Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
716 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niks jwt :flushed:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Waarom denkt iedereen dat ik een hippie ben? Ik heb net mijn kast opgeruimd, ik heb meer kleren dan de gemiddelde Nederlander, ik verdien veel geld met wat ik doe, wat ik echt heel fijn vind, en ik zou nog wel meer willen verdienen dus doe ik er een cursus verkeerskunde bij, ik heb enorm rechtse ideeën over buitenlanders en ik ben voor de doodstraf. Ik eet vlees en de vlees industrie interesseert mij zoveel dat ik nog wat goedkope kipfilet koop bij de supermarkt om de hoek.

Kapitalisme FTW! (okee, niet helemaal, maar /care)

En alleen als ik trip ga ik er om geven, anders denk ik er niet zo over na. Dat topic was gewoon een gedachtegang, niet dat ik nu ineens mee voel met de zielige kip of dat die stukken oerwoud omgezaagd worden.

We gaan naar de klote, en in de tussentijd vermaak ik me prima.
Klik om te vergroten...
Drientje zei:
Exceptional Insight zei:
Ik doe niks dat een ander niet mag hoor. Toegegeven, ik bezit wel enigszins de vaardigheid om, ook als ik ongelijk heb, ik me er toch uit lul. Maar da's niks om jaloers op te zijn hoor.
Klik om te vergroten...
Be my teacher! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ik kan dat echt niet. Maar dat was al duidelijk denk ik.
Klik om te vergroten...
Begin hier en zeg wat je echt voelt. Of geef gewoon gelijk eerlijk toe dat je al die uitspraken doet en die catchy oneliners alleen maar gebruikt, wanneer ze jou het beste uitkomen. Maar dat je eigenlijk die meningen nooit deelt. Ben je er voor altijd vanaf.
Klik om te vergroten...
Ergens in het midden denk ik.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke, wiet, alcohol
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Of geef gewoon gelijk eerlijk toe dat je al die uitspraken doet en die catchy oneliners alleen maar gebruikt, wanneer ze jou het beste uitkomen. Maar dat je eigenlijk die meningen nooit deelt. Ben je er voor altijd vanaf.
Klik om te vergroten...
Ik deel soms die meningen en soms ook niet. Wat dat betreft ben ik net een borderliner en kan ik echt niet mijn mening toelichten en keihard verdedigen.

Tijd, mindset en plaats zijn wel gegevens die een mening kunnen aanpassen bij mij.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amfetamine, GHB, Lorazepam, alcohol en wiet.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#6
alcohol, wiet, pep, tabak, xzyzal, ibuprofen, cafeine en the simpsons :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?



Ik heb een rustig weekend gehad vanwege mijn intake. Nuchter als een fiets.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?



Ik heb een rustig weekend gehad vanwege mijn intake. Nuchter als een fiets.
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat het Canada zou worden? :tongueout:

OT: XTC & klein beetje GHB
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?
Klik om te vergroten...
Kom maar :) Moet wel door de week zijn.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iwet, bier en dat was het wel oja en nog wat benxzo´s
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
spidifen, hoestsiroop (ja de 'lekkere' :wink: ), wiet, neusspray, coltrane. (niet recreatief natuurlijk) :)
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#12
pep, whiskey, diazepam
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
-Wiet
-GHB
-MXE
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#14
25tolife zei:
Wiet, benzo's en drank slechts :wink:
Klik om te vergroten...
Een paar kleine biertjes en 2x 2.5ml G, gelukkig/helaas op nu
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wiet, benzo's en drank slechts :wink:
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heulemaal niets :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
mrflame zei:
Heulemaal niets :)
Klik om te vergroten...
Oke dan :beer:
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#18
25tolife zei:
mrflame zei:
Heulemaal niets :)
Klik om te vergroten...
Oke dan :beer:
Klik om te vergroten...
Ja dat is wel een tijdje geleden :openmouth: zelfs geen caffeine...
Ik voel me wel lekker gezond vandaag trouwens!:grin:
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#19
over een paar uurtjes salvia. en dan wat bier en wiet.
h
haan33Lid
01-01-2024, 00:00
#20
wiet, pillen, alcohol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...175176177178179...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."