#1
azgaza zei:Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd!!
mijne ook eerste keer lsd!!

azgaza zei:Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd!!

TechNora zei:azgaza zei:Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd!!
mijne ook eerste keer lsd!!![]()

azgaza zei:TechNora zei:azgaza zei:Dit weekend.. even denken.. ontzettend veel bier op vrijdag, en heel veel wiet, en zaterdag lsd en heel veel hasj.
Maar lsd!!
mijne ook eerste keer lsd!!![]()
Leuk spul he![]()

TechNora zei:mdma, ketamine, ketamine, ketamine speed, weer ketamine, lsd, en nog maar wat ketamine..... tripreport volgt, ben nu brak, en nog steeds klopt er niks van de wereld.![]()

Anathema zei:Wow TechNora, ben jij even flink uit je plaat gegaan!
Kijk uit naar je tripreport!!![]()
![]()

Serenity zei:GabberSnoePie zei:Serenity zei:xtc, wiet en alcohol![]()
![]()
![]()
Dat was lang geleden zeg, heb dubbel en dwars genoten, heeeeerlijke xtc. Helemaal scheef van een halve! Volgende keer een hele![]()
![]()
hoelang zat er wel niet tussen dan. Een halve![]()
Een paar maanden. Ik heb zowieso niet veel nodig van bijna alle drugs, en deze pillen waren zéér goed.
En gratis![]()
GabberSnoePie zei:Serenity zei:GabberSnoePie zei:Serenity zei:xtc, wiet en alcohol![]()
![]()
![]()
Dat was lang geleden zeg, heb dubbel en dwars genoten, heeeeerlijke xtc. Helemaal scheef van een halve! Volgende keer een hele![]()
![]()
hoelang zat er wel niet tussen dan. Een halve![]()
Een paar maanden. Ik heb zowieso niet veel nodig van bijna alle drugs, en deze pillen waren zéér goed.
En gratis![]()
paar maanden das wel netjes, maar dan nog al bevatte die pille 150 mg(zeer goed) dan had je alsnog maar +/- 75mg binnen![]()
Everio zei:GabberSnoePie zei:Serenity zei:GabberSnoePie zei:Serenity zei:xtc, wiet en alcohol![]()
![]()
![]()
Dat was lang geleden zeg, heb dubbel en dwars genoten, heeeeerlijke xtc. Helemaal scheef van een halve! Volgende keer een hele![]()
![]()
hoelang zat er wel niet tussen dan. Een halve![]()
Een paar maanden. Ik heb zowieso niet veel nodig van bijna alle drugs, en deze pillen waren zéér goed.
En gratis![]()
paar maanden das wel netjes, maar dan nog al bevatte die pille 150 mg(zeer goed) dan had je alsnog maar +/- 75mg binnen![]()
het was zover ik begrepen heb van serenity 125mg per halve
tel uit :P (dit wist zij mij te vertellen, ze waren erg goed zei ze dus ja)
en je hebt er nog tussen met deze waardes, zeldzaam maar ze zijn er
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."