#1
Veel nicotine, poppers, teveel dex.
Beanhead zei:knolselderij zei:was bezopen enn dan kom je net iemand tegen die sos verkoopt, zo hinderlijk hea
Koop pep! Leuker, langer, sneller, goedkoper![]()
knolselderij zei:Beanhead zei:knolselderij zei:was bezopen enn dan kom je net iemand tegen die sos verkoopt, zo hinderlijk hea
Koop pep! Leuker, langer, sneller, goedkoper![]()
bij pep kan ik nog nadenken vanne jaah maar tis maar n klein feestje en ik wil wel slapen.
coke heb je dan zoiets jaah ik leg me n paar lekkere lijnen en daarna slaap ik goed. (terwijl pep zowieso veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder is)
klopt, maar sos is wel het mooiste als je al bijna moet kotsen van de drank...knolselderij zei:Beanhead zei:knolselderij zei:was bezopen enn dan kom je net iemand tegen die sos verkoopt, zo hinderlijk hea
Koop pep! Leuker, langer, sneller, goedkoper![]()
bij pep kan ik nog nadenken vanne jaah maar tis maar n klein feestje en ik wil wel slapen.
coke heb je dan zoiets jaah ik leg me n paar lekkere lijnen en daarna slaap ik goed. (terwijl pep zowieso veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder is)
Congratulatiesazgaza zei:LSD, ketamine, hasj, wiet en lachgas. Ik vierde mijn verjaardag dit weekend, vandaar dat het een redelijk lijstje is. Gek genoeg gevierd zonder ook maar het kleinste slokje alcohol.
:P
een biertje gaat er altijd wel in...Delcasa88 zei:Congratulatiesazgaza zei:LSD, ketamine, hasj, wiet en lachgas. Ik vierde mijn verjaardag dit weekend, vandaar dat het een redelijk lijstje is. Gek genoeg gevierd zonder ook maar het kleinste slokje alcohol.
Denk dat alcohol in dat lijstje erbij ook niet echt nodig was:P

underworld zei:vrijdag: pep, ghb, keta, hasj
zaterdag; pep ghb,coke, keta
zondag: ghb, keta, 2cb, methylone, pep, lachgas
Rabbithole zei:Ik heb ook al een hele tijd niet meer écht hard gehallucineerd van mdma, terwijl ik de eerste keren zo erg hallucineerde dat ik gewoon visuals had. Ook heb ik hele paard + wagens gehallucineerd (bleek achteraf een container te zijn), en drommen mensen. Vind het vreselijk jammer dat ik dat nu niet meer heb, heb m'n laatste keer xtc nog wel optimaal proberen te hallucineren. (4x70 mg met zo lang mogelijk ertussen zodat er zoveel mogelijk mdma in mda omgezet kon worden en toen naar een donker bos gegaan..) Kan ook echt niet bedenken waardoor het komt dat ik die gave kwijt ben.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."