Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
555 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Truffels :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
A
AnathemaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dikke Lijn pep!!! :grin:
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#3
jappe_1991 zei:
ik ben aan het proberen te stoppen met alles omdat ik eens om de zoveel tijd bloedtest krijg ,steekproeven zeg maar , door de jeugdrechter , al sinds 1 Januari geen pillen pep en sos aangeraakt paddo's al wa langer mar bon ,sinds 7 januari geen lsd ,was de eerste maar hopelijk niet de laatste keer , gestopt met wiet sinds dinsdag en roken wou ik zelf gestopt sinds vrijdag :rolleyes: :confused: :angry:
Klik om te vergroten...
gezondigt gister 2 lijntjes sos
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrijdag op een feest in Leiden 3 gram pep opgesnoven..
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kzal het rustig houden, wa jointjes :grin:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
3 gram?? Hoe para was je dan wel niet?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zal wel niet al te sterk zijn geweest.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het was gaaf. :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
XTC :hearteyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dzy zei:
Zal wel niet al te sterk zijn geweest.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat de gewenning van heer GewoonVOL er meer mee te maken heeft.. :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Beiden.

Ook met gewenning krijg je niet 3 gram sterke pep op, behalve als je echt elke dag mega veel snuift.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewenning treed volgens mij best snel op. Iemand die vaak snuift kan soms tot 20x meer snuiven dan een beginner.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
Had 2 pillen, jodensterren(ufo-vorm, niet de nieuwe)
ware tamelijk goed, had ze al eens gehad.
Ook nog wat alcool en nog een glas speciale flugel cola, kon die flugel niet laten, was er deze keer niet zo opgefucked van :)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#14
beetje coke, ni veel
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
davie zei:
Gewenning treed volgens mij best snel op. Iemand die vaak snuift kan soms tot 20x meer snuiven dan een beginner.
Klik om te vergroten...

ik dacxht dat gewenning niks te maken had met de lichamelijke schade/gevaarlijkheid maar alleen met het gevoel dat het stofje geeft, dus de vrijkomenden neurotransmitters?

bij 3 gram pep of nog zelfs meer bezwijkt iedereen wel aan klachten van je hart en/of dat je lever het niet meer aankan of andere lichaamsdelen of weet ik veel hoe, uitdroging/oververhitting?

ik dacht dat alleen je lichaam gewenning opbouwde voor het gevoel, dus niet voor de lichamelijke schade, zo is gepost in dat topic dus iedereen zal ongeveer bij de dezelfde hoeveelheid bezwijken, al ben je een rooky of een die-hard snuiver.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat is zoals gewoonlijk weer dikke BS wat je uitkraamt, er zijn mensen die met gemak meer dan 5 gram per dag d'r doorheen jatzen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
*highfive*
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alleen alcohol :mrgreen: :beer:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."