je alsnog maar +/- 75mg binnen :wink:
Klik om te vergroten...

het was zover ik begrepen heb van serenity 125mg per halve :wink:

tel uit :P (dit wist zij mij te vertellen, ze waren erg goed zei ze dus ja :))

en je hebt er nog tussen met deze waardes, zeldzaam maar ze zijn er :)

:hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

250 in een pil, ehhh denk t niet

2 pilletjes gebruikt + lots of weed
en paar pilsjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...176177178179180...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."