#1
Ja paddestoelen groeien gewoon in het bos.Uit het bos.
Ja paddestoelen groeien gewoon in het bos.Uit het bos.
wat mij blij maakt zijn al de simpele dingnen zoals serie kijken als je verder kijkt mensen helpen met problemen met ziggoJa Chipppppp he vertel jij dan wat jou blij maakt.... He he he.. Ook jou heb ik al die vragen al 1001x gesteld en antwoorden krijgen ho maar.![]()

Kijk weer wat geleerd over jou dit wist ik dus niet.en niet te vergeten mijn vrijwilligers werk als systeembeheerder wat ik doe zo af en toe

Niet in het bijzonder, maar tis wel haast of ik m’n broertje zie spreken😂 Met hem ga ik vaak naar de Efteling.Ga jij ook graag naar pretparken dan he?

veel van mezelf en wat ik doe geef ik niet prijs op dit forumKijk weer wat geleerd over jou dit wist ik dus niet.
Goed dat je andere mensen helpt met dingen.
Leuk omte lezen ook![]()
Inderdaad heel leeeeeeuk!!!!Kijk weer wat geleerd over jou dit wist ik dus niet.
Goed dat je andere mensen helpt met dingen.
Leuk omte lezen ook![]()
ik help vrijwillig op het forum als mede-klant ik ben geen klantenservice medewerker oid (helaas dat wel )Inderdaad heel leeeeeeuk!!!!
Ben je ook van de Odido? Want MAN MAN MAN MAN MAN MAN MAN MAN.
Vorig weekend nog een kerstdiner??????????Ik houd vaaaaaaaaaaan
Met mensen eten en politiek. Drie keer raden welk thema mijn kerstdiner vorig weekeind had:
Wow omg love dit!!!! Je mag mijn internet wel fixen op een bakfiets.ik help vrijwillig op het forum als mede-klant ik ben geen klantenservice medewerker oid (helaas dat wel )
al zit ik er wel aan te denken om ziggo monteur te worden tzt in het leven, ik dacht dat ik dan rijbewijs nodig had , nee blijkbaar heeft ziggo ook monteurs op een .... bakfiets :P
😂😂😂Vorig weekend nog een kerstdiner??????????
Fout!!!!Het thema (van het debat )was... Kerstvrouwen ipv kerstmannen want dat is ouwverwets. En kabouter als slaafjes kan natuurlijk ook niet meer.
Rendieren is zielig voor de dieren het moet een electric-sled worden met holografische rendieren ofzo![]()
Potloodventer theme had ik nou niet verwachtFout!!!!
Extra tip: ik had ook een grote leren jas van m’n vent aan.
AhahahahahaPotloodventer theme had ik nou niet verwacht![]()
Vorig weekend nog een kerstdiner??????????
Het thema (van het debat )was... Kerstvrouwen ipv kerstmannen want dat is ouwverwets. En kabouter als slaafjes kan natuurlijk ook niet meer.
Rendieren is zielig voor de dieren het moet een electric-sled worden met holografische rendieren ofzo![]()
Oww ik snapte die foto al niet.Ahahahahaha
De foto was ook een hint he!!!!! Verdorie. Heb je een hulplijn?! @Ramon den haag misschien?
Bedoel je bijvoorbeeld Vekoma uit Vlodrop of fabrikant Intamin uit Liechtenstein? Tell me more, ik kan nauwelijks geloven dat dit net zo duister kan zijn als de industrie achter illegale drugs. De coke smokkelaars rond de havens enzo... Nee, dat gebeurt écht niet met pretpark leveranciers. Daar kan ik mijn hand wel voor in het vuur steken. Zeker voor de West Europese pretpark projecten.Wat denk je dat er achter de pretparken industrie zit?! Je eigen handen zijn net zo min schoon.
Jaja hier is hulpklaas, euhhh kerstman RamonAhahahahaha
De foto was ook een hint he!!!!! Verdorie. Heb je een hulplijn?! @Ramon den haag misschien?
Weer iets verraden wat ik eigenlijk erbij doe ipv kerstman . 🤨Jaja hier is hulpklaas, euhhh kerstman Ramon
Het thema was Caroline van der Plas😂Oww ik snapte die foto al niet.![]()
Nee sorry dat ik valsig reageerde. Maar soms zijn je vragen meer verkapte verwijten. En dat werkt inderdaad op den duur op mijn zenuwen. Maar het is wel duidelijk dat je problemen hebt ipv slechte intenties. Irritant en kwetsend of niet, zo’n reactie helpt verder niet.Bedoel je bijvoorbeeld Vekoma uit Vlodrop of fabrikant Intamin uit Liechtenstein? Tell me more, ik kan nauwelijks geloven dat dit net zo duister kan zijn als de industrie achter illegale drugs. De coke smokkelaars rond de havens enzo... Nee, dat gebeurt écht niet met pretpark leveranciers. Daar kan ik mijn hand wel voor in het vuur steken. Zeker voor de West Europese pretpark projecten.
Als je me excuseert, ik zal morgen verder reageren op je bericht. Bedankt voor de tijd die je er in stak. Je bent geen therapeut en je hoeft ook niet hetzelfde geduld te hebben als mijn behandelaar. Dus ik snap dat ik mogelijk op je zenuwen kan werken. Maar toch bedankt
Iedereen was verkleed als haar???Het thema was Caroline van der Plas😂
Ik was zo goed gelukt dat ik t eigenlijk wil sturen naar dr maar wil niet dat ze zich beledigd voelt dus durf niet.
Ik doe graag anime kijken, japans leren, lezen, schilderen, docu`s kijken, koken/eten, reizen, gamen, foto's maken, eropuit gaan.Nou jij - wat doe jij graag behalve hier rondhangen?

ik vind het best grappig, log hier een paar keer in de zoveel tijd even in, bij lezen en lachen. Maar deze gozer moet wel een troll zijn, vaag figuur.Hmhmmm
Je hebt eindeloos geduld en/of tijd. Zoals ik al zei: ik vind het knap.
Ik was echter al bezig met schrijven tot je het gesprek de pretparken kant opstuurde en had dus wel de behoefte nog te reageren op zn laatste belachelijke shit🤷🏻♀️ Ben best geduldig geweest vind ik zelf, dat was zelfs de insteek aan het begin van mn laatste reactie, maar de laatste pagina’s gingen mij te ver.
Veel plezier makker!! we willen dan wel ff een paar foto’s enzoIedereen was verkleed als haar???
Een cosplay van Caroline wil ik ook wel zien![]()
Ik doe graag anime kijken, japans leren, lezen, schilderen, docu`s kijken, koken/eten, reizen, gamen, foto's maken, eropuit gaan.
Vanalles vind ik wel leuk.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen ik ga binnenkort 4 weken naar Japan![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."