#1
3mmc en keta 😍
En bier. lol ben aardig panja nu. Van pils en wiet.Pep en wiet. En een jonko.
Serieus? bij onze vriendengroep word dit juist gezien als een van de minste/raarste combis. Totaal tegenstrijdig en een hartslag die niet te doen is. Heb je veel dingen gecombineerd?speed en wiet
In de comedown is het zeker wel lekker! Niet zo lekker als mdma en wiet maar zeker lekker.Serieus? bij onze vriendengroep word dit juist gezien als een van de minste/raarste combis. Totaal tegenstrijdig en een hartslag die niet te doen is. Heb je veel dingen gecombineerd?
Ahhh grappig, zo zie je dat iedereen anders reageert. Vroeger voelde ik niks als ik wiet rookte op MDMA of speed, tegenwoordig krijg ik gewoon knal rode ogen en ben ik even snel stoned als nuchter.In de comedown is het zeker wel lekker! Niet zo lekker als mdma en wiet maar zeker lekker.
Ik heb sowieso nog niet veel soorten drugs gebruike en combi’s dus ook niet veel.
Bijzonder want vroeger in mijn wilde tijden gebruikte we allemaal speed met wietSerieus? bij onze vriendengroep word dit juist gezien als een van de minste/raarste combis. Totaal tegenstrijdig en een hartslag die niet te doen is. Heb je veel dingen gecombineerd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."