#1
Hoe vaak gebruikt hij? Want ik kan je vertellen dat dit stadium ook niet lang voort blijft duren.Het komt door het gebruik van mijn vriend. Alles kleurrijker en intenser. Dus dan is mijn leven logischerwijs suf en kleurloos, toch?
Ik heb heel veel dieptepunten gehad door drugs. Mentaal en lichamelijk. Drugs is een tijdelijke pleister voor al je problemen. Je kunt beter aan jezelf gaan werken zonder drugs, zorgen dat je gelukkig bent. Pas dan is drugs (af en toe) een leuke en kleurrijke toevoeging aan je leven.Nouja, als
Okey ik ben het er mee eens dat het een vreemde vraag is. Maar als je veel verhalen hoort over drugs, of bijvoorbeeld de Spuiten en Slikken serie van NPO3, dan merk je toch wel echt dat ze doelen op dat drugs het hoogtepunt van je leven is