#1
Niks jwt ![:flushed:]()
Ergens in het midden denk ik.Exceptional Insight zei:Drientje zei:Waarom denkt iedereen dat ik een hippie ben? Ik heb net mijn kast opgeruimd, ik heb meer kleren dan de gemiddelde Nederlander, ik verdien veel geld met wat ik doe, wat ik echt heel fijn vind, en ik zou nog wel meer willen verdienen dus doe ik er een cursus verkeerskunde bij, ik heb enorm rechtse ideeën over buitenlanders en ik ben voor de doodstraf. Ik eet vlees en de vlees industrie interesseert mij zoveel dat ik nog wat goedkope kipfilet koop bij de supermarkt om de hoek.
Kapitalisme FTW! (okee, niet helemaal, maar /care)
En alleen als ik trip ga ik er om geven, anders denk ik er niet zo over na. Dat topic was gewoon een gedachtegang, niet dat ik nu ineens mee voel met de zielige kip of dat die stukken oerwoud omgezaagd worden.
We gaan naar de klote, en in de tussentijd vermaak ik me prima.Begin hier en zeg wat je echt voelt. Of geef gewoon gelijk eerlijk toe dat je al die uitspraken doet en die catchy oneliners alleen maar gebruikt, wanneer ze jou het beste uitkomen. Maar dat je eigenlijk die meningen nooit deelt. Ben je er voor altijd vanaf.Drientje zei:Be my teacher!Exceptional Insight zei:Ik doe niks dat een ander niet mag hoor. Toegegeven, ik bezit wel enigszins de vaardigheid om, ook als ik ongelijk heb, ik me er toch uit lul. Maar da's niks om jaloers op te zijn hoor.![]()
![]()
![]()
Ik kan dat echt niet. Maar dat was al duidelijk denk ik.
Ik deel soms die meningen en soms ook niet. Wat dat betreft ben ik net een borderliner en kan ik echt niet mijn mening toelichten en keihard verdedigen.Exceptional Insight zei:Of geef gewoon gelijk eerlijk toe dat je al die uitspraken doet en die catchy oneliners alleen maar gebruikt, wanneer ze jou het beste uitkomen. Maar dat je eigenlijk die meningen nooit deelt. Ben je er voor altijd vanaf.
Drientje zei:Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?
![]()
Ik heb een rustig weekend gehad vanwege mijn intake. Nuchter als een fiets.
Kom maarDrientje zei:Ik moet echt een keer naar Gent. Wie neemt me mee?
Een paar kleine biertjes en 2x 2.5ml G, gelukkig/helaas op nu25tolife zei:Wiet, benzo's en drank slechts![]()
Oke danmrflame zei:Heulemaal niets![]()

Ja dat is wel een tijdje geleden25tolife zei:Oke danmrflame zei:Heulemaal niets![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."