Oom Klaas zei:
Misschien door je kennis over de middelen waardoor ik het anders kan zien, maar de hoeveelheden blijven absurd en onverantwoord.
Maar onverantwoord met voorkennis en (te) veel ervaring.
Oftewel,
geniet gewoon lekker door
Dat de hoeveelheden onverantwoord blijven ben ik ook eigenlijk wel met je eens hoor, maar "wat het is": bij veel mensen ligt de grens bijvoorbeeld op 300 of 400ug, LSD als voorbeeld genomen. Als ze over die grens zitten "gaan ze slecht" of vinden ze het niet meer leuk ofzo. Deze mensen zullen dus 3× goed nadenken om bijvoorbeeld die hoeveelheid nog eens te nemen. Veel mensen doen het bij voorbaat niet omdat ze verhalen van anderen over dergelijke hoeveelheden hebben gehoord, of omdat ze vinden dat ze hard genoeg trippen.
Ik ben mijn grens nog niet tegen gekomen... Daarom worden de dingen die ik doe en neem eigenlijk met de keer bizarrer. Bij veel mensen ligt de grens op een "normale hoge hoeveelheid", maar bij mij dus niet. Daarbij komt inderdaad mijn theoretische kennis over stoffen, maar behalve dat laat ik al mijn drugs testen, of komen ze regelrecht van het lab af. Ik weet dus ook wat ik in huis heb. En als laatste punt, heb ik door mijn ervaring met verschillende middelen intussen mijn lichaam heel erg goed leren kennen. Ik weet heel goed wat ik wel en niet aan kan, en het "bewijs" daarvan is dat mijn grens nog niet gevonden heb
Ik wil de hoeveelheden / combi's die ik neem echt niet goedpraten, maar ik denk wel dat ik een stuk verantwoordelijker gebruik als heel veel mensen die mijn posts lezen denken !
En wat betreft het doorgenieten: zeker dat, de vakantie neem ik er lekker van, want ik vind dat ik het verdiend heb (ben geslaagd
![:grin:]()
) en zodra die is afgelopen ga ik een tijdje flink minderen en me bezig houden met mijn toekomst
Oh ja en als laatste: Don't try it at home ! Ik heb mensen van minder als de helft van mijn dosissen behoorlijk scheef zien gaan
![:wink:]()