#1
Je dagelijkse drugs... dat is dus wat je probleem waarschijnlijk is.Zonder drugs zou jij persoonlijk toch ook zeuren, of kan jij gelukkig zijn zonder je dagelijkse drugs?
Laat de drugs beter even weg , en vooral dat dagelijks.
Probeer het eens een maandje zou ik zeggen.
En misschien kun je ook proberen om iets rationeler te denken.
Negatieve gevoelens of depressiviteit komen/komt altijd door denken en niet door ervaringen.
Negatieve ervaringen kunnen komen en dan is het beter om je te richten op positieve gedachten.

