Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik gelukkig zijn zonder drugs?

Kan ik gelukkig zijn zonder drugs?

417 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
N3K0 zei:
Uit het bos.
Klik om te vergroten...
Ja paddestoelen groeien gewoon in het bos.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
N3K0 zei:
Ja Chipppppp he vertel jij dan wat jou blij maakt.... He he he.. Ook jou heb ik al die vragen al 1001x gesteld en antwoorden krijgen ho maar. :lolol:
Klik om te vergroten...
wat mij blij maakt zijn al de simpele dingnen zoals serie kijken als je verder kijkt mensen helpen met problemen met ziggo
ben niet voor niks heel vaak actief op hun forum
1707257233580.png
en niet te vergeten mijn vrijwilligers werk als systeembeheerder wat ik doe zo af en toe
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
en niet te vergeten mijn vrijwilligers werk als systeembeheerder wat ik doe zo af en toe
Klik om te vergroten...
Kijk weer wat geleerd over jou dit wist ik dus niet.
Goed dat je andere mensen helpt met dingen.

Leuk omte lezen ook :cheerpompom:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
N3K0 zei:
Ga jij ook graag naar pretparken dan he?
Klik om te vergroten...
Niet in het bijzonder, maar tis wel haast of ik m’n broertje zie spreken😂 Met hem ga ik vaak naar de Efteling.
Je zou goed met hem op kunnen schieten @Saaiedrugslozezak op dat gebied en hij wil ook graag werken in dat veld.

Ik houd vaaaaaaaaaaan
Met mensen eten en politiek. Drie keer raden welk thema mijn kerstdiner vorig weekeind had:
DF316A38-18AA-4C64-BD7C-D6EC1EE14486.jpeg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Kijk weer wat geleerd over jou dit wist ik dus niet.
Goed dat je andere mensen helpt met dingen.

Leuk omte lezen ook :cheerpompom:
Klik om te vergroten...
veel van mezelf en wat ik doe geef ik niet prijs op dit forum


noot to myself : meer delen over wat je allemaal doet , misschien vinden sommige users dat wel leuk/interessant om te lezen/te weten te komen :wink:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
N3K0 zei:
Kijk weer wat geleerd over jou dit wist ik dus niet.
Goed dat je andere mensen helpt met dingen.

Leuk omte lezen ook :cheerpompom:
Klik om te vergroten...
Inderdaad heel leeeeeeuk!!!!
Ben je ook van de Odido? Want MAN MAN MAN MAN MAN MAN MAN MAN.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Inderdaad heel leeeeeeuk!!!!
Ben je ook van de Odido? Want MAN MAN MAN MAN MAN MAN MAN MAN.
Klik om te vergroten...
ik help vrijwillig op het forum als mede-klant ik ben geen klantenservice medewerker oid (helaas dat wel )
al zit ik er wel aan te denken om ziggo monteur te worden tzt in het leven, ik dacht dat ik dan rijbewijs nodig had , nee blijkbaar heeft ziggo ook monteurs op een .... bakfiets :P
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Ik houd vaaaaaaaaaaan
Met mensen eten en politiek. Drie keer raden welk thema mijn kerstdiner vorig weekeind had:
Klik om te vergroten...
Vorig weekend nog een kerstdiner??????????

Het thema (van het debat )was... Kerstvrouwen ipv kerstmannen want dat is ouwverwets. En kabouter als slaafjes kan natuurlijk ook niet meer.
Rendieren is zielig voor de dieren het moet een electric-sled worden met holografische rendieren ofzo :lolol:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
ik help vrijwillig op het forum als mede-klant ik ben geen klantenservice medewerker oid (helaas dat wel )
al zit ik er wel aan te denken om ziggo monteur te worden tzt in het leven, ik dacht dat ik dan rijbewijs nodig had , nee blijkbaar heeft ziggo ook monteurs op een .... bakfiets :P
Klik om te vergroten...
Wow omg love dit!!!! Je mag mijn internet wel fixen op een bakfiets.
Wat een bedrijf! Wij zitten helaas dus nog even vast aan Odido. Ze zijn niet fantastisch bezig sinds de fusie helaas🫠

N3K0 zei:
Vorig weekend nog een kerstdiner??????????
Klik om te vergroten...
😂😂😂
Het was een paar keer verplaatst, met een grotere groep! Was heeeeel leuk en lekker.

N3K0 zei:
Het thema (van het debat )was... Kerstvrouwen ipv kerstmannen want dat is ouwverwets. En kabouter als slaafjes kan natuurlijk ook niet meer.
Rendieren is zielig voor de dieren het moet een electric-sled worden met holografische rendieren ofzo :lolol:
Klik om te vergroten...
Fout!!!!
Extra tip: ik had ook een grote leren jas van m’n vent aan
(Uiteraard nepleer - laten we wel wezen🤪)
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Fout!!!!
Extra tip: ik had ook een grote leren jas van m’n vent aan.
Klik om te vergroten...
Potloodventer theme had ik nou niet verwacht :lolol:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
N3K0 zei:
Potloodventer theme had ik nou niet verwacht :lolol:
Klik om te vergroten...
Ahahahahaha
De foto was ook een hint he!!!!! Verdorie. Heb je een hulplijn?! @Ramon den haag misschien?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
N3K0 zei:
Vorig weekend nog een kerstdiner??????????

Het thema (van het debat )was... Kerstvrouwen ipv kerstmannen want dat is ouwverwets. En kabouter als slaafjes kan natuurlijk ook niet meer.
Rendieren is zielig voor de dieren het moet een electric-sled worden met holografische rendieren ofzo :lolol:
Klik om te vergroten...

Sorry. Val op Kerstmannen.

