Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
709 weergaven
18-5-2026
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het weekeinde heeft zich nog maar pas aangeboden, maar alvast dit:

345mg methaqualone:

LUDES! :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
ErnstJünger zei:
Het weekeinde heeft zich nog maar pas aangeboden, maar alvast dit:

345mg methaqualone:

LUDES! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

GHB, MDMA achtig?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
ghb,2cb,xtc en speed
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrijdag op zaterdag: Flink wat cafeïne en heel veel wiet.
Zaterdag op zondag: Hele dag (zaterdag) door wiet en hasj en 's avonds ook nog biertjes en tequila :grin:
Zondag op maandag: Niks, sinds ik wakker ben (3 uur :tearsofjoy:) alleen een paar kankerstokjes naar binnen gelurkt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
vr-za, heel veel gratis sterke drank en hash
za-zo, bier, wiet, hash
zo-ma, bier, wiet, hash, pijnstillers

en vanavond zien we wel
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kanna, LSD en ketamine. Fuck die keta was echt zo'n ienieminie beetje maar ik ben er echt zo knetter van geweest. Te raar. Zo van de kaart van een sleutelpuntje was ik nog nooit.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dex, Alcohol, Ghb
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
behoorlijk goed los gegaan in het weekend !

Tussen donderdag 2200 en vrijdag 2200
- 4×25mg 2c-I
- 2×45mg DMT
- Karrevracht wiet en hash

Zaterdag
- 20+20mg 2c-E
- 20mg 2c-I
- 4×25mg DMT
- 10 lachgas patronen
- 40mg temazepam
- 10mg diazepam
- 2mg clonazepam
- 7,5mg zopiclon
- dikke hit blauwe lotus 20× extract (aporphine)
- wiet en hash

Zondag
- 1 capsule hop
- Blauwe lotus thee met daarin blauwe lotus 15× tinctuur
- Blauwe lotus 20× extract
- "Sence" (zie azarius)
- nog wat andere kruiden
- wiet en hash


poeh hei
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gisteren:
2000 ug Bromo Dragonfly
20 mg 2C-I geplugged
180mg 4-FMP

Zéér aangename trip, maar veel te laat beseft dat de zon me schandalig te pakken heeft gehad.

Nu:
zonneslag, enorme hoofdpijn

C'est la vie... :wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vrijdag alcohol, zaterdag alcohol en zondag alcohol .
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#11
mephedrone en alcohol
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
vrijdag: alcohol, ghb, sos
zaterdag: alcohol, ghb
zondag: alcohol, ghb
nu: alcohol, maar straks, je raadt het al..... ghb
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klein beetje alcohol en meer dan genoeg hasj, Pinkpop was top :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alcohol, nicotine en wiet ..... rustig werkweekend gehad.
Komende weekenden vrij en dan gaat het loos :grin::wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
alchol... ow tiz nog geen weekend$
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMA
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#17
vanavond lekker een halfje coke door mijn neus jagen en liters bier.

Eerst me eigen helemaal de teering in zuipen en dan nuchter punten, ideale combi. Als er nog jonko is einde van de avond zou t helemaal af maken :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vrij veel alcohol zaterdag, vrij veel hasj, verder niks. Was wel een super gezellig weekend.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alleen wiet.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja het was de Sante Maria van Almasto en dat is echt niet zomaar wiet. Ik heb ook een paar keer ceremonies gehad met alleen sante maria. Visuals, soms zelfs visioenen en veel inzichten elke keer weer. Echt heel fijn spul.

En ik heb de sante maria gerookt uit een flink grote chillum. Had flink wat sante maria erin zitten en doordat de rook in de chillum afkoelt en ik had tripte had ik geen idee hoeveel ik rookte maar volgens mij was het een goeie trek... :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...178179180181182...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."