Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
754 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
space scientist zei:
alleen alcohol, zoals al een tijdje.


zelf geen wiet :confused: wat doe ik dan nog hier op het forum :P
Klik om te vergroten...

Alcohol vind ik inweze best wel een gevaarlijke harddrug hoor! :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maak momenteel de allerlaatste restjes van mijn 73% zuivere pep op, vanaf vrijdag t/m vandaag iets minder dan een halve gram in totaal gebruikt, dus heb me toch wel heel keurig netjes gedragen vind ik .... Ok, maar de best wel harde effecten van deze - voor mij piepkleine hoeveelheid - liegen er eigenlijk gewoon toch niet om hoor. Die 73% is dus absoluut geen stierenpoep en letterlijk het neusje van de zalm :hearteyes: . Daarnaast was mijn opgebouwde peptolerantie, na nu ruim 8 weken clean te zijn geweest, ook weer lekker helemaal teruggedaald naar ground zero... Ik ben nu dus ook gewoon al keihard vanaf vrijdagochtend wakker, dat zijn wel flink wat uurtjes voor nog geen halve gram vind ik, soms schrik ik van het keiharde geluid dat ik soms produceer met mijn voortdurend tandenknarsen :rolleyes: de slaaptekort-vaagheid heeft enige tijd geleden wel een beetje haar intreden gedaan en ik ga zo dus op deze manier de dag lekker uitspacen en me verder vermaken met het schrijven van mijn welbekende "pep-romannetjes" DF.... :wave:


Oja, en gisteravond ook nog een paar kleine pufjes opium genomen, was ik bijna vergeten ,maar dat is ook een harddrug natuurlijk en hoort uiteraard dus ook nog in dit topic thuis! :) En veeeeeeeeeeeeeeeeeeels te veel nicotine weer in combi met die speed, nog twee witte wijntjes, een wodka, een half glas van mijn zelfgemaakte - maar niet zo heel goed gelukte en dus beetje vieze - Mojito en dat was dan wel mijn hele drugslijst van dit weekend vanaf vrijdagavond t/m nu. :wink:
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alleen alcohol :beer:
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meestal niets, behalve als er een speciaal weekend is geplanned. En dat is maar 1x in de twee maanden. En dan is het maar net wat we in huis hebben e/o waar mijn intresse voor gewekt is.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
niks :grin:
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fluoride


Sorry moest even flauw doen :beer:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#7
riflexz zei:
4 joints, 2gr speed, heel wat bier, en één xtc pil!!!! (met veel mdma in)
ben nu al 3 dagen wakkr pfft, en ik wil slapen, maar het gaat niet ... pfft, ik zie er zoals e wrak uit
heb nu in mijn mondhoeken zo'n wit laagje, en ik krijg dat er echt NIET UIT, pfft, pupille staan veel te :hearteyes:
Klik om te vergroten...

uren later, 5 joints, 3lijne speed, echt super uit de haak :smoke:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
gisteravond na de pannekoeken (ongeveer 2 uurtjes later wel) 1,5 XTC pil geslikt samen met me vriendin.... (was haar derde keer :P )

voordeel was wel een volle maag, waardoor de X niet keihard insloeg en geen misselijk gevoel gaf.... kwam heerlijk zachtjes binnen en werkte zeker 3,5 uur op z'n TOP.... daarna ongeveer 1,5 uur de na effecten en toen dat helemaal weg was een dikke joint en gaan slapen

en t weekend eindigen we weer met een dikke vette stick :smoke:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Twee witte wijntjes en drie wodka´s, best netjes toch?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeker netjes Marla :mrgreen:

alcohol, thc, keta en 2cb... vrij netjes als zeg ik het zelf :mrgreen:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is dat nou lekker, high zijn van ja? Als het lekker is wil ik het wel eens proberen :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat gebruikt in het weekend??

Wromtrax zei:
LSA
Klik om te vergroten...

Dit zei je om 15.50 (1 juni 200:sunglasses:
Ergens klopt hier dus iets niet. Als je dit weekend al LSA op had waarom open je dan een ander topic over LSA, (om 14.58 ook 1 juni 2008!!!) om te vragen of het verslavend is en wat het met je doet en of het niet heel kut is voor je hersenen... Of je loopt gewoon jezelf voor lul te zetten door te zeggen dat je het op had terwijl dit niet zo is...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMA kristallen :hearteyes:
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
xtc :xtc:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#16
2 kleine paddo's en wat wiet en alcohol

vanavond wat trippen op salvia en dan nog wat bier/wiet
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#17
XTC is the only drug that matters :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
2cb,speed,xtc,mdma en ghb
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Speed, oude liefde roest niet.

X
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Xtc (1 pil, grijze motorola) bij iemand die alleen thuis was . En daar ook veel, heel veel geblowt. En om 2 uur snachts kwam die moeder nog even naar huis om haar tas te halen.. en ja toen zaten we net te blowen in de tuin. En ik was zo ontzettend ontspannen dat ik me er 0% druk om kon maken.

Afijn.. samengevat toch echt een super avond :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...103104105106107...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."