Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
790 weergaven
18-5-2026
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Petrovic zei:
alcoholist zei:
Damien0124 zei:
Heb zaterdag voor de eerste keer MDMA geprobeert. Het was een capsule met 125mg kristallen, ingenomen voor het concert van Aux Raus in ons lokale podium. Binnen de kortste keren waren mijn pupillen net zo groot als mn iris, best grappig om te zien. Daarna met een maat blowtje gerookt, voelde er niet veel van, ondanks dat het amnesia was.
Toen Aux Raus eenmal begon te spelen, stormde iedereen naar de zaal toe en begon de mayhem. Ben normaal niet zon danser en ik heb nog nooit gehakt, maar damn wat had ik een energie, was net een stuiterbal. De combi van moshpit en hakken is wel geniaal zeg.

Toch had ik er meer van verwacht, maar ik mag niet klagen, aangezien ik zo'n geweldige avond heb gehad.
Klik om te vergroten...

laten testen?, want klinkt niet echt als mdma. en zeker de 1e keer is magish,qua gevoel
Klik om te vergroten...
Zit ik ook al te denken. Of dit is zijn eerst keer mdma kristallen ipv een pilletje.
Klik om te vergroten...

Het was ook geen pil, maar een capsule met kristallen (of poeder, kweenie).
Ik voelde me wel in het begin zweverig, toen het tijdens het fietsen begon in te slaan. Daarna was ik gewoon niet moe te krijgen.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
lijkt mij speed
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
alcoholist zei:
lijkt mij speed
Klik om te vergroten...
+1
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als da zo is ben ik mooi genaaid, maar ik vond het toch anders dan speed. Ik heb 1x speed (0.1 gram geloof ik, niet veel dus) gesnoven en daarop voelde ik me gewoon extra helder en wakker van. Dit was toch anders. Maar als jullie zeggen dat het mss wat anders kan zijn zal ik het nog eens navragen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
vrijdag: wiet,ghb,mdma
zaterdag:wiet,ghb,ketamine, pep
zondag:wiet, ghb, ketamine, sos, pep

awakenings weekend! :hearteyes:
was geweldig
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#6
underworld zei:
vrijdag: wiet,ghb,mdma
zaterdag:wiet,ghb,ketamine, pep
zondag:wiet, ghb, ketamine, sos, pep

awakenings weekend! :hearteyes:
was geweldig
Klik om te vergroten...

heb je dan niet een kater van hier naar oost indie
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Damien0124 zei:
Als da zo is ben ik mooi genaaid, maar ik vond het toch anders dan speed. Ik heb 1x speed (0.1 gram geloof ik, niet veel dus) gesnoven en daarop voelde ik me gewoon extra helder en wakker van. Dit was toch anders. Maar als jullie zeggen dat het mss wat anders kan zijn zal ik het nog eens navragen.
Klik om te vergroten...

koop er nog 1,en laat het testen
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
alcoholist zei:
underworld zei:
vrijdag: wiet,ghb,mdma
zaterdag:wiet,ghb,ketamine, pep
zondag:wiet, ghb, ketamine, sos, pep

awakenings weekend! :hearteyes:
was geweldig
Klik om te vergroten...

heb je dan niet een kater van hier naar oost indie
Klik om te vergroten...

was vandaag wel een beetje gaar inderdaad, maar valt te overzien.
gewoon 14 uur slapen erna
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wiet.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Acid, MDMA, Hash en klein beetje wiet.
Kon ze alleen zelf niet meer helemaal lekker draaien :tearsofjoy:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
1 Biertje! Hoe is het mogelijk
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
1 Biertje! Hoe is het mogelijk
Klik om te vergroten...

Lau! Ik ben trots op je! :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit weekend een beetje alcohol en een beetje wiet; meer dan genoeg voor me op het moment :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rabbithole zei:
Lauu zei:
1 Biertje! Hoe is het mogelijk
Klik om te vergroten...

Lau! Ik ben trots op je! :grin:
Klik om te vergroten...

Ik moet het nog steeds even laten bezinken, maar bedankt! :P :grin:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
ik heb het hele weekeind op de bank films liggen kijken, niemand gezien, niemand gesproken, o zo heerlijk...
Klik om te vergroten...

klasse! :grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
50 ug LSD en 2 patronen "lachgas", wat achteraf koolstofdioxide bleek te zijn. :tearsofjoy: Het zag er exact hetzelfde uit, alleen het prikte wel erg aan m'n luchtwegen.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rabbithole zei:
50 ug LSD en 2 patronen "lachgas", wat achteraf koolstofdioxide bleek te zijn. :tearsofjoy: Het zag er exact hetzelfde uit, alleen het prikte wel erg aan m'n luchtwegen.
Klik om te vergroten...
Oei, dat is een flinke vergissing, hoe kwam dat?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Arthur King zei:
Rabbithole zei:
50 ug LSD en 2 patronen "lachgas", wat achteraf koolstofdioxide bleek te zijn. :tearsofjoy: Het zag er exact hetzelfde uit, alleen het prikte wel erg aan m'n luchtwegen.
Klik om te vergroten...
Oei, dat is een flinke vergissing, hoe kwam dat?
Klik om te vergroten...

De patronen zagen er dus exact hetzelfde uit, werden ook per 10 verkocht in precies gelijksoortige doosjes als de lachgaspatronen (ik heb ze zelf niet gekocht, maar vind het een begrijpelijke fout!). De smaak was alleen direct anders en het was dus ook pijnlijk om te inhaleren, in eerste instantie dachten we dat het misschien door de n2o-cracker kwam of door de combinatie met LSD, maar vanmorgen kwamen we achter de echte oorzaak. :grin: Ach, deze ervaring was ook wel grappig, de combi LSD en lachgas komt nog wel een keer. :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rabbithole zei:
Arthur King zei:
Rabbithole zei:
50 ug LSD en 2 patronen "lachgas", wat achteraf koolstofdioxide bleek te zijn. :tearsofjoy: Het zag er exact hetzelfde uit, alleen het prikte wel erg aan m'n luchtwegen.
Klik om te vergroten...
Oei, dat is een flinke vergissing, hoe kwam dat?
Klik om te vergroten...

De patronen zagen er dus exact hetzelfde uit, werden ook per 10 verkocht in precies gelijksoortige doosjes als de lachgaspatronen (ik heb ze zelf niet gekocht, maar vind het een begrijpelijke fout!). De smaak was alleen direct anders en het was dus ook pijnlijk om te inhaleren, in eerste instantie dachten we dat het misschien door de n2o-cracker kwam of door de combinatie met LSD, maar vanmorgen kwamen we achter de echte oorzaak. :grin: Ach, deze ervaring was ook wel grappig, de combi LSD en lachgas komt nog wel een keer. :wink:
Klik om te vergroten...
Ha, dat zijn dus de patronen voor 'spuitwater'. Nu ja, je hebt in ieder geval bubbels in je longen gehad, wij niet. :(
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha ja dat klopt, daar kwamen we ook achter. Ik vond het wel een stuk minder vet dan lachgas, maar het mocht de pret niet drukken. :wink: Dat komt de volgende keer wel, er is nog genoeg te ontdekken! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...139140141142143...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."