#1
wat gebruik je in het weekend :
meisjes...
meisjes...


pepperoniDelirium zei:Zometeen pepperdepepperdepep!
Na een maandje weer, ik ben goed bezig![]()
^ Same here, alleen dan na 2 wekenDelirium zei:Zometeen pepperdepepperdepep!
Na een maandje weer, ik ben goed bezig![]()





azgaza zei:Traditioneel alcohol en wiet..

azgaza zei:Tot nu toe alleen LSD, klein beetje hasj en twee slokjes bier
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."