#1
Petrovic zei:Zit ik ook al te denken. Of dit is zijn eerst keer mdma kristallen ipv een pilletje.alcoholist zei:Damien0124 zei:Heb zaterdag voor de eerste keer MDMA geprobeert. Het was een capsule met 125mg kristallen, ingenomen voor het concert van Aux Raus in ons lokale podium. Binnen de kortste keren waren mijn pupillen net zo groot als mn iris, best grappig om te zien. Daarna met een maat blowtje gerookt, voelde er niet veel van, ondanks dat het amnesia was.
Toen Aux Raus eenmal begon te spelen, stormde iedereen naar de zaal toe en begon de mayhem. Ben normaal niet zon danser en ik heb nog nooit gehakt, maar damn wat had ik een energie, was net een stuiterbal. De combi van moshpit en hakken is wel geniaal zeg.
Toch had ik er meer van verwacht, maar ik mag niet klagen, aangezien ik zo'n geweldige avond heb gehad.
laten testen?, want klinkt niet echt als mdma. en zeker de 1e keer is magish,qua gevoel
Het was ook geen pil, maar een capsule met kristallen (of poeder, kweenie).
Ik voelde me wel in het begin zweverig, toen het tijdens het fietsen begon in te slaan. Daarna was ik gewoon niet moe te krijgen.