Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eve's drop zei: O-PCE, Compulsive troep, werkt als een tielerier maar je gaat ineens in een mega hole. Ik weet nog goed dat ik lekker aan het mediteren was op meer dan 100mg en ineens BAM 3 uur later sta ik op de rand van de bank als een of andere getripte idiot. Was totaal vergeten dat ik onder invloed was dus dat was echt ff scary shit, totdat ik weer ineens dacht owja, O-PCE. Ben 24 uur knetter high geweest die dag. Klik om te vergroten... Ja dat precies, het is net alsof je in een hole zit, maar toch net niet. Ik kon echt niks doen maar het was geen hole, ben meerdere keren gewoon “gevallen” alsof ik flauwviel maar zonder dat ik me bewustzijn verloor. Dag erna is de kater ook wel rough. heb anderhalve dag erna nog wel beetje ziekjes gevoeld. zeker een interessante drug…."
"Wat is een deliriant die effecten zoals dph geeft, MAAR zonder de overdose risico die dph heeft. Of is er een manier om veilig dph te nemen?"
"Casrus zei: Heb je ervaring met delirianten? Klik om te vergroten... Nee, maar wil het graag is doen. dus weet niet wat ik moet nemen, of hoe ik het moet nemen."
"Klinkt wel als iets om even in te lezen! Hoe doseer je DPH? en gebruikte je het ook als deliriant?"
"Ah, ja ik vind het wel iets hebben dat “enge” ik hoop dat ik ooit iets passend kan vinden, maar goed hoorde dat dph echt troep is en groot overdose risico heeft…."
"Greenrwk zei: salvia eens geprobeerd?? of valt dat niet onder dezelfde categorie? ik hoor/zie laatstetijd veel over delirianten alleen nooit iets positiefs… meer dat het voor veel een vreselijke ervaring is! ik vind 2cb al intens zat… Klik om te vergroten... Ja het ding met salvia is dat het niet echt die “nightmare” factor lijkt te hebben als ik zo lees."
"Ik ga binnenkort naar een feest, en ik wil een rc nemen. Ik zie dat mensen veel 6-apb etc aanraden, maar ik slik een ssri dus mag de meeste amfetamines & benzofuran niet hebben. Wat is een suggestie om lekker energiek euforisch en mogelijk psychedelisch hard te gaan? Thanks en hoi!"
"Ape zei: Wat Hebbenze zegt en een dosis 2-CB op het randje van het MDMA/Pshychedelica effect (moet je even zelf onderzoeken, weet ik niet uit mijn hoofd) Klik om te vergroten... 2-CB werkt niet in combinatie met een ssri."
"Hebbenze? zei: Misschien een paar dagen van te voren geen ssri nemen? Klik om te vergroten... Nee dat zal niet werken omdat je echt weken of een maand van te voren moet stoppen, en dit is echt ongelofelijk gevaarlijk advies."
"Hallooo drugs vriendjes en vriendinnetjes. Ik heb gister 04/04/2024 ~12mg O-PCE gesnoven rond, 19:45 (ik ben zo kapot gegaan ik weet het echt niet zeker, sorry daarvoor) Ik ben denk ik in een hole beland of manisch achtige trance? (ik ben niet super goed met dissociativen daarom deze dosis.) En toen werd ik plots rond 21:00 “bewust” ik denk dat dit een drug is die heel mooi kan zijn maar wees echt bewust wat je neemt, heb er respect voor. en koop (unlike me) een goede weegschaal😂 Ik heb dus blijkbaar een oude vriend gebeld, nog “nuchter” genoeg om ze telefoon nummer te krijgen (zijn naam in me contacten staat er nu in als laten we zeggen jos eph, en met die spatie omdat ik zo beroerd was) (bleek die nog het oude zelfde nummer te hebben🙃) Ik in een of andere ket drunk met hem afgesproken, gepraat over wiet vapes en nog wat andere half gebakken onderwerpen. Ik braken nadat ik opgehangen had, (voelde me wat beter) Toen maar moeten uitleggen aan me vriend dat ik iets op had (hij had ooit wel is geblowed en gedronken) kom ik aan met me “Ja is O-PCE is een ketamine analogue” en uitgelegd dat het me echt spijt maar wel super dankbaar voor hem was (ook vaak me excuses aangeboden) sinds dit echt niet een “gebruiker” is en ook dat ik blij was dat ik hem weer had gesproken, word zeker een interessante ontmoeting. dit is is echt dissociative heaven, ik was zo ongelooflijk verward en dissociated tijdens deze ervaring, nooit ketamine gedaan, maar dit moet wel potenter (dat sowieso) en gekker zijn (dus wat je al hebt kunnen vinden op het internet) Ik had wel closed eyes lichte visuals. maar door de toch net iets te lage dosis (denk ik) niet heel hard getripped, dus in mijn ervaring is dit meer een disso dan een psychedelica, psychedelische komt echt pas in hogere dosis (al raad ik dat NIET aan PAS nadat je paar keer een lagere dosis heb gehad) In de trip was ik ook ongelooflijk verward hoe het al donderdag was, en ik was overtuigd dat er woensdag of donderdag? missende was, dit is gewoon manische “disso-crack” zoals sommige al zeide, nooit crack gedaan maar dit moet wel kloppen. Het heeft verdovende effecten, ik voelde zeker minder, en als ik in me vingers beet deed het geen pijn, ik voelde het wel. Ook ga je wel dissociëren. Je krijgt zeker ket walk, en je diepte zicht heb je wel maar het voelt niet zo, ik moest me vast houden aan de muren, deur klinken en wat niet. Dus ik denk als je dit neemt en toch niet zo lekker gaat het beste je lichaam kan reinige, maag en al. Volgende keer dat ik dit neem sim-card eruit, emmer erbij voor de zekerheid en EEN GOEDE WEEGSCHAAL!😂 Gelukkig is het voor mij goed verlopen (maar zeker wel een lesje geleerd), maar ik heb ook minder leuke verhalen gehoord, dus ik hoop dat mijn post nog een extra stap zekerheid is dat dit “goed” gebruikt moet worden) En als jullie ooit O-PCE hebben gebruikt hoe was jullie ervaring/effecten? daar ben ik wel benieuwd naar. hoi!"