#1
Een beetje xtc en wat coke. Ben er nu wel achter dat ik een stronthekel aan coke heb. Ik word er helemaal niet gezellig van en behoorlijk paranoide. En dit was de 2e keer. Nooit weer dus.
yeti zei:1 gram coca, 1 fles amaretto, 1 fles champagne. 4 stuks oxazepam![]()
Was jij niet heel lang gestopt met Coke o_O?yeti zei:1 gram coca, 1 fles amaretto, 1 fles champagne. 4 stuks oxazepam![]()
Dumpy zei:700mg mescaline, LSD (sinds half jaar weer eens) , Sante maria...
Wat een trip was dat... duidelijk één van m'n gestoordste en heftigste trip ooit. de mescaline en LSD waren allemaal leuk maar toen ik eenmaal een teug genomen had van de sante maria ging de trip echt heel erg ver.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."