Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
782 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, maar ik heb ook goed geoefend :sunglasses:

Ik weet ook niet wat het is, ik doe die dingen en eigenlijk altijd ben ik achteraf blij dat ik het gedaan heb omdat ik de lol en ontdenkkingen die ik heb meegemaakt voor geen goud had willen missen ! Het is met tripmiddelen ofzo ook nog nooit echt fout gegaan...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Enkel kan je met de rc's natuurlijk niet zeggen hoe het lichamelijk voor je is.
Maar zoals drientje ook zegt, ieder ander zou ik een idioot vinden terwijl het bij jou er inderdaad een beetje bij hoort. Misschien door je kennis over de middelen waardoor ik het anders kan zien, maar de hoeveelheden blijven absurd en onverantwoord.
Maar onverantwoord met voorkennis en (te) veel ervaring.

Oftewel,
geniet gewoon lekker door :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spor zei:
Ja, geloof het of niet, ik maak geen praatjes hoor :)
Ik sta zelf soms te kijken over wat ik doe, maar sommige mensen hier op het forum kennen me wel een beetje en weten wel dat ik echt niet loop op te scheppen.
Klik om te vergroten...

Dan heb ik niets gezegd :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Misschien door je kennis over de middelen waardoor ik het anders kan zien, maar de hoeveelheden blijven absurd en onverantwoord.
Maar onverantwoord met voorkennis en (te) veel ervaring.

Oftewel,
geniet gewoon lekker door :)
Klik om te vergroten...

Dat de hoeveelheden onverantwoord blijven ben ik ook eigenlijk wel met je eens hoor, maar "wat het is": bij veel mensen ligt de grens bijvoorbeeld op 300 of 400ug, LSD als voorbeeld genomen. Als ze over die grens zitten "gaan ze slecht" of vinden ze het niet meer leuk ofzo. Deze mensen zullen dus 3× goed nadenken om bijvoorbeeld die hoeveelheid nog eens te nemen. Veel mensen doen het bij voorbaat niet omdat ze verhalen van anderen over dergelijke hoeveelheden hebben gehoord, of omdat ze vinden dat ze hard genoeg trippen.

Ik ben mijn grens nog niet tegen gekomen... Daarom worden de dingen die ik doe en neem eigenlijk met de keer bizarrer. Bij veel mensen ligt de grens op een "normale hoge hoeveelheid", maar bij mij dus niet. Daarbij komt inderdaad mijn theoretische kennis over stoffen, maar behalve dat laat ik al mijn drugs testen, of komen ze regelrecht van het lab af. Ik weet dus ook wat ik in huis heb. En als laatste punt, heb ik door mijn ervaring met verschillende middelen intussen mijn lichaam heel erg goed leren kennen. Ik weet heel goed wat ik wel en niet aan kan, en het "bewijs" daarvan is dat mijn grens nog niet gevonden heb :)

Ik wil de hoeveelheden / combi's die ik neem echt niet goedpraten, maar ik denk wel dat ik een stuk verantwoordelijker gebruik als heel veel mensen die mijn posts lezen denken !

En wat betreft het doorgenieten: zeker dat, de vakantie neem ik er lekker van, want ik vind dat ik het verdiend heb (ben geslaagd :grin: ) en zodra die is afgelopen ga ik een tijdje flink minderen en me bezig houden met mijn toekomst :)

Oh ja en als laatste: Don't try it at home ! Ik heb mensen van minder als de helft van mijn dosissen behoorlijk scheef zien gaan :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is dan jou maximale dosis tot nu toe?

En ik heb ooit wel eens een reports van de doseerkoning gelezen. 330mg 2cb rectaal en 600 mics LSD rectaal, wat allebei neerkomt op een dubbele dosis ongeveer. Alleen de 2cb was een foutje.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
mijn maximale dosis is moeilijk te bepalen, door de variatie aan middelen die ik neem in verschillende hoeveelheden... Want wat is meer:

11+7mg 2c-P (volgens shulgin is 16mg clearly a overdose, en was 14 al niet voor herhaling vatbaar)
380 LSD
250+350mg Ketamine R oraal
4×50mg DMT
~10 Lachgas patronen
~4gr Wiet
40mg Temazepam

of

35mg 2c-T7
20+25mg 2c-I
280ug LSD
50gr San Pedro (poeder)
3×65mg DMT
~ 15 lachgas patronen
~ 6gr wiet
(temazepam was hier niet nodig: het was dag 2 van terschelling en toen hebben we 15km gelopen en heb ik uren gemountainbiked :hearteyes: )

beide in zeg een tijdsspan van ~16 uur ? Dit zijn dan 2 voorbeelden die ik me nog zo kan herinneren, maar dergelijke variaties op combi's doe ik dus wel vaker, en zodoende is het moeilijker te zeggen wat "heftiger / meer" was...

Het 330mg verhaal ken ik inderdaad, dat zou ik hem (in ieder geval nu nog niet :wink: ) nadoen, met opzet.

Verder wil ik wel een keer echt heel diep gaan op enkel LSD. In een tripreport van me is te lezen wat er gebeurde met een vriend van me, die compleet "weg" was, waar de LSD echt had over genomen. Dit zou ik stiekem ook wel eens willen meemaken, maar dan in een hele veilige omgeving met 2 ervaren, nuchtere tripsitters....
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een overdosis chocolade.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb vakantie dus het is elke dag weekend! Gisteren wat GHB, de dag daar voor 2c-i (:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
pep, wiet, alcohol...
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#10
Te veel alcohol, te weinig wiet en een likje speed :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Redelijk wat hasj en wiet en echt te veel alcohol, dat kan ik gerust zeggen want ik had een kater, en zo vaak heb ik die niet, maar ja wat wil je ook als je tot half 9 am in het park zit met bier uit een kiosk en 5 mensen die ook net zo onbewust van de tijd zijn.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet eens de kans gehad aan mijn 1,5 pil te ruiken, de hond was me voor...

Wel een leuk feestje gebouwd verder op alcohol en bull :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speed, Alcohol, Ghb
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoekendezoeker zei:
Niet eens de kans gehad aan mijn 1,5 pil te ruiken, de hond was me voor...

Wel een leuk feestje gebouwd verder op alcohol en bull :P
Klik om te vergroten...

In de zin dat ie het heeft opgegeten?? En toen? :)
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#16
100mg codeine
3 slaappilnj (bezop`
1gr sêeppeed

ee, ,n benk ik er aan:tongueout:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#17
ErnstJünger zei:
Voor vrijdag:
100mg BZP
32 mg 2C-I
30 mg DMAA
150 mg Methylone
Wiet
GBL
Oxazepam
Hash
Wijn
Gruwelijke combo was dat :hearteyes:

Zaterdag: de recup met pep, wiet en wijn :wink:
Klik om te vergroten...

Met jou kan ik praten :beer: :wink:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#18




:beer:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
100 mic lsd + 130mg mdma + wiet + alcohol gistrn :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
al 2e weekend (en week) met alleen een bescheiden jointje :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...142143144145146...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."