Vooral die teveel drinken en vast komen te zitten in de schoorsteen met hun kont naar achteren.


TMI, Casrus!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Ahahahahaha
De foto was ook een hint he!!!!! Verdorie. Heb je een hulplijn?! @Ramon den haag misschien?
Klik om te vergroten...
Oww ik snapte die foto al niet. :lolol:
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#14
ljuv zei:
Wat denk je dat er achter de pretparken industrie zit?! Je eigen handen zijn net zo min schoon.
Klik om te vergroten...
Bedoel je bijvoorbeeld Vekoma uit Vlodrop of fabrikant Intamin uit Liechtenstein? Tell me more, ik kan nauwelijks geloven dat dit net zo duister kan zijn als de industrie achter illegale drugs. De coke smokkelaars rond de havens enzo... Nee, dat gebeurt écht niet met pretpark leveranciers. Daar kan ik mijn hand wel voor in het vuur steken. Zeker voor de West Europese pretpark projecten.
Als je me excuseert, ik zal morgen verder reageren op je bericht. Bedankt voor de tijd die je er in stak. Je bent geen therapeut en je hoeft ook niet hetzelfde geduld te hebben als mijn behandelaar. Dus ik snap dat ik mogelijk op je zenuwen kan werken. Maar toch bedankt
R
Ramon den haagLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Ahahahahaha
De foto was ook een hint he!!!!! Verdorie. Heb je een hulplijn?! @Ramon den haag misschien?
Klik om te vergroten...
Jaja hier is hulpklaas, euhhh kerstman Ramon
R
Ramon den haagLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ramon den haag zei:
Jaja hier is hulpklaas, euhhh kerstman Ramon
Klik om te vergroten...
Weer iets verraden wat ik eigenlijk erbij doe ipv kerstman . 🤨
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
N3K0 zei:
Oww ik snapte die foto al niet. :lolol:
Klik om te vergroten...
Het thema was Caroline van der Plas😂
Ik was zo goed gelukt dat ik t eigenlijk wil sturen naar dr maar wil niet dat ze zich beledigd voelt dus durf niet.

Nou jij - wat doe jij graag behalve hier rondhangen?


Saaiedrugslozezak zei:
Bedoel je bijvoorbeeld Vekoma uit Vlodrop of fabrikant Intamin uit Liechtenstein? Tell me more, ik kan nauwelijks geloven dat dit net zo duister kan zijn als de industrie achter illegale drugs. De coke smokkelaars rond de havens enzo... Nee, dat gebeurt écht niet met pretpark leveranciers. Daar kan ik mijn hand wel voor in het vuur steken. Zeker voor de West Europese pretpark projecten.
Als je me excuseert, ik zal morgen verder reageren op je bericht. Bedankt voor de tijd die je er in stak. Je bent geen therapeut en je hoeft ook niet hetzelfde geduld te hebben als mijn behandelaar. Dus ik snap dat ik mogelijk op je zenuwen kan werken. Maar toch bedankt
Klik om te vergroten...
Nee sorry dat ik valsig reageerde. Maar soms zijn je vragen meer verkapte verwijten. En dat werkt inderdaad op den duur op mijn zenuwen. Maar het is wel duidelijk dat je problemen hebt ipv slechte intenties. Irritant en kwetsend of niet, zo’n reactie helpt verder niet.
Ik vind de tactiek van jou op een andere manier leren kennen beter, dus laten we maar weer over pretparken praten. Zelf vind ik themaparken het leukst. De verhalen en de muziek vooral. Ik houd ook erg van achtbanen, maar zou nooit specifiek daarvoor ergens heengaan. Eerder voor de “ervaring”.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Het thema was Caroline van der Plas😂
Ik was zo goed gelukt dat ik t eigenlijk wil sturen naar dr maar wil niet dat ze zich beledigd voelt dus durf niet.
Klik om te vergroten...
Iedereen was verkleed als haar???
Een cosplay van Caroline wil ik ook wel zien :smirk: :lolol:

ljuv zei:
Nou jij - wat doe jij graag behalve hier rondhangen?
Klik om te vergroten...
Ik doe graag anime kijken, japans leren, lezen, schilderen, docu`s kijken, koken/eten, reizen, gamen, foto's maken, eropuit gaan.
Vanalles vind ik wel leuk.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen ik ga binnenkort 4 weken naar Japan :cheerpompom:
b
bbqtoecrispLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Hmhmmm

Je hebt eindeloos geduld en/of tijd. Zoals ik al zei: ik vind het knap.
Ik was echter al bezig met schrijven tot je het gesprek de pretparken kant opstuurde en had dus wel de behoefte nog te reageren op zn laatste belachelijke shit🤷🏻‍♀️ Ben best geduldig geweest vind ik zelf, dat was zelfs de insteek aan het begin van mn laatste reactie, maar de laatste pagina’s gingen mij te ver.
Klik om te vergroten...
ik vind het best grappig, log hier een paar keer in de zoveel tijd even in, bij lezen en lachen. Maar deze gozer moet wel een troll zijn, vaag figuur.
b
bbqtoecrispLid
01-01-2024, 00:00
#20
N3K0 zei:
Iedereen was verkleed als haar???
Een cosplay van Caroline wil ik ook wel zien :smirk: :lolol:


Ik doe graag anime kijken, japans leren, lezen, schilderen, docu`s kijken, koken/eten, reizen, gamen, foto's maken, eropuit gaan.
Vanalles vind ik wel leuk.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen ik ga binnenkort 4 weken naar Japan :cheerpompom:
Klik om te vergroten...
Veel plezier makker!! we willen dan wel ff een paar foto’s enzo:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